Łukasz13 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) JAk narazie w aucie wszystko sam ogarniam . Mały up. w końcu się doczekało, tip metal, wkładka piper, fmic 550x180x65 już wisi:) Powiem że troche się zawiodłem po montażu tipa i wkładki, rożnica w logach prawie niezauważalna. A no i turbo stoi już na półce A no i jeszcze porównanie przepływu z seryjnego sprawnego dolotu i zmiany na sztywny, wnioski można wyciągnąć samemu Edytowane 4 Stycznia 2016 przez ?ukasz13
azure Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Pięknie Panie, dopiero teraz trafiłem na ten wątek. To już teraz dobrze napędza się, powrzucasz graty będzie fajny dzik :-)
MrTea Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Czyli te wszystkie komentarze ze sztywny dolot poprawia dużo, że mniejsze zawirowania powietrza itd to mity? Chyba że większa równica będzie jak zamontujesz turbo i wystroisz ? Jakie turbo hybrydowe wybrałeś? to z Rzeszowa?
hunter91 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) lecisz z tematem widze ty wez mnie nie strasz ze to lepiej bedzie od mojego jezdzic co to za dmuchawa tam masz ? Edytowane 2 Stycznia 2016 przez hunter91
jacek70 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Czyli te wszystkie komentarze ze sztywny dolot poprawia dużo, że mniejsze zawirowania powietrza itd to mity?No według tego wykresu to różnicy nie widać - więc mit.☺
Łukasz13 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Czyli te wszystkie komentarze ze sztywny dolot poprawia dużo, że mniejsze zawirowania powietrza itd to mity? Chyba że większa równica będzie jak zamontujesz turbo i wystroisz ? Jakie turbo hybrydowe wybrałeś? to z Rzeszowa? No najlepiej jakby każdy sam przetestował, ale mi wyszło to co wyszło, na początku jak się przejechałem myślałem że jest lepiej , ale niestety logi nie kłamią turbo wstaje tak samo i przepływ się nie zwiekszył, może auto zepsute nie wiem:), fakt faktem do serii czy do stage 1 czyli sam program seryjny tip chyba daje rade, oczywiście daje rade jak sprawne, bo miałem taki przypadek że seryjny tip w seryjnym samochodzie tak się rozmiękczył że auto nie chciało jechać więcej niż 2,5 tyś obr, bo tip się zapadał Do wiekszych turbin tip oczywiście jak najbardziej wskazany, co do turbo to narazie jeszcze nie założone więc nić nie mogę powiedzieć na ten temat.
hunter91 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) a skad masz takiego tipa ? co ile sie taka wkladke pipercross zmienia? Edytowane 2 Stycznia 2016 przez hunter91
Łukasz13 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Wkładke pipera czysci się co jakiś czas, jest nawet zestaw do czyszczenia tego, ale chyba zwykły filtr też spełnia dobrze swoją role tipa dostałem od kolegi:) Edytowane 2 Stycznia 2016 przez ?ukasz13
hunter91 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 a gdzie masz telefon ? jestes w pracy ?
Łukasz13 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 Fimic poskładany na szybko na silikonach i co tam było pod ręką przy tescie przy -14 st na dworzu, temp. kształtowała się na poziomie start loga 4,5st spadek do minus 3st i na koniec plus 6 st. także nie jest źle.
krzysiekvtec Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) to dziwne mi przy -9 jak dam gaz spada do -11 i puszczam to -3 ale nie 6500rpm Edytowane 6 Stycznia 2016 przez krzysiekvtec
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Fimic poskładany na szybko na silikonach i co tam było pod ręką przy tescie przy -14 st na dworzu, temp. kształtowała się na poziomie start loga 4,5st spadek do minus 3st i na koniec plus 6 st. także nie jest źle. pamietaj aby przy temperaturach bliskich zera a tym bardziej ujemnych nie pałowac silnika nie jest to dla niego dobre
hunter91 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Fimic poskładany na szybko na silikonach i co tam było pod ręką przy tescie przy -14 st na dworzu, temp. kształtowała się na poziomie start loga 4,5st spadek do minus 3st i na koniec plus 6 st. także nie jest źle. pamietaj aby przy temperaturach bliskich zera a tym bardziej ujemnych nie pałowac silnika nie jest to dla niego dobre nawet z temp plynu 90 i oleju 80 ?
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) tutaj nie chodzi o temperature oleju czy wody tylko termodynamikę zasysanego powietrza kiedys miałem gdzies obszerne opracowanie na ten temat ale nie moge znalesc w benzynie to nie jest az tak duzy kłopot ale w dieslu to już tragedia z tego co czytałem to przy minus 30 stopniach nie powinno sie jezdzic dieslem Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Dev
hunter91 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 No przy tej temp to ropa zamarza, tzn coś tam się od niej oddziela itp. Ps.dev masz jakieś większe hamulce do mojego trupa? Np 312 najlepiej komplet p&p
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2016 Taka mała aktualizacja na nowych wtryskach 440 doładowanie opadające na 1.2 do konca.
czechcu Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 kiedy filmik 0-100? Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Taka mała aktualizacja na nowych wtryskach 440 doładowanie opadające na 1.2 do konca. Moc jak w eSie Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się