Dżordż Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Witam. Chciałem zapytać czy takie parametry felgi podejdą do budy b5. Felga 8,5x17 cali o ET13. Wiem że et nie zbyt pasuje ale czy idzie to spasować? opony to albo 205 albo 215 max. Proszę o porady
briano Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Nie wiem jak doklanie to sie bedzie prezentowac w b5 ale et jest bardzo male wiec fela bedzie raczej wystawac lekko poza obrys auta, jeszcze zalezy tez jakie zawieszenie, jezeli sie myle nie ktos mnie poprawi.
fafnasty Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 et nie pasuje przy 8.5j ---------- Post dopisany at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:58 ---------- sporo by trzeba by było toczyć
Dżordż Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 Czy mocno to by przeszkadzalo na zglebionym zawieszeniu?
briano Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Fela będzie wystawała w c**j Ten ostatni wyraz to pojecie wzgledne, i nie okresla konkretnego wymiaru
fafnasty Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 18x8.5 ET.15 i tak to bedzie a ty masz et13 to jeszcze 2mm dalej
Dżordż Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 ogólnie to grubo to wygląda tylko ciekawe jak podczas jazdy
.Pablo. Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Od razu po dowodzie za takie wysunięte koło ;-)
fafnasty Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 jak zrobisz tak jak na foto to tylko sobie stać na parkingu możesz ale przyciagniesz oko:grin:
Fido Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 ogólnie to grubo to wygląda tylko ciekawe jak podczas jazdy To nie do jazdy,to na pokaz.
Kowi87 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 ogólnie to grubo to wygląda tylko ciekawe jak podczas jazdy zdjecie pokazuje tył, z przodu jeszcze bardziej wyjdzie:whistling: jak zglebisz to ranty rozwalisz oraz opone natniesz:whistling:, będzie trzeba maszynka zrolowac i wypchnać wiec pewnie i lakierować.. z tyłu bardzo mocno usztywnic amory noi oczywiscie rolowanko, inaczej nie ma jazdy:whistling: będzie przypalało lakier solidnie
Pulpit Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 9,5j et25 czyli to by było coś takiego jak te Twoje parametry coś koło tego:decayed:
Kowi87 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 9,5j et25http://i1280.photobucket.com/albums/a482/8pulpit7/SP_A0392_zps97066866.jpg czyli to by było coś takiego jak te Twoje parametry coś koło tego:decayed: z pół centymetra wiecej wyjdzie:wink:
Dżordż Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 tak jak piszecie ładnie to wygląda ale wiem że jazdy na tym nie ma a więc szukam dalej jakiegoś ciekawego felunku dzięki za podpowiedzi ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- a tak wogole jakie parametry przy feldze 8,5 cala lub 9cali siedziało by i wyglądało dobrze oczywiście przy niższym zawieszeniu
Pulpit Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 tak jak piszecie ładnie to wygląda ale wiem że jazdy na tym nie ma a więc szukam dalej jakiegoś ciekawego felunku dzięki za podpowiedzi ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- a tak wogole jakie parametry przy feldze 8,5 cala lub 9cali siedziało by i wyglądało dobrze oczywiście przy niższym zawieszeniu przy np 8" et około 35 wychodzi na równo z nadkolem żeby utrzymać linie koła z nadkolem przy 8,5 et musi się odjechać o pół cala na pół, czyli et o około 6 w dół i tak analogicznie przy innych szerokościach. z tym że może dojść do momentu kiedy felga oprze się o amortyzator lub nie możliwe będzie założenie "normalnej" opony
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 przy 8,5cala bez inwazyjne parametry to przód et40-45 opona moze być 225, bądź 215, sadzisz w dół ile chcesz, nie rolujesz błotnika, przy et ponizej 40 koło stoi na równo z rantem tył et25-30 dla opony 215 będzie na równo z błotnikiem, dla opony 225 et 30 moze zrobić spas z rantem, ale pewnie będzie przycierać po zewnętrznej stronie:whistling:
fafnasty Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 przy 8,5cala bez inwazyjne parametry toprzód et40-45 opona moze być 225, bądź 215, sadzisz w dół ile chcesz, nie rolujesz błotnika, przy et ponizej 40 koło stoi na równo z rantem tył et25-30 dla opony 215 będzie na równo z błotnikiem, dla opony 225 et 30 moze zrobić spas z rantem, ale pewnie będzie przycierać po zewnętrznej stronie:whistling: mała korekta ja u siebie mam 7.5j kapeć 225/45 i et 40 z przodu waliło po błotniku i nadkolu:grin: dwlikatnie podgiety błotnik i wyprofilowane na ciepło nadkole załatwiło sprawe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się