mareklfc2209 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Czesc wam . Posiadam Audi A4 B5 1.9TDI 90 km 96 rok . Chciałbym zapytać jak sprawdzic czy mam je na dwumasie czy nie bo chyba szykuje mi sie zmiana sprzęgła bo "łapie" dość wysoko . pozdro
fireman82 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Czesc wam . Posiadam Audi A4 B5 1.9TDI 90 km 96 rok . Chciałbym zapytać jak sprawdzic czy mam je na dwumasie czy nie bo chyba szykuje mi sie zmiana sprzęgła bo "łapie" dość wysoko . pozdro No i co z tego że łapie ci wysoko, mi i kumplom w podobnych furkach też tak łapie i jest ok. Ślizga ci się? Sprawdź sprzęgło czy się ślizga i tyle, będziesz wiedział czy kaput:wink:
jacek70 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Masz jednomas . A to że łapie wysoko to nie problem a kwestia przyzwyczajenia.
elpolacco Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Łapanie sprzęgła zbyt wysoko to nie kwestia uszkodzenia dwu masy, a po za tym w swoim samochodzie nie posiadasz takowej.
mareklfc2209 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 to w takim razie czego dotyczy ta aukcja ? : ) Sprzeglo kolo dwumasowe Audi A4 B5 1.9TDI 75 90 KM (3814465941) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
maciucha512 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Z tego co zasłyszałem w serii 1Z było normalne sprzęgło, ale w AFN była już dwumasa. Dla mnie to jakiś spisek z dwumasami. Czym się różni 1.9 TDI od 1.9 TDI? Co jest wytyczną stosowania dwumasy. Jak zrobisz z 1Z 120 KM i masz normalne koło zamachowe jest ok, ale w AFN jak podjechałem do warsztatu, to: "Panie, nie zakładaj zwykłego koła zamachowego bo się silnik rozleci". To jest wszystko jakieś dziwne. Jeździłem wozami co miały zwykłe koło zamachowe zamiast dwumasy i jeździł ok, więc o co z tym wszystkim chodzi?
fireman82 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Z tego co zasłyszałem w serii 1Z było normalne sprzęgło, ale w AFN była już dwumasa. Dla mnie to jakiś spisek z dwumasami. Czym się różni 1.9 TDI od 1.9 TDI? Co jest wytyczną stosowania dwumasy. Jak zrobisz z 1Z 120 KM i masz normalne koło zamachowe jest ok, ale w AFN jak podjechałem do warsztatu, to: "Panie, nie zakładaj zwykłego koła zamachowego bo się silnik rozleci". To jest wszystko jakieś dziwne. Jeździłem wozami co miały zwykłe koło zamachowe zamiast dwumasy i jeździł ok, więc o co z tym wszystkim chodzi? To jest Diesel, duże drgania, obciążenia, dlatego dwumasowe koło zamachowe ma zadanie, żeby tłumić, ale nie lubi pałowania strzelania ze sprzęgła, zmiany biegów przy bardzo niskich obrotach, bo jest bardziej wrażliwe i szybciej się zużywa. Znowu sztywne koło zamachowe przenosi więcej telepania i szarpania niż dwumasowe. Oczywiście możesz sobie włożyć jednomas, jest tańszy, jednak już się kilkakrotnie spotkałem jak znajomi wkładali jednomas i narzekali, że to nie to i w końcu kończyło się na dwumasie.
FASTSHOPP Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 w 1z bylo zwykle sprzeglo w ahu i ahh jest dwumasa
radioo11 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 nie w kazdym ahu jest dwumas ja mam ahu i dwumasy nie mam jestem po wymianie sprzegla i mam jednomas,do polowy 97roku wkladali jeszcze zwykle sprzegla.
Bartollo Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Z tego co wiem to nie do polowy 97 a do polowy 98r w AHU byly jednomasy
vp-tdi Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 mi sie maży w 1z żeby była 2-masa (chodzi o komfort ) a dobra 2-masa długo wytrzyma .
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ja za nic na swiecie nie wstawie zwyklego kola zamachowego. Jezdzilem paroma autami z takim kolem co prawda nie jako driver i przerazilem sie jak wsio lata:facepalm:
vp-tdi Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 no ci powiem ze w takim golf III tdi 1z/ahu jeszcze to jakos daje rade bo mniejsza buda i mniejsze przeciazenia na skrzyni ( mniejsze kola ,inna skrzynia ) i bez -masy normalnie nic sie nie dzieje. w b5 skrzynia jak w ciezarowce ,buda ciezka ,duze kola i opony balony . swoje to robi i sprzegla 1-masowe zle to znoszą w dieslu . gdzie 2-mas fakt szybciej pada i troche kosztuje ale pocoś go wymyślili kolega w 1z w pasku b5 zamontowal nówke 2-mase to zupełnie inna jazda ,nie telepie ,nie zgrzyta ,super .tez chce takie ale nowego za 2tys nie kupie.
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Za 1,5 juz można dorwać zestaw z AWX:decayed:
vp-tdi Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Za 1,5 juz można dorwać zestaw z AWX:decayed: to lepsze jak z afn-a ?
wesz82 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Jasne ze tak.popatrz na ile robia Nm AWX-a seryjne sprzegło zAFN-a nie wydali tego:wink:
vp-tdi Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 ja wiecej jak 130km nie chce .bo chce miec ori turbo te co mam a mam NOWE ORI t15 ( kupione w niemczech okazyjnie ) wiec troche pochodzi
OloWrocek Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 jak czytam wasze wypowiedzi o dwumasach. to stwierdzam ze zaden z was nie wie o czym gada )
Bartollo Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Oświeć nas swoja wiedzą w tym temacie skoro nic nie wiemy o dwumasach. Wysłane z telefonu stacjonarnego.
OloWrocek Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Po co skoro i. Tak będziesz lepiej wiedział. Powiem tylko tyle. Dam ci auto ze sztywnym zamiast dwumasy i sie nie kapniesz ) moge sie założyć o co chcesz )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się