damian100 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 odczytujemy jakieś błędy i nikt nie wie co z nimi zrobić. U mnie jest 13.6 czyli potencjometr silnika klapy powietrza uszkodzenie!!! i co dalej skasować jakoś to ? Jak naprawić bo wszystko działa raczej oK? witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane
szczet Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 Wspaniale te kody Caly dzien mialem dzis zabawe. Mam tylko jedno pytanie. U mnie kody koncza sie na 76 i przypisana jest do niego wartosc 254. Myslicie ze moze to byc prawdziwy przebieg auta ( x 1000) ???? Ja szacuje ze moja niunia ma przebieg cos kolo tego...
a4avant Opublikowano 9 Lutego 2007 Opublikowano 9 Lutego 2007 Witam, A te kody dzialaja w B6?U mnie jak nacisne recyrkulacje a potem nawiew w gore to wyswietlacz sie wylacza a nie pokazuje 1c tak jak napisales na 1-ej stronie! Jak wejsc do tych kodow w A4 b6?????
a4avant Opublikowano 9 Lutego 2007 Opublikowano 9 Lutego 2007 Czyli ze w b6 nie moge tych kodow wykorzystac??? :frown: :frown: :frown:
Wihajster Opublikowano 9 Lutego 2007 Opublikowano 9 Lutego 2007 Czyli ze w b6 nie moge tych kodow wykorzystac??? :frown: :frown: :frown: po co pytasz o to samo 2 razy!!! :twisted:
kunbo Opublikowano 9 Lutego 2007 Opublikowano 9 Lutego 2007 A ja mam dwa pytanka do Państwa,...1. mam kod błędu DTC 15.7 klapa powietrza czasem blokowana...jeśli to silniczek?(może co innego) to gdzie on jest i jak się do niego dostać B5 1995 TDi 90KM 2. czy pamięć błędów diagnostycznych kasuje się po odłączeniu akumulatora?tzn. czy ten błąd mi się skasuje jeśli odłącze akku(po naprawie silniczka)?tan niby wyczytałem z zrób to sam A4 Z góry dzięki za każdą odpowiedź! ad. 1. Poszukaj troche było już o tym na formum. ad. 2. Z tego co wiem błędy skasujesz Vag'iem. Samo odłączenie akku chyba nic nie da. [ Dodano: 09-02-2007, 15:47 ] odczytujemy jakieś błędy i nikt nie wie co z nimi zrobić. U mnie jest 13.6 czyli potencjometr silnika klapy powietrza uszkodzenie!!! i co dalej skasować jakoś to ? Jak naprawić bo wszystko działa raczej oK? Błędy skasować można Vag'iem. Czasami błąd pokaze się i po skasowaniu go, już się nie pokazuje (sporadyczna sprawa) ale czasami występuje ponownie i wtedy trzeba drążyć temat - naprawić przyczynę występowania. W twoim wypadku musisz zabrać się za naprawę potencjometra, ale na wszelki wypadek skasuj błąd i zobacz czy się znowu nie pojawia. Co i jak zrobić poszukaj na forum, bo mam wrażenie, że już o tym było.
alefzero Opublikowano 1 Marca 2007 Opublikowano 1 Marca 2007 Wspaniale te kody Caly dzien mialem dzis zabawe. Mam tylko jedno pytanie. U mnie kody koncza sie na 76 i przypisana jest do niego wartosc 254. Myslicie ze moze to byc prawdziwy przebieg auta ( x 1000) ???? Ja szacuje ze moja niunia ma przebieg cos kolo tego... U mnie też kończy się na 76 i też mam tam 254 a więc nie jest to raczej przebieg bo prawdopodobieństwo że mamy dokładnie taki sam jest raczej niewielkie Wydaje mi się że może to być coś związanego z nawiewem, ponieważ z tego co zauważyłem można tę wartość ustawiać(!). Żeby ją zmienić wystarczy po jej wyświetleniu sterować przyciskami + i - od siły nawiewu (w przypadku innych kodów te przyciski działają "normalnie" - nie wpływają na wyświetlaną wartość ale na aktualną siłę nawiewu). A może ktoś ma inny pomysł bo też mnie bardzo 76-ka zaintrygowała
Wihajster Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 co to jest przycisk recyrkulacji obieg wewnetrzny-zamkniety
iceangel4444 Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Po wbiciu 1c wyskakuje mi taki błąd: 50,3. W instrukcji zawartej na stronie nie ma wyjaśnienia do tego. Ma ktoś pojęcie co to za błąd ?
wojta3 Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 u mnie pokazuje takie błędy: 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie co to oznacza i co trzeba zrobić?
kamil321 Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Troche nie kapuje Ale tak wyskoczyło Mi 1C no i potem tam wybierałem liczbe i znowu przycisk recyrkulacji. Dla 8 wyskoczyło 8 Dla 9 wyskoczyło 4,0 Dla 10 wyskoczyło 7 Dla 44 wyskoczyło 4,3 Wiec co to znaczy?? Dobrze to wogóle zrobiłem??
adadur Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Troche nie kapuje Ale tak wyskoczyło Mi 1C no i potem tam wybierałem liczbe i znowu przycisk recyrkulacji. Dla 8 wyskoczyło 8 Dla 9 wyskoczyło 4,0 Dla 10 wyskoczyło 7 Dla 44 wyskoczyło 4,3 Wiec co to znaczy?? Dobrze to wogóle zrobiłem?? Dobrze Dobrze ... 90 % wartości z klimatronika nie jest bezpośrednią wartością - bezpośrenio pokazywane to np. 17 czy 49 inne łatwo się domyśleć jak dla wartości 28 trzeba liczyć x10 itd
kamil321 Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 nie orientuje sie zbytnio w tych tematach, dlatego jak bys mógł napisac o co chodzi z tymi wartościami? Gdy np. pokaze Mi 7 czy tam obojetnie co to co to znaczy?? czego to znak??
lukaszek13ns Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Te kody sa super dzieki nimi dowiedzialem sie ze wskaznik od temperatury plynu chlodzacego mnie oklamuje, gdy jade pokazuje mi od 80-85st. a na kanale 51 jest caly czas 90st. Juz mialem wymieniac termostat, dobrze ze sprawdzilem a pozatym zero bledow dzieki wielkie Hugo
TTom3k Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 To jaki wkoncu kanal pokazuje temp plynu chlodzacego ? 49 czy 51 ? Bo na 49 skacze mi nawet ponad 100 a na 51 raczej stale 90
lukaszek13ns Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 Temperatura plynu chlodzacego to kanal 51 a kanal 49 tak jak piszesz pokazuje temperature oleju.
QBA Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 Dzisiaj popatrzylem troche w kody klimatronika w moim A4 i w c01 pokazuje nastepujace bledy: 02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa 06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa 08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa 22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty 29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła Czy moze mi ktos powiedziec co dokladniej te bledy znacza i czy mozliwe ze przsez nie niechce mi sie zalaczac klima
Gość pawel1477 Opublikowano 26 Maja 2007 Opublikowano 26 Maja 2007 Mam pytanie.Czy na panelu sterownika klimy powinna być wyświetlana temp. zewnętrzna lub inny parametr za wyjątkiem temp którą sam ustawiam?[br]Dopisany: 26 Maj 2007, 15:11 _________________________________________________Przeczytałem jeszcze raz wszystko od początku i odpowiedź sama mi się nasuwa że tylko temp.którą sam sobie ustawiam
mrog Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Jeżeli nie wprowadzasz żadnego kodu to na panelu klimatronika jest widoczna tylko temp. jaka sobie ustawiłeś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się