Łukasz13 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Dodam tak od siebie dobra kompresja wcale nie oznacza ze nie moze ubywac oleju przez pierscienie, za kompesje odpowiadaja pierscienie uszczelniajce, a jeśli ostatni pierścień zgarniajacy jest zapieczony w swoim rowku i nie spełnia swojej funkcji to kompresja bedzie dobra a olej bedzie zostawał na sciankach cylindrów i bedzie spalany. Wysłane za pomoca sputnika.
lukassteryd Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Dokładnie ja u siebie podejrzewam zapieczenie pierścieni zgarniającego i olejowego. Może 7-mio dniowa kuracja coś da
lukassteryd Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zalewam od piątku. Teraz 5 litrów nafty będzie krążyło w "obiegu" tłoki- filtracja - tłoki i tak do czwartku. Potem wleje stary olej i wypompuje pozostałości po nafcie. Wkręce świece i odpale auto. Zrobie pare , no może kilkanaście kilometrów , wtedy znowu na kanał i nowy olej z filtrem No i wsio. Potem oczywiście opisze efekty. Bo na razie są takie że nafta sobie przez pierścienie i tłoki do miski spływa. ---------- Post dopisany 09-01-2014 at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 22:18 ---------- Dzisiaj ostatnie zalewanie i jak wszystko spłynie to składam i odpalamy już mnie ciekawość zżera bo spływa już znacznie wolniej niż na początku
benyA4 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 zrob pare zdjec jak przeprowadziles cala operacje, filtry pompka itd. Jesli metoda bedzie skuteczna to przydadza sie te informacje.
darkle Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Jeśli olej spływa już wyraźnie wolniej też mam nadzieję że coś to da
lukassteryd Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Oprócz białego dymu jak z komina elektrowni , który był po odpaleniu passka to na razie nie moge nic stwierdzić bo zrobiłem około 170 km. Odpalał dość ciężko tak 10 prób, szczerze to już się bałem że nie odpali Jak zapali mi sie oil min. to dam znać jaki rezultat, a do tej pory spalał 1l/1000 km.
piotrekyrtum Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Również jestem ciekawy czy nafta choć trochę pomoże, trzymam kciuki:-) u mnie jedyne co przyniosło rezultat to zmiana oleju na 5w50, spalanie oleju spadło o jakieś 100-200ml na 1000km Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
lukassteryd Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Panowie po przejechaniu 200 km od całej operacji wykręciłem wszystkie świece. Są ładnie wypalone na szary kolor. Szczególnie cieszy mnie świeca z 4-tego cylindra, tego najbliżej podszybia. Przed eksperymentem była ona zaolejona - czarna i tak jakby mokra od oleju, a teraz jest ładnie wypalona jak pozostałe. Także góra tłoka która przedtem była mokra od oleju teraz jest sucha. Jeszcze to o niczym nie świadczy , ale daje jakąś małą nadzieję
uris Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Ja swego czasu tez lalem nafte jakies 3razy w miedzy czasie jezdzilem zalewalem na noc i tez potwierdzam ze wyglad jednej ze swiec poprawil sie bardzo ,ostatnio wymienialem swiece i tak jak u kolegi na czwartym cylindrze swieca wyglada slabo ,teraz mam juz garaz i bede chcial dluzej zalac nafte Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
lukassteryd Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Uris ja zalewałem przez 6 całych dni chyba im dłużej tym lepiej. Jak tłoki są ustawione na równo to można zalać 3 pierwsze tłoki od strony podszybia do pełna, bo prawdopodobnie zawory wydechowe są pozamykane. Ostatni tłok zalewać mniejszymi dawkami może być 200 ml jednorazowo, a potem kontrolować np. za pomocą wężyka, zaraz po wlaniu - wsadzić wężyk na maksa i zatkać palcem jego góre i po wyciągnięciu sprawdzić stan, a potem do takiego stanu dolewać. Jak wlejecie za dużo to nie przejmujcie się bo nafta może przedostać się tylko do kolektora wydechowego i spłynie do wydechu, a jak odpalicie auto to wszystko ładnie się wypali
zapsu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Jestem ciekaw efektów. Jak upewnić się, że nie mam wycieków na uszczelkach i odmie to zastosuje opisana metodę.
lukassteryd Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Chłopaki na razie 1100 km przejechane i kontrolka się jeszcze nie zapaliła, ale na bagnecie blisko suszy świeca 4-tego cylindra nadal ładnie wypalona, a nie jak wcześniej zaolejona. Dokładny wynik podam jak zapali się oil min. i zrobie dolewkę. Może dopiero te pierścienie odpieczone na nowo się układają i na końcowy efekt jeszcze trzeba chwilkę poczekać. Wydaje mi się że praktycznie nie dymi już na rozgrzanym silniku co opisywałem powyżej. Myślę jeszcze o zastosowaniu oleju 10W60 co o tym sądzicie ?
kiko79 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Chłopaki na razie 1100 km przejechane i kontrolka się jeszcze nie zapaliła, ale na bagnecie blisko suszy świeca 4-tego cylindra nadal ładnie wypalona, a nie jak wcześniej zaolejona. Dokładny wynik podam jak zapali się oil min. i zrobie dolewkę. Może dopiero te pierścienie odpieczone na nowo się układają i na końcowy efekt jeszcze trzeba chwilkę poczekać. Wydaje mi się że praktycznie nie dymi już na rozgrzanym silniku co opisywałem powyżej. Myślę jeszcze o zastosowaniu oleju 10W60 co o tym sądzicie ? ja miałem wyrzuty sumienia jak wlałem w silnik 10W40...a co dopiero 10W60...jeżeli silnik bierze olej to już nic na to nie poradzisz. Z ALT jest tak: albo bierze olej litrami albo go nie bierze prawie wcale. U mnie w momencie kupna silnik był zalany 10w40, oleju nie brał. Chciałem przejść na full syntetyk to mi ludzie mówili, że zacznie brać. Przeszedłem na 5W40 i nadal nie bierze. Od wymiany zrobiłem prawie 5 tyś. km i na bagnecie nawet poziom nie drgnął.
piotrekyrtum Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Ja zmieniłem z 5w30 NA 5w50, i bierze ze 100ml mniej na 1000km. mam wrażenie że mobil 1 5w50 brał nieco wiecej niż teraz na Valvoline 5w50.
kiko79 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 generalnie oleje 5W30 to jedno wielkie nieporozumienie, zrobiono je tylko i wyłącznie ze względu na wytyczne ekologiczne. A ekologia z motoryzacją raczej w parze nie idzie. ---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:10 ---------- Ja zmieniłem z 5w30 NA 5w50, i bierze ze 100ml mniej na 1000km. mam wrażenie że mobil 1 5w50 brał nieco wiecej niż teraz na Valvoline 5w50. a który Valvoline 5W50 spełnia normę VW dla silnika 2.0 benzynowego 502.00 - 505.00 ??????? ---------- Post dopisany at 11:17 ---------- Poprzedni post napisany at 11:15 ---------- swoją drogą ten mobil1 5W50 też tej normy nie spełnia, więc lejąc ten olej do tego silnika robisz mu wielkie kuku
MaciekW. Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Ja u siebie leję Vavoline MaxLife 5W40 (ma normę 502.00-505.00) i w spalaniu oleju różnicy nie zauważyłem w stosunku do poprzedniego oleju. Tyle co się poprawiło to OIL MIN zapala się wtedy kiedy trzeba a nie wtedy kiedy przyświruje (tak było na poprzednim oeju Elf)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się