dragon53 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 nie mam .csv - zrobiłem pliki tak jak to jest opisane w: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ do notatnika i oczytałem w .xls Czy .csv są zapisywane gdzies z automatu? pod jaką ścieżką? ---------- Post dopisany at 12:41 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- nie znam się ale sugerując się wynikami najbardziej odbiega EGR i przepływka....tak? ---------- Post dopisany at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ---------- Ok mam, przefiltrowane przez podaną stronę: Grupy: 010,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ---------- jaka diagnoza po logach?
kkam Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Logi nie są kompletne, brakuje kilku grup. Powinieneś zrobić logi z: grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W próbie dynamicznej grupy 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. Z logów które zamieściłeś wynika, że problem może być z przepływomierzem. Brakuje logów z grupy 8, aby zdiagnozować przepływke
dragon53 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 ok. THX. A jak wygląda EGR? Pozostałe logi już zrobię po powrocie z DE - w kolejny weekend. przy okazji logów założymy przepływkę to będę wiedział ...
elmer80 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Jak robisz logi dynamiczne to najlepiej we dwóch. Klikasz START i na 3 biegu wciskasz gaz do oporu i tak trzymasz do 4200. Naciskasz STOP i plik wrzucasz na vaglog.rtnet.pl wysłane z Commodore 64
dragon53 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 no tak robiliśmy.... Co do przepływki -jestem teraz na tydzień poza PL ale auto jest u mechanika - wymienił dzisiaj przepływkę i wyczyścił EGR - dudnienie jest nadal..... <wnerw> Co najgorsze, wracam do Pl w sobotę a w poniedziałek wieczorem muszę być w Warszawie - 500km. a z autem.... nie wiadomo co jest masakra ---------- Post dopisany 09-10-2013 at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany 08-10-2013 at 21:31 ---------- Jakieś nowe pomysły? Co to może być???
kkam Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 daj logi po podmianie przepływki, zobaczymy czy jest poprawa
dragon53 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 logi będę wstanie podesłać po powrocie do PL czyli w weekend... czytając po necie widzę, że poza wymianą wałka, szklanek, popychaczy itp co i tak czasami nie pomagało nikt nie znalazł powodu buczenia z filtra... więc może rozwiązaniem będzie po prostu stożek... hehehe. U mnie ciśnienie jest ok więc problem z niedomykającym zaworem jest out .. wałek itp. wymienione , przepływka nowa, EGR sprawdzony i przeczyszczony OK... więc może solidność tych aut i silników jest przereklamowana...??? i czas może obalić tą niezawodność owych silników - sądzę iż wielu wielu użytkowników tych aut ze mną się zgodzi... ale i też na pewno będzie wielu przeciw... Szczerze powiem iż aktualnie po tylu problemach zastanawiam się nad wersją 2,4L benzyna - każdy chwali i mniej mniej mniej problemy... fakt robię rocznie ok 20-25 000km. ale ..... kasa kasą a nerwy ? tego nie kupimy.... ---------- Post dopisany 11-10-2013 at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany 09-10-2013 at 21:53 ---------- PROBLEM Z BUCZENIEM ROZWIĄZANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Auto chodzi jak żyleta - POLECAM Panów Mechaników z Wróblewa koło Wronek - doszli co to i sądzę iż jest to 90% przypadków...jak u mnie. Później opiszę o co chodzi.....
Kshyhu87 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 To czekamy o co chodzi :-)
elmer80 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Dokładnie czekamy w napięciu wysłane z Commodore 64
dragon53 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 więc tak, rozwiązanie jest wręcz banalne,..... heheh mam nadzieję, że U was jest to samo.... Po tygodniowym pozostawieniu auta u jednego mechanika od kompa byłem już skłonny kupić kolektor ssący ponieważ taka była diagnoza ale ze względu na koszt podjechałem, ponieważ to tylko 1km. był do mechnika który poprawni ejako jedyny zdiagnozował mój problem z odpalaniem... opisałem co jest odpaliłem posłuchał itp.. przejechał się dwa razy i mówi, fakt buczy ale mówi, ze z silnikiem jest ok, to kwestia dopływu powietrza. Spędziłem nad czytaniem na forach itp. kilak długich nocy jak zapewne Wy wszyscy... bo owe buczenie jak dla mnie jest za***iście wq.. Dla tych którzy mogą mieć wyjechane szklanki - szukajcie na forach ENG - tam znalazłem filmik itp. i jeśli szklanki są wyjechane słychać to w filtrze powietrza plus przedzcie i posłuchajcie wydechu - ja słyszałem wyraźnie owe pufanie nawet na video - więc mamy ten sam dzwięk w filtrze jak i z wydechu. Jeśli jak u mnie dudnienie basowe, nie pufanie to: Postaram się opisać tak jasno jak tylko potrafię - jak co to pytajcie. Więc - filtr powietrza ma 2 dopływy - jeden idzie do przodu między lampa a chłodnicą a drugi wychodzi na błotnik - gdzie w owym błotniku jest dodatkowy kanał z jakąś błona czy czymś anty drganiowym czy jakoś tak - u mnie powodem dudnienia był źle włożony filtr ale chodzi o puszkę nie wew. filtr. Mianowicie z boku mamy taki kołnierz gumowy, który powinien wchodzić do otworu w błotniku lub mocno do niego dolegać- musi przylegać na całym obwodzie. U mnie owalny otwór. W każdym razie u mnie mechanik spędził ok 5 minut aby dobrze to tam zamontować - odpaliłem i CISZA.... jak makiem zasiał... Przypuszczam iż jak był wymieniany filtr wew. powietrza ktoś poszarpnął puszką i owy kołnierz wyszedł z drugiego dolotu przez co powstawało owe wqu.... dudnienie. Mam nadzieję i życzę Wam iż aby to również dolegało Waszym autą!!!! Ja wreszcie mogę cieszyć się owym autem a nie jeździć od mechanika do mechanika i szukać przyczyny. Piszcie czy u Was również pomogło.
turzol Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Mam również podobne objawy czyli buczenie z filtra NIE PUFANIE - wałek sprawdzany, szklanki również i tutaj nie ma podstaw do obaw. Pytanie zasadnicze czy próbowałeś domykać klapę gaszącą i buczenie z okolic filtra powietrza ustawało? U mnie tak właśnie jest, że jak domykam klapę to buczenie ustaje momentalnie.
dragon53 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 pisałem kilak postów wyżej - u mnie tak samo było jak przymkniesz klapkę w EGR od gaszenia to była cisza ale delikatni ebo jak mocniej to auto gasło... Tylko u mnie był stały basowy dźwięk, nie pufanie....
turzol Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 pisałem kilak postów wyżej - u mnie tak samo było jak przymkniesz klapkę w EGR od gaszenia to była cisza ale delikatni ebo jak mocniej to auto gasło...Tylko u mnie był stały basowy dźwięk, nie pufanie.... To u mnie jest dokładnie to samo, przy mocniejszym zamknięciu silnik się dławi lub gaśnie. Jutro zrzucam nadkole i sprawdzam czy wszystko siedzi na swoim miejscu.
dragon53 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 jako pierwsze sprawdz czy filtr jest u Ciebie dobrze zamontowany - jeśli tak to wtedy dopiero rozbieraj nadkole aby sprawdzić czy ten kanał jest cały.. MA KTOŚ FOTKĘ OWEGO FILTRA OD STRONY dolnej - gdzie dochodzi do błotniak - będzie łatwiej zaznaczyć...
adi55 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 ale wy macie buczenei na jalowym biegu czy podczas jazdy umnie jest zepsuta ta kalpka od egr bo jak gasze silnik to ona niezamyka dolotu do egr
turzol Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 ale wy macie buczenei na jalowym biegu czy podczas jazdy umnie jest zepsuta ta kalpka od egr bo jak gasze silnik to ona niezamyka dolotu do egr U mnie buczenie występuje zarówno na jałowym biegu jak i w zakresie 800-2000obr/min . Powyżej 2000obr jakby się zmniejsza. Co do mocowania filtra w obudowie - na chłopski rozum nie da się raczej go źle zamontować, konstrukcja jest prosta. Wkłada sie filtr i zamyka obudowę...
dragon53 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 na jałowym + jak przygazowałem - zwłaszcza było słychać podczas hamowania silnikiem.. ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ---------- ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ---------- chodzi o dolot zaznaczony na czerwono..
adi55 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 u mnie buczy przy dodawaniu gazu tak miedzy 1500-2000 tys obrotow i oprocz tego slychac taki metaliczny dziwek jak dodaje gaz,czyli tma gdzie pokzles na foto to ten kolnierz musi dobrze wejsc w rure w nad kolu ?
dragon53 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 mój filtr niema wyjścia na wężyk ale to jedyne foto jakie znalazłem zrobione od strony od której potrzebowałem.... ---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:11 ---------- u mnie metalicznego dzwięku niema i nie było.... Na wydechu również słyszysz pufanie... wyraźne pufanie???
adi55 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 tak ja stoi na na biegu jalowym i wyjde z auta to slysze taki dziwk w tlumiki i jad dodam gazu i puszsze to tak jak by cos zygotalo pod spodem ale patrzylem na tumiki nie maja luzu i nie ocieraja o spod auta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się