gregor10 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 wszystko fajnie , tylko korekcja zapłonu dość znaczna, paliwo jakie zalane ? świece by się przydało wymienić profilaktycznie chyba że były wymieniane, to zalać pb 98 i przelogować jeszcze raz 2+13. poza korekcja zapłonu , to reszta wzorowo.
80quattro Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 Świece, filtr paliwa, filtr powietrza, N75, lambda - to wszystko jest nowe. Paliwo jest pb 95 ale nawet na tym chyba powinno być mniej stuku. A czy przepływ powietrza nie jest za mały ? Czy 1.8t bierze położenie wału tylko z czujnika na drugim wałku rozrządu ? Nie zauważyłem innego czujnika. Jeśli tak to ten pomiar jest strasznie niedokładny, po drodze od wału jest pasek + łańcuch co już może dawać spore przekłamania. Co oznaczają kolumny "time" w bloku 002 a co w bloku 025 ? Tak samo "duty cycle" jest w bloku 007 i 025 czy to ten sam parametr ? Druga kolumna "time" w bloku 002 i trzy kolumny "time" w bloku 025 wyglądają na czasy wtrysku na poszczególnych cylindrach, dobrze myślę ? A pierwsza kolumna "time" w bloku 002 to jakaś suma czasów wtrysku czy jak ? Proszę o małe szkolenie w temacie odczytu danych z logów . Przy okazji Wielkie Dzięki dla gregor10 za sprawne dostarczenie sterownika i pomoc.
Galetto Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Czy 1.8t bierze położenie wału tylko z czujnika na drugim wałku rozrządu ? Na obudowie sprzęgła jeszcze jest halla. Co oznaczają kolumny "time" w bloku 002 Obciążenie silnika (czas wtrysku na obrót wału) i czas wtrysku na suw pracy. a co w bloku 025 ? Zadane obciążenie silnika, wartość zadana obciążenia po korekcie i rzeczywiste obciążenie silnika. Tak samo "duty cycle" jest w bloku 007 Współczynnik korekty lambda przy aktywnym odpowietrzeniu zbiornika. i 025 czy to ten sam parametr ? Wysterowanie N75.
80quattro Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Galetto dzięki, świetnie wyjaśnione. Właśnie na podobne opisy liczyłem zakładając ten temat. Jest jeszcze sporo "tajemniczych" bloków pomiarowych. Co do stuków to może paliwo nie ma tyle oktanów co powinno. Kto wie co leją na stacji. Przy następnym tankowaniu wleję coś lepszego.
Dev Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 do AJL powinno sie lac 98 na klapie wlewu paliwa masz wlepkę
80quattro Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Tak jest tam nalepka ale wydaje mi się, że mam napisane 95/98. Jutro sprawdzę.
dawidoks Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Pany piszecie że AJL ma dmuchać 150g/s? Coś możecie powiedzieć? Log (21 - 002,025)
Dev Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Wyglada na program I albo w nedznym wydaniu albomasz gdzies dziursko
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Program:grin: paliwo opór, wysterowanie n75 opór, zrób jeszcze 002+007 będzie wiadomo jak na sondzie to wygląda.
dawidoks Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Padająca turbina może powodować coś takiego?
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Jakby turbo padalo to nie zrobiloby 170 g przeplywu :-) Wysłane za pomoca sputnika.
gregor10 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 programik lipton pod kazdym wzgledem, meczy tylko osprzet a nie daje w ogole wymiernego efektu w stosunku do wysiłku. na mniejszym booscie można uzyskać lepszy efekt ps kto wgrywal tego gotowca z chomika ? był już czy ktoś Ci go wgrywał ?
80quattro Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam. Od kiedy zrobiło sie ciepło zauważyłem, że pojawia się spalanie stukowe. Próbuję znaleźć przyczynę ale na razie bez skutku. Oto logi na paliwie 95: Log (14 - 002,007) Log (16 - 013,025) Było około połowy zbiornika dolałem do pełna 98 Dynamic. Logi na 98: Log (15 - 002,007) Log (13 - 013,025) Co dziwne na 98 jest większa korekta zapłonu niż na 95. Może zbieg okoliczności a może dlatego, że to Dynamic. Proszę o wskazówki co może być przyczyną tak mocnych stuków.
80quattro Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 Swiece NGK PFR6Q Laser Platinum. Nowe. Po wymianie bez zmian.
80quattro Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 Sprawdziłem ciśnienie sprężania. Wyszło około 10 barów na wszystkich cylindrach. Różnice max 0,5 bara. Piszę około bo mój ciśnieniomierz nie jest jakiś super dokładny. W każdym razie jest mniej więcej równe ciśnienie na wszystkich cylindrach. Poza tym podmieniłem cewki na inne używane i zlogowałem. Niby najpierw stuku było mniej ale w drugim logu znowu było 9 stopni. Więc cewki też nie rozwiązały problemu. Log (20 - 013,025) Log (18 - 013,025) Co myslicie o wymianie modułu zapłonu ? Może to on coś kombinuje ?
gregor10 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 sprawdz kompresje czy na pewno masz 10, jak tak to nie ma co dalej szukac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się