zenekbrudny Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam, mam okazję kupić A4 1.8T Quattro benz.+gaz. Audi jest do lekkiego dopieszczenia ale jedna rzecz mnie bardzo zdziwiła, otóż aby auto jechało prosto kierownica musi być lekko skręcona w lewo. Dodam, że auto jest świeżo po ustawieniu zbieżności oraz po wymianie pompy układu wspomagania. Proszę o wasze opinie na ten temat bo nie chcę się wkopać z zakupem samochodu.
vdm Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 sprawdzić geometrię i będzie wiadomo czy warto się nią zainteresować
zenekbrudny Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Biorę jutro ją na warsztat żeby sprawdzić dokładnie więc zobaczę co powiedzą. Nie chcę żeby to była maglownica.
OLI_B5 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 przestaw kiere na wieloklinie:decayed:
~adam Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 przestaw kiere na wieloklinie:decayed: i przy okazji zerwij sobie taśmę od poduchy
jacek70 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Tak czy owak czeka Cię wizyta w u dobrego fachowca a on będzie wiedział co zrobić .
zenekbrudny Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 czyli może być maglownica do wymiany skoro mam jechać do dobrego fachowcy?
konus Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 pewnie robili zbieżność i ustawiali nie patrząc na kierownicę. jak nie ściąga Ci auta to przestaw na wieloklinie. a najprościej to jeszcze sprawdź ciśnienie w kołach
OLI_B5 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 przestaw kiere na wieloklinie:decayed: i przy okazji zerwij sobie taśmę od poduchy Ciekawe jak..
zenekbrudny Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dowiedziałem się właśnie od właściciela że stało się tak po wymianie pompy wspomagania na nową i dlatego kierownica krzywo jest ustawiona, można to zrobić i koszt tego wynosi 100 zł niby. Zbieżność kół ustawiona ale do pozycji lekko skręconej kierownicy. Wystarczy pojechać i ustawić zbieżność pod wyprostowaną kierownicą. Tyle się dowiedziałem.
damian81Z Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 nie musisz robic zbieznosci jak jest dobra, przestaw kierownice na wieloklinie
Domie Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Tak jak radzą koledzy powyżej, up up up... Przestaw kierownicę i się nie p.....l w tańcu:wink: Ja z 2 miesiące temu bedzie wymieniłem u siebie kompletne zawieszenie pojechałem do diagnosty aby poprawił zbieżność i kierowca lekko uciekła w lewo. Sam sprostowałem i jest wszystko ok. Więc oszczędź sobie 100zł i czasu aby do tego fachmana jeździć. Chyba,że chcesz to ja zrobię to za stówkę... Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- Jak będziesz miał problem z ustawieniem kierownicy pisz na PW to Ci powiem jak ogarnąć temat.
grzechuszyk Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Możesz przestawić na wieloklinie chyba że jeden ząbek okaże się za dużo i kierownica przechyli się w drugą stronę. Zależy jak dużo jest skręcona. Na zbieżności zawalili sprawę bo zbieżność ustawia się na idealnie prostej kierownicy. Raczej wymiana pompy wspomagania nie ma nic do rzeczy ale niech ktoś potwierdzi. Próbuj na wieloklinie, delikatnie, może się uda, a jak nie to zbieżność, ja bym usługę zareklamował.
~adam Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 przestaw kiere na wieloklinie:decayed: i przy okazji zerwij sobie taśmę od poduchy Ciekawe jak.. Tak że przestawiając kierownicę w którąś stronę ona się skręca kawałek dalej w stosunku do tego jak było na początku i w ten sposób można przy max skręcie zerwać taśmę. Przed 2 liftem można zrobić to o 1 ząbek i taka różnica nie robi problemu, ale w przypadku B5 po 2 lifcie gdzie drążek można przestawić minimum o 1/4 obrotu kierownicy to już się robi problem, wszystko zależy od tego ile się chce przestawić. jak robiłeś zbieżność i kierownica jest krzywo to od razu się jedzie do speców którzy to robili, bo spierdaczyli robotę.
vp-tdi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 u mnie po wymianie wachacza banana i amora lewego tez sciaga troche na lewo ,cos trzeba ustawic ?
Tommy Gun Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Prawidłowo ustawiona zbieżność wraz ze zblokowaniem kierownicy (o ile sam magiel nie ma nadmiernych luzów) rozwiąże problem. Co to za zbawienne porady z przestawianiem kierownicy na wieloklinie ?? To coś jak podetrzeć tyłek papierem ściernym
jaro1768 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Prawą końcówkę drążka wykręć np o 1/6 obrotu(łatwo dopilnować przy nakrętce 6-kątnej ) a lewą wkręć dokładnie o taką samą wartość. Zbieżność się nie zmieni a koła pójdą lekko w lewo czyli powinno się wyrównać do jazdy na wprost. Jeśli będzie za mało to operację powtarzaj aż do skutku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się