Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://vaglog.pl/log_250567.html

może ktoś się wypowie ,auto przyspiesza normalnie ,nieraz z rana po odpaleniu puści małego dymka ,później już nie dymi,jedyny objaw to podczas rozruchu zatelepie i przeważnie jak się rozgrzeje trochę telepie na wolnych obrotach ,czy wystarczy wymienić uszczelnienia pd

Opublikowano

Wymień uszczelnienia, zamień 3z4 i zrób logi od nowa

Opublikowano

Ja w takim wypadku dla pewności podmieniłbym np; 1 z 3 i 2 z 4. :hi:

Opublikowano

rozmawiałem z kolegą z forum i powiedział, że raczej 4 pompka siadła,ale i tak chyba spróbuję z tymi oringami ,jak nic się nie zmieni ,wymienię wtrysk

Opublikowano

Ja w takim wypadku dla pewności podmieniłbym np; 1 z 3 i 2 z 4. :hi:

Tylko po co? Niewolno za dużo mieszać, tylko 4 pompka odbiega od normy a reszta ją rekompensuje ona jedna jest znacznie na + znaczy to że ma najwięcej dotryskiwanego paliwa. Natomiast pompki 1,2,3 sa wmiare do siebie zbliżone a 3 jest najmocniejsza.

Uszczelnienia wymień na wszystkich i powkładaj w te same miejsca za wyjątkiem 3 i 4 je zamień miejscami.

Opublikowano

Z czym nie można mieszac i niby czemu? Jak przecież i tak każda pompka będzie wyciągana. Zrobiłbym to po to, by ewentualnie wykluczyc nadmierne zużycie gniazd pompek i obserwowałbym czy na nowych oringach parametry się poprawią, czy się przeniosą razem z zamienionymi pompkami. Bo co jeśli kolega wymieni oringi na PD, pozakłada je w te same miejsca, zloguje auto i parametry wyjdą podobnie jak teraz (wtedy pewnie pomyśli "pompki zdychają, więc trzeba zregenerowac/założyc inne używki) , na pewniaka wyda nie małą kasę za pompki, założy je na auto i bach zonk - korekty nadal są złe - kasa wydana, a efektu nima i dodatkowo jeszcze głowica do roboty/wymiany bo już gniazda wyorane i nic z tym już nie zrobi. :hi:

Opublikowano

Z czym nie można mieszac i niby czemu? Jak przecież i tak każda pompka będzie wyciągana. Zrobiłbym to po to, by ewentualnie wykluczyc nadmierne zużycie gniazd pompek i obserwowałbym czy na nowych oringach parametry się poprawią, czy się przeniosą razem z zamienionymi pompkami. Bo co jeśli kolega wymieni oringi na PD, pozakłada je w te same miejsca, zloguje auto i parametry wyjdą podobnie jak teraz (wtedy pewnie pomyśli "pompki zdychają, więc trzeba zregenerowac/założyc inne używki) , na pewniaka wyda nie małą kasę za pompki, założy je na auto i bach zonk - korekty nadal są złe - kasa wydana, a efektu nima i dodatkowo jeszcze głowica do roboty/wymiany bo już gniazda wyorane i nic z tym już nie zrobi. :hi:

Widziałeś wogóle logi? Problem jest tylko na pompce nr4. W mechanice wazne elementy sie numeruje i składa tak jak były. Więc jeśli te pompki były tam 15 lat to niech dalej tam będą. Nie widze konieczności zamiany innych niż 3 i 4. Ale ta dyskusja nieprowadzi do niczego no chyba ze chcesz postów nabić. Niech wlasciciel robi co uwaza za sluszne

Opublikowano (edytowane)

dziś jeszcze zrobiłem od zimnego ,aż się nagrzał http://vaglog.pl/log_251223.html

tylko te z datą 21luty,nie wiem czemu te wcześniejsze się zapisały

dorzucę jeszcze te przy okazji http://vaglog.pl/log_251222.html

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

Nie rozumiem co tu jeszcze kombinowac. Ostatni ewidentnie uszkodzony i nadaje sie tylko do wymiany. Nawet BIPy od czasu do czasu sa powyzej 30. Zmien czwarty na nowy a i trzeci sie poprawi.

Opublikowano

Powtarząm poraz kolejny 1,2,3 sa dobre maja korekcje na minus nie plus. Wymien uszczelnienia przełóż pompke 4 na miejsce 3 i zloguj od nowa wtedy ocenimy czy pomogło czy pompka kwalifikuje sie do wymiany. Czy moze problem jest z kompresja.

Zrób loga grupy 4 tylko dłuzej niz ten ostatni i bez gazowania.

Opublikowano

http://vaglog.pl/log_250567.html

może ktoś się wypowie ,auto przyspiesza normalnie ,nieraz z rana po odpaleniu puści małego dymka ,później już nie dymi,jedyny objaw to podczas rozruchu zatelepie i przeważnie jak się rozgrzeje trochę telepie na wolnych obrotach ,czy wystarczy wymienić uszczelnienia pd

obserwuje bo u mnie to samo zaczeło sie robic ,szarpie na ciepłym na jałowym , dymku nie puszcza ,przyspiesza normalnie tylko to szarpanie ...po logach takze mam słabsze ale 2 pompki

Opublikowano

witam

wiem ze juz troch zapozno ale chcialem sie upewnic i uslyszec wasza opinie,mianowicie:

Posiadam Audi a4 b6 1,9 TDI 130 Km AWX nie mialem zadnych problemow,auto dobrze sie zbieralo itp jedynie jak byly mrozy to ciezko odpalal,sprawdzilem swiece i wszystkie spalone(wymienione i problem znikl)

2 tygodnie po wymianie zauwazylem ze znow zaczol gorzej palic(swiece dobre), pierwsze palenia z rana i kilka nastepnych jeszcze nie bylo tragedi,problem zaczynal sie gdy autko bylo juz mocno nagrzane(wogole nie odpalil dopiero po kilku godzinach jak ostygl) co moze byc tego przyczyna??

Podpiolem komputer(brak jakich kolwiek bledow) sprawdzilismy PD i tu byly chyba zle korekcjie:

na 1 : -0,26

2 : 1,4

3 : 0.28

4 : -1,4

nie znam sie za bardzo na tym ale wyciagnelismy wtryski i dalem je do sprawzenia ale teraz obawiam sie ze moglem je najpierw pozamieniac miejscami i zobaczyc co wtedy bedzie i chyb a sie troche pospieszylem heh

co Wy o tym myslicie??

dziekuje za odp

Opublikowano

co najwyżej jeśli wtryski są sprawne będziesz stratny za sprawdzenie,mogłeś wymienić uszczelnienia i je zamontować ,ale przynajmniej będziesz pewny ,że pompki zdrowe,ja się tylko obawiam tych warsztatów co sprawdzają,regenerują ,że nawet jeśli sprawne to mogą naciągnąć ,że niby coś tam robili,znajomy miał taki przypadek ,co prawda nie chodziło o pompki,a o nastawnik,że niby zregenerowali,auto przechodziło gwarancję i dalej zaczęło szarpać,rozebraliśmy to sami ,okazało się że pełno opiłków,wyczyścili z wierzchu i tyle,zrobiliśmy to sami i auto chodzi do dziś bez problemu ,a minęło ok 3lata

Opublikowano

no wlasnie chcialem sie upewnic czy aby napewno wtryski doobre jak juz wyciagniete(zobaczymy za kilka dni)

dodam ze te male uszczelki na PD byly dosc sparciale chyba ze starosci wiec mozliwe ze w tym jest przyczyna

a czy po tych korekcjiach na cylindrach mozna okreslic czy PD do regeneracji??

Opublikowano

jakbym miał takie korekcje jak u ciebie ,to bym wymienił oringi i pozamieniał je miejscami ,tak jak koledzy wyżej napisali ,u siebie też się zdecydowałem na wymianę oringów i zobaczę co będzie,żeby kosztów na początek nie robić,jak się okaże że pompka wtedy będę myślał dalej,robił będę to sam więc robocizny nie będę liczył

Opublikowano

Sprawdzić niezaszkodzi, przynajmniej bedziesz wiedzial co masz. Niewiem ile za sprawdzenie w twojej okolicy ale u mnie 50 zl za sztuke, potem tylko nowe uszczelnienia i powinno znow dobrze dIałać.

Opublikowano (edytowane)

jednak nie sprawdzam narazie wtryskow, odebralem je z powrotem ;) kupilem nowe uszczelniacze wraz ze sruba, dzis je zmienie i zobaczymy czy pomoze jesli nie to pozamieniam wtryski miejscami i zobacze czy korekcjie ida wraz z zamiana wtrysku jesli tak to wtedy wtryski do sprawdzenia i regeneracji

uszczelniacze wymienione, po wymianie takie korekcjie i auto na rozgrzanym silniki raz pali na strzala a raz trezba krecic heh http://www.fotosik.pl/zdjecie/01c6f1e2c4f0c297

Edytowane przez Srokol
Opublikowano

Kto wymieniał ci te uszczelnienia? Zrob logi takie cos co dałes jest nie miarodajne. Grupa 13 18 23 i grupa 4.

Albo ktos zle wymienił bo teraz dwie pompki jest problem, a nawet niewiem czy nie trzy, szkoda ze niemasz logów z przed wymiany, wiesz która pompke gdzie przełozyles?

Opublikowano

Pompki wrocily na te same miejsca co byly przed wymiana uszczelniaczy,z tego co sie orientuje to ten mechanik zna sie na takich wymianach ale mozliwe ze co mogl zle zrobic??

Kabelek juz kupilem czekam az dojdzie to wtedy zrobie logi bo niewiem kto w okolicy umie to zrobic heh

czyli kolego stawiasz na to ze PD do sprawdzenia i do regeneracji??

Opublikowano

końcówek nie potraktował szmatą lub szczotką ,bo trochę dziwne że jest gorzej niż było

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...