Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT]1.8T by Łukasz13


Łukasz13

Rekomendowane odpowiedzi

JAk narazie w aucie wszystko sam ogarniam :).


Mały up. w końcu się doczekało, tip metal, wkładka piper, fmic 550x180x65 już wisi:) Powiem że troche się zawiodłem po montażu tipa i wkładki, rożnica w logach prawie niezauważalna.

ae4c24455809016.jpg 206e8d455809017.jpg 16cb65455809019.jpg

A no i turbo stoi już na półce :)

aabef3455808904.jpg

A no i jeszcze porównanie przepływu z seryjnego sprawnego dolotu i zmiany na sztywny, wnioski można wyciągnąć samemu :)

ed86ec455877953.jpg

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie Panie, dopiero teraz trafiłem na ten wątek. To już teraz dobrze napędza się, powrzucasz graty będzie fajny dzik :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli te wszystkie komentarze ze sztywny dolot poprawia dużo, że mniejsze zawirowania powietrza itd to mity?

Chyba że większa równica będzie jak zamontujesz turbo i wystroisz ?

Jakie turbo hybrydowe wybrałeś? to z Rzeszowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecisz z tematem widze :P ty wez mnie nie strasz ze to lepiej bedzie od mojego jezdzic :P

co to za dmuchawa tam masz ?

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli te wszystkie komentarze ze sztywny dolot poprawia dużo, że mniejsze zawirowania powietrza itd to mity?

No według tego wykresu to różnicy nie widać - więc mit.☺
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli te wszystkie komentarze ze sztywny dolot poprawia dużo, że mniejsze zawirowania powietrza itd to mity?

Chyba że większa równica będzie jak zamontujesz turbo i wystroisz ?

Jakie turbo hybrydowe wybrałeś? to z Rzeszowa?

No najlepiej jakby każdy sam przetestował,:) ale mi wyszło to co wyszło, na początku jak się przejechałem myślałem że jest lepiej :), ale niestety logi nie kłamią turbo wstaje tak samo i przepływ się nie zwiekszył, może auto zepsute nie wiem:), fakt faktem do serii czy do stage 1 czyli sam program seryjny tip chyba daje rade, oczywiście daje rade jak sprawne, bo miałem taki przypadek że seryjny tip w seryjnym samochodzie tak się rozmiękczył że auto nie chciało jechać więcej niż 2,5 tyś obr, bo tip się zapadał:)

Do wiekszych turbin tip oczywiście jak najbardziej wskazany, co do turbo to narazie jeszcze nie założone więc nić nie mogę powiedzieć na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skad masz takiego tipa ?

co ile sie taka wkladke pipercross zmienia?

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładke pipera czysci się co jakiś czas, jest nawet zestaw do czyszczenia tego, ale chyba zwykły filtr też spełnia dobrze swoją role :) tipa dostałem od kolegi:)

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fimic poskładany na szybko na silikonach i co tam było pod ręką :) przy tescie przy -14 st na dworzu, temp. kształtowała się na poziomie start loga 4,5st spadek do minus 3st i na koniec plus 6 st. także nie jest źle.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziwne mi przy -9 jak dam gaz spada do -11 i puszczam to -3 :) ale nie 6500rpm :)

Edytowane przez krzysiekvtec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fimic poskładany na szybko na silikonach i co tam było pod ręką :) przy tescie przy -14 st na dworzu, temp. kształtowała się na poziomie start loga 4,5st spadek do minus 3st i na koniec plus 6 st. także nie jest źle. :)

pamietaj aby przy temperaturach bliskich zera a tym bardziej ujemnych nie pałowac silnika

nie jest to dla niego dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fimic poskładany na szybko na silikonach i co tam było pod ręką :) przy tescie przy -14 st na dworzu, temp. kształtowała się na poziomie start loga 4,5st spadek do minus 3st i na koniec plus 6 st. także nie jest źle. :)

pamietaj aby przy temperaturach bliskich zera a tym bardziej ujemnych nie pałowac silnika

nie jest to dla niego dobre

nawet z temp plynu 90 i oleju 80 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj nie chodzi o temperature oleju czy wody

tylko termodynamikę zasysanego powietrza

kiedys miałem gdzies obszerne opracowanie na ten temat ale nie moge znalesc

w benzynie to nie jest az tak duzy kłopot ale w dieslu to już tragedia

z tego co czytałem to przy minus 30 stopniach nie powinno sie jezdzic dieslem :grin:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przy tej temp to ropa zamarza, tzn coś tam się od niej oddziela itp. Ps.dev masz jakieś większe hamulce do mojego trupa? Np 312 najlepiej komplet p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka mała aktualizacja na nowych wtryskach 440 :) doładowanie opadające na 1.2 do konca.

3190da459540021.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka mała aktualizacja na nowych wtryskach 440 :) doładowanie opadające na 1.2 do konca.

3190da459540021.jpg

Moc jak w eSie :wink: Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...