marekg Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Wymiany oleju etc wolę zostawić serwisowi poza tym coś z tym olejem też trzeba potem zrobić. Każdy mechanik przyjmie z pocałowaniem w rękę. W większości mają do ogrzewania warsztatów w zimę piecyki zasilane zużytym olejem. owszem aczkolwiek jest to nielegalne Sa takie piece na olej które są legalne. Ale sporo kosztują piece są legalne owszem. Ale ich użytkowanie już nie, tzn spalanie oleju przepracowanego. Ten można tylko utylizować. Ale to tylko taki mały OT w temacie ASO więc przepraszam.
motor144 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 To życzę Ci powodzenia wymieniając olej co 30tkm. Przecież to jest jakieś nieporozumienie. Wcześniej miałem VW i też wymieniałem co 10tyś ojciec ma BMW i również tam wymieniamy co 10tyś olej. Wymiana oleju nie kosztuje nie wiadomo ile żeby wymieniać go co 30tyś km A dziękuję ale ja nie wymieniam oleju co 30 tys. i niczego takiego Tobie nie proponowałem.
MAJKI Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ja firmówke serwisuje w ASO Fiata (ducato ) i po ostatniej wizycie mam duży dylemat, przegląd po 60tys (olej, filtry, płyn hamlucowy - 1720zł) cena o jakies 600zł wieksza jak w ASO Forda za to samo w transicie. Najbardziej mnie rozwaliła cena filtra paliwa z wymianą 310zł . Ale najgorzej się wkurzyłem bo wiedziałem jak oddawałem auto że z wydechu spadła jedna guma i wisiał tylko na dwóch zamiast na trzech i po dużym przeglądzie nawet tego nie zauważyli ?? Zadzwoniłem do nich jak oni to robia ze podnoszą auto i tego nie wychwycili "wymieniacze". Pan się tłumaczył ze jak wiedziałem to mogłem to zgłosić, kur... to od czego oni tam są żeby im wszystko na tacy podać? Hehe powiedziałem ze właśnie chciałem sprawdzić ich fachowość. Oczywiście auto miałem odebrać w ten sam dzień wieczorem się się nie udało bo do wymiany okazał się jeden zacisk na gwarancji bo urwał się odpowietrznik (pewnie sam się nie urwał tylko cos nakombinowali przy wymianie płynu hamulcowego, ale ze auto miało jeszcze tydzień gwarancji to mi to zrobili ) a i teraz się dowiedziałem że gwarancja na zawieszenie w fiacie jest tylko do 40tys km a ja mam 60tys i już do wymiany górne łożyska mc phersona a wcześniej przy przebiegu 5 tys wymieniali mi gumy stabilizatora przód bo tak waliły ale długo szukali tej usterki... A prywatne auto serwisuje w warsztacie który prowadzi były mechanik ASO... tez nie jest kolorowo niekiedy ale przynajmniej ceny nie są z kosmosu...
szymeniu Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Część aut da się serwisować tylko w ASO. Obecnie nie znam mechanika, który z marszu podchodzi np do takiej RS6 C6 nie mówiąc już o np S6 MY 13'
bouzuki Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Część aut da się serwisować tylko w ASO. Obecnie nie znam mechanika, który z marszu podchodzi np do takiej RS6 C6 nie mówiąc już o np S6 MY 13' Jak stać na konia,to i na uzdę.
Skyliner89 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Część aut da się serwisować tylko w ASO. Obecnie nie znam mechanika, który z marszu podchodzi np do takiej RS6 C6 nie mówiąc już o np S6 MY 13' Jak stać na konia,to i na uzdę.
szymeniu Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Część aut da się serwisować tylko w ASO. Obecnie nie znam mechanika, który z marszu podchodzi np do takiej RS6 C6 nie mówiąc już o np S6 MY 13' Jak stać na konia,to i na uzdę. Nie wszystkich niestety większość stać na kupno ale takie wydatki jak cztery dobre opony w dużym rozmiarze oleje i cały serwis to już lonad ich możliwości
cabanmat Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Panowie jak to jest z tymi "innymi ASO niż Audi" ? Znajomy chce pojechać na jakąś duperelę np. wymiana oleju aby mieć "ciągłość serwisową" Jak udamy się do Skody to nie wprowadzą do bazy przebiegu ?
Hugo Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Panowie jak to jest z tymi "innymi ASO niż Audi" ?Znajomy chce pojechać na jakąś duperelę np. wymiana oleju aby mieć "ciągłość serwisową" Jak udamy się do Skody to nie wprowadzą do bazy przebiegu ? Niech kolega weźmie jutro rano telefon, wykręci numer do ASO Skody i zada to pytanie ludzikowi z serwisu
dawidos89 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Panowie jak to jest z tymi "innymi ASO niż Audi" ?Znajomy chce pojechać na jakąś duperelę np. wymiana oleju aby mieć "ciągłość serwisową" Jak udamy się do Skody to nie wprowadzą do bazy przebiegu ? Kolego w typowym ASO Skody nie będziesz miał ciągłości serwisowej bo system w ASO działa od kilku lat i oni nie mają dostępu do baz danych AUDI czy VW bo to trzeba mieć autoryzację a to kosztuje. Ewentualnie jak pojedziesz do jakiegoś Multidealera co ma te marki wtedy jak najbardziej będzie ciągłość. A tak to jedynie dadzą Ci fakture i podbiją książkę.
NF Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Seriwsować, nie serwisowałem, bo dosyć wysokie ceny. Jednak zakup części już wchodził w grę
piotrsob1 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ponad pięć lat jeżdżę swoją obecną audiolą i ani razu nie widziała ASO I nie widzę żeby była z tego powodu niezadowolona Najważniejszy jest człowiek który majstruje przy aucie i od jego wiedzy, doświadczenia,zaangażowania i jakości części zależy jakość naprawy. W ASO zazwyczaj nawet nie zobaczymy na własne oczy człowieka , co auto naprawia, w małym warsztacie można z nim pogadać, poobserwować jak pracuje i ocenić na ile jest kompetentny, a na wyraźne życzenie nawet być przy naprawie. A co do książek serwisowych, to można je kupić obstęplowane,gotowe do wypełnienia, a długopis jest cierpliwy i wszystko przyjmie ---------- Post dopisany at 01:22 ---------- Poprzedni post napisany at 01:14 ---------- Część aut da się serwisować tylko w ASO. Obecnie nie znam mechanika, który z marszu podchodzi np do takiej RS6 C6 nie mówiąc już o np S6 MY 13' Jak masz auto na gwarancji i nie chcesz jej stracić to wybór masz niewielki. Niemniej jednak nie masz żadnej gwarancji że człowieczek który się będzie w ASO do niej dotykał nie będzie mniej douczony od niezależnego mechaniora, który zanim się podejmie tej roboty, to swoją wiedzę na pewno poszerzy
cabanmat Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Orientuję się ktoś ile zaśpiewają w Audi w Rzeszowie za wymianę oleju i filtrów w A6C6 2.7TDI ? Powiem tak... w tysiącu się zmieści ?
jedrekx Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 telefon w dłoń, wybierasz numer, naciskasz połącz, rozmawiasz i otrzymujesz odpowiedź. takie to trudne?
Norbis Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 W ASO wymiana, a części osobiście kupuję.
marekg Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 są jakieś korzyści z takiej roboty Leszku? poza wpisem w historię? bo ja doszedłem do wniosku, że w ASO albo robic wszystko albo nic, pośrednie kroki bez sensu.
Gibons Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie liczy się książka, która jak sam napisałeś można zakupić na allegro. Liczy się to że możesz wziąć VIN zadzwonić do ASO i sprawdzić czy wszystko z tą książką się zgadza etc. Historii w ASO nikt Ci nie podrobi i wtedy jesteś pewien co bierzesz. Samą książkę można sobie w d*pę wsadzić
marekg Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Na wszystko trzeba mieć papier. Nie masz książki z historią (która powinna być zgodna z wpisami bazy danych) to powienieneś mieć chociaż trochę papierów potwierdzających prace wykonywane przy samochodzie podczas jego eksploatacji. Doskonały stan samochodu o jakim Danielu piszesz powienieneś jakoś uwiarygodnić przed kupującym bo przecież krótka wizyta w ASO czy u dobrego mechanika przed zakupem nie da pełnego obrazu stanu auta. Zobaczysz to co widać tu i teraz a reszta o tym co niby było robione to tylko słowa... są wpisy albo faktury to jest o czym rozmawiać. Od razu widać czy auto było prawidłowo eksploatowane i naprawiane na bieżąco czy też właściciel należał do tych co to "nic nie dotykałem, tylko lałem i jeździłem" co w krótkim czasie może doprowadzić do bankructwa kolejnego właściciela. Ludzie chcą wiedzieć o kupowanych samochodach jak najwięcej, im bardziej wiarygodna historia, im lepiej udokumentowana tym większa wartość takiego pojazdu. Niezależnie od tego czy auto bez historii jest czasem faktycznie w lepszym stanie... diamenty nawet najlepszego szlifu ale bez certyfikatu będą guzik warte.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się