MatrixXXL Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 A jak to się ma do silnika 2.5 TDI V6. U mnie przy włączonym econ (-11) to 90st osiągnął dopiero po przejechaniu ok. 20 km.
elmer80 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Teoretycznie V6 szybciej powinien się nagrzewac!? Masz elektryczną nagrzewnice wnętrza? Druga sprawa to czemu na włączonym ECON??? Przecież na AUTO działa osuszacz i szybki nie paruja :-)
MatrixXXL Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Druga sprawa to czemu na włączonym ECON??? Przecież na AUTO działa osuszacz i szybki nie paruja :-) przez webasto, które cholernie kopci.
Mega Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Z multitronikiem nie za bardzo mamy wpływ na prędkość obrotową silnika w czasie jazdy. Niestety.
Arturoo Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Z multitronikiem nie za bardzo mamy wpływ na prędkość obrotową silnika w czasie jazdy. Niestety. czemu ? drążek w prawo i jedziesz na biegu na jakim chcesz .........ale to pewnie nie było jeszcze testowane ??
RRAFAL Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 u mnie około 10 km przy temp -10 i jest 90. miesiąc temu wymieniony termostat bo nawet przy dodatnich temperaturach nie przekraczał 70 stopni (termostat varnet większość nie przychylnych opinii ale u mnie jak na razie ok. Koszt nie duży a działa jak trzeba
Mega Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Z multitronikiem nie za bardzo mamy wpływ na prędkość obrotową silnika w czasie jazdy. Niestety. czemu ? drążek w prawo i jedziesz na biegu na jakim chcesz .........ale to pewnie nie było jeszcze testowane ?? Tyle już przejechałem i przyznam że nie.
Arturoo Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Z multitronikiem nie za bardzo mamy wpływ na prędkość obrotową silnika w czasie jazdy. Niestety. czemu ? drążek w prawo i jedziesz na biegu na jakim chcesz .........ale to pewnie nie było jeszcze testowane ?? Tyle już przejechałem i przyznam że nie. No to Twój punkt
damian88bk Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Mój 2.5 TDI w B5 w manualu przy -10 potrzebuje ok. 8-10 km żeby wskazówka od temperatury się ruszyła 90 stopni jest po 12-14 km. Jazda w trasie zero postoju na światlach itp. A3 1.9 TDI w automacie podobnie, Passat B6 2.0 TDI manual może trochę szybciej ale niewiele
markus85 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ja ostatnio przy -18 zrobiłem 38km i wskazówka nie dobiła do 90 stopni, tyle że jazda max 50km/h niemiłosiernie ślisko i obroty max do 2000. Powrót przy -12 inną trasą, obroty powyżej 2000 i temp.90 po ok. 20km.Czekam na Piny i montuje dogrzewacz płynu.
Fido Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Dziś rano -15st.c. Jazda na 4 biegu,obroty 1200-1300. Pełna temperatura uzyskana po 15-18 km.
Zieluu Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 U mnie w AVB wymienilem termostat na ori jakies 2 tygodnie temu bo mi niedogrzewał niigdyyyy (nawet po przejechaniu 100km) do 90 stopni tylko bylo 77 max, i teraz przejadee pare km ( ~10 km miasto) przy dzisiejszej temp w Rzesz -10 i nagrzany na 90
elmer80 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Dziś rano -15st.c.Jazda na 4 biegu,obroty 1200-1300. Pełna temperatura uzyskana po 15-18 km. To już lekka przesada takie obroty. Dwumasa zdechnie.
Arturoo Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 ano więc........... przy okazji ......diesel też musi chodzić....,a nie kręcić się jakby miał zdechnąć .....
elmer80 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja zawsze redukuje przy 1600. No tak mniej więcej bo na słuch. Zresztą poniżej 1400 każdy dzisiejszy 4 cylindrowy silnik cierpi. Występują tak zwane mikrowibracje.
Go0fi Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 temp -15C climatronic ustawiony na 23 (plus nawiew na przednią szybę), temp silnika 90C po ok. 10km spokojnej jazdy i potem cały czas 90C brafo,chlodnice masz moze czyms przysłonieta ? nie mam niczym przysłoniętą jeżeli chodzi o obroty silnika na zimnym staram się utrzymać około 2tys obr
Fido Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 To już lekka przesada takie obroty. Dwumasa zdechnie. Nic na to nie poradzę, mam lodowisko na odcinku 25 km.zanim dobije się do miasta. A trójką pitulał nie będę. Obroty wcale nie są takie małe.
Kowi87 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 To już lekka przesada takie obroty. Dwumasa zdechnie. Nic na to nie poradzę, mam lodowisko na odcinku 25 km.zanim dobije się do miasta. A trójką pitulał nie będę. Obroty wcale nie są takie małe. no jak nie są małe:decayed: takajazdą na dłuższą mete narobisz sobie bidy, ale przekonasz sie o tym po jakimś czasie:wink: ---------- Post dopisany at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ---------- na zimnym silniku moze jechać i na 2,5tys obrotów, kwestia by nie ciskać gazem to nic mu sie nie stanie, a jazda na lodzie to chyba bezpieczniejsza na wyższych obrotach, mi zawsze wmawiano żeby trzymać obroty użyteczne w czasie jazdy po śniegu czy po lodzie, ma sie kontrole wrazie co nad autem:whistling: tymbardziej turbodoładowanym
Fido Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Raz na rok się nic nie stanie. Nie przesadzajcie. Wielkie halo. Codziennie tak nie robię bo bez potrzeby darmo nie jeżdżę. Podane przeze mnie obroty były tak na oko. Raz mniejsze raz większe, zależało od warunków. Więc się ich nie czepiajcie.
julo23 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Miałem wymieniane termostat i oring rok temu w styczniu. Przy -15*C, jazda z włączonym Eco i "auto" na 20*C. Jazda ekonomiczna, z używaniem silnika do hamowania, obroty średnio najczęściej ok. 1600-1700 (od 1400 do 2100) . i po 20km tylko temperatura ok. 70*C na budziku. Ta sama trasa, tylko przy -5*C i dobił do 90*C zanim dojechałem do celu. Chyba słabe te wyniki... Może wymienić jeszcze ten czujnik ? Jak mówicie ? Czy może zbyt niskie obroty i dlatego nie dogrzewa. Często jeżdze ostatnio tą trasą 20km i zaobserowałem że przy ostrzejszej przez chwile jeździe, np. wyprzedzaniu dałem troche po gazie i wkręciłem go na obroty bo od razu po minucie było 10 stopni więcej na budziku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się