kanu Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Teoretycznie BKE moglo nie mieć DPFa. A zobacz po wlepce z kodami czy nie masz wpisu 0GG jak jest takie coś to nie masz DPFa. Oto tłumaczenia kodów: 0GG = Emissions concept EU 4 7GG = Emissions concept EU4 DPF
greg65 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 no wlasnie nie wiem czy to jest BKE czy inny a ta wklejka to gdzie, bo widze tak z grubsza ogladajac komore silnika ze abo zerwane albo nieczytelne
Chaberiusz Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Wlepka powinna byc na kielichu. Jak nie możesz znaleźć to sprawdź pod tylną kanapą tam też powinna być i jeszcze jedna na początku książki serwisowej Wysłane z Tapatalka
rookie Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Nie ma reguły, mój miał robioną uszczelkę przy 122 tys. km w serwisie Audi. Inne latają 300 kkm bez takiego remontu.
Gość SpongeBob Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 ja nie wiem czego ludzie obawiaja sie tego DPF-a, ja go mam i nie mam z nim problemow wiadomo od czasu do czasu trzeba samochod przeciagnac na wyzszych obrotach i po sprawie, jezdze 3 rok mam nalatane 270 tys i cisza z silnikiem tez nic sie nie dzieje jedyne co zmienilem to pokrywe zaworow bo w jednym miejscu przepuszczala olej
kanu Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Tomek, ty się nie liczysz bo 3/4 auta masz nowe
Gość SpongeBob Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Tomek, ty się nie liczysz bo 3/4 auta masz nowe ola ola wypraszam sobie ze blacha jest prawie wszedzie wymieniona to co innego ale silnik byl nie ruszany
Pawelkiwi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Tomek Ty juz pewnie nie masz DPF-a
Gość SpongeBob Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Tomek Ty juz pewnie nie masz DPF-a mam
Rometer Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ludzie obawiają się DPF, bo jak wysiądzie to jest drogi - wiadomo, zawsze można wyciąć i zemulować. Poza tym, duża część aut ma poskręcane liczniki, i potem pojawiają się opinie, że przy 200 tysiach DPF na śmietnik. Ja też mam DPF, i narazie spokój, 220 tys nalotu, tyle że ja mam 2.7 tdi. Raz zapalił się DPF na FIS-ie tak z pół roku temu. Przegoniłem fure i do dziś miód malina. Olej dobrej jakości też pomaga w utrzymaniu żywotności DPF. Castrola zmieniłem i jeżdżę na Motulu 8100 X-clean. Castrol miałem wrażenie, że straszny szlam zlewałem przy wymianie oleju. Aha, no i DPF wypalamy w konkretny sposób, nie chodzi o to żeby kręcić auto w czerwone pole, ważne żeby obroty były stałe w granicach 2 tys przez cały okres wypalania filtra. To gwarantuje jego równomierne wypalanie. Przynajmniej tak twierdzi kolega z ASO, który jest mechanikiem. I ja się na przyszłość będę do tego stosował.
lennox Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 BRB z 2007 bez DPF nic złego nie mogę powiedzieć oprucz dolewek oleju od wymiany do wymiany około 2 setki (10kkm)
januszm41 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 1.9 to super silnik, szkoda tylko ze zmniejszyli moc z 131 w b6 na 115 w b7 i koncowce b6. mam teraz 183tkm, 2 swiece zarowe poszly pozatym kompressor klimy, znane problemy jak szyby elektryczne u kierowcy, dzwiczki schowka (zawias zlamany) tez juz za mna, ale silnik chodzi. janusz
Toxias Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Właśnie kupiłem auto i również mam złamany zawias. Co z tym zrobić nowy cały schowek w różnym stanie to nawet 400 zł ---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- To widzę, że to standardowa awaria w tym autku A powiedzcie mi czy w prawidłowo działającym schowku drzwiczki same opadają? Lekko się otwiera czy trzeba mocno naciskać i cisnąć? Bo u mnie z tym złamanym zawiasem od strony pasażera to trzeba całym ciałem naciskać żeby poszło jakby jakiś siłownik trzymał opór stawiał. Również otwieranie od podłokietnika mam złamane, ten zatrzask! Mam kupować cały podłokietnik skórzany i dopasowywać do koloru czy może da się jakąś sam zamek zregenerować?
vito A4 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Np tak: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/przycisk-klapka-podlokietnika-wykonany-aluminium-310607/
januszm41 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 schowek trzeba wyciagnac, a ten zawias skleic i polaczyc tez sruba. tak zaoszczedzisz 400zl a ja 150€. janusz
FPek Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 1,9 brb kupiony przy 95tkm przez 13 msc jezdzenia tylko olej zmienialem obecnie 138tkm polecam
rookie Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Silniki BKE i BRB bez DPFa to bardzo fajne silniki. Wbrew powszechnym opiniom nie są wcale słabe. Nie tracą mocy i na autostradzie lekko śmigają 180 km/h Poza tym pracują wyjątkowo cicho. Mój silnik cichutko mruczy i wcale nie słychać pompowtrysków. No i ten komfort jazdy. Zawieszenie jest usportowione, ale nadal bardzo komfortowe. Na zakrętach świetnie się trzyma drogi. Rzadko ludzie o tym piszą, ale zaraz po wejściu do auta kierowca je czuje tzn. człowiek szybko nabiera wyczucia przy manewrowaniu b7 szczególnie w Avancie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się