Marian1982 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam, mam małe pytanko ponieważ od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B7 z 2005r czy ten model silnika posiada DPF, jeżeli tak to w jaki sposób mogę sprawdzić czy posiadam coś takiego. Szukałem wszędzie i nie mogę znaleźć żadnej tabliczki z informacją na ten temat w samochodzie
piotrsob1 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jak go nikt do tej pory nie wyciął, to masz go w swoim BPW
Marian1982 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Dzięks a po czym poznam jaki to model silnika BLB,BPW, itd.
.Pablo. Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Blb 16v bpw 8v a masz to napisane na wlepce pod tylna kanapa.
Bruuuum Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Najprościej po wklejce na 1 stronie książki serwisowej
SotoM Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 tak jak koledzy piszą- na wlepie która znajduje sie w instrukcji ,wlepa pod tylna kanapąna a nawet powinno byc na naklejce znamionowej na prawym kielichu pod maska. bynajmniej u mnie tak jest wymienony jest kod BTD+DPF a po za tym najszybciej mozna to poznac zagladajac pod maske - na scianie grodziowej oryginalnie mocowany jest czujnik róznicy cisnieni filtra czastek stałych do którego są podpiete 2 węzyki gumowe.
thenaturat2 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Najprościej sprawdź też pod samochodem czy aby na pewno jest ,czy też nie usunięty
SotoM Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 dpf widac najlepiej z gory bo przykrecony jest do turbiny kwestia cz sie jeszcze znajduje w puszce
niestandardowy Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Najprościej sprawdź też pod samochodem czy aby na pewno jest ,czy też nie usunięty wizualnie moze sie nawet nie roznic, ja wywalilem dpf a puszka i cala kabelkologia siedzi nadal w aucie. tylko bystre oko zauwazy spawy na puszce ---------- Post dopisany at 10:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:23 ---------- tu masz naklejke z kielicha : bmm to kod silnika a jak masz dpf muszisz miec dodatkowy wpis jak tutaj:
thenaturat2 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Tak zgadza się po naklejce na kielichu. Chodziło mi o puchę czy jest czy wycięta
Marian1982 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Dziękuję za cenne podpowiedzi ---------- Post dopisany at 09:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ---------- Panowie przed chwileczką sprawdziłem miałem wklejkę na prawym kielichu:grin: i z tego co widzę jest bez DPF mam wpisane tylko EU4 i typ silnika BLB
piotrsob1 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 BLB wychodziły z fabryki bez DPF-a
thenaturat2 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Też nie mam na naklejce napisane DPF tylko norme EURO4
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 jezeli masz blb to sie ciesz, ale sprawdz stan napedu walkow wyrownowazajacych i pompy oleju
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 blb, bre w sumie jeden pies byle 16V,
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 acha, aby uzytkownicy silnikow 8V nie poczuli sie dyskryminowani nie twierdze ze to zle silniki (mam doswiadczenie z obydwoma odmianami- rowniz spore przebiegi wyjezdzone), ale 16V sa pozbawione problemow 8V o czym wielokrotnie w pisalem.
piotrsob1 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jeżeli dobry silnik ma się równać niezawodny silnik, to takie silniki produkowano 15 - 20 lat temu i miały oznaczenia 1Z, AFN, AVG:decayed: Znam kilka egzemparzy z przelotem po ponad pół bańki bez otwierania silnika, o czym przy obecnych dieslach można tylko pomarzyć
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 nie mozna generalizowac, znam AWX z przebiegiem 450kkm i smiga, padl, alternator, rozrusznik, tandem pompa, 2 x egr, 2x wtryski, ogolnie osprzet natomaist silnik dziala bezawaryjnie, a bpw nie rozni sie niczym... pozatym, wiekszosc allegrowych b6 i b7 ma przebiegi mocno korygowane i jezdza, pomimo ze szczesliwi nabywcy mysla ze maja niskie przebiegi... znam afn-y w ktorych w ktorych pekl tlok, tyle ze awarie sa skutkami niewlasciwej eksploatacji lub serwisowania. wiec nie ma co demonizowac.... regularne przeglady i kompetentny mechanik przez caly okres eksploatacji to klucz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się