grzegorzmen Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zamówiłem ten zaworek zwrotny paliwa jak coś to napisze w temacie za dwa dni czy się poprawiło wysłane z audi goldiego u mnie jak nie chciał palić jak miał ćwiartke paliwa w zbiorniku , i postał po nocy nie chciał zapalić ,jak zapalił szatkował , jak był pełny zbiornik nie było problemu , po wymianie zaworka w filtrze paliwa , problem ustąpił i pali od strzała nawet na rezerwie .
Aron21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zamówie sobie narazie na jutro czujnik temperatury ( zamiennik ) i sprawdzę czy coś to da , jeżeli to będzie to zamówie ori z ASO , bo do najbliższego serwisu mam 60km to nie będę specjalnie dygać . Sprawdziłem przy okazji w podszybiu bezpieczniki czy może jakiś spalony ale wszystko OK
Aron21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ale coś mi się wydaje że to będzie czujnik temp . Fakt pokazuje mi jak się nagrzeje 90' ale np ostatnio nagrzał mi się do 90' wyskoczyłem na chwile do domu raptem 2 min na odpalonym silniku przychodzę i spadło do 70 Dzisiaj jeszcze vagiem sprawdzę temp po rozgrzaniu i jutro z rana jaką temp wody pokaże dla pewności
Aron21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jak dzwoniłem dzisiaj po mechanikach i mówiłem co było robione itp to każdy mówił że czujnik temp do sprawdzenia bo nic innego nie zostanie .
Tooomi Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ale coś mi się wydaje że to będzie czujnik temp . Fakt pokazuje mi jak się nagrzeje 90' ale np ostatnio nagrzał mi się do 90' wyskoczyłem na chwile do domu raptem 2 min na odpalonym silniku przychodzę i spadło do 70 Dzisiaj jeszcze vagiem sprawdzę temp po rozgrzaniu i jutro z rana jaką temp wody pokaże dla pewności Ja mam tak samo,postoje chwile na mrozie min.-10 i temp.też mi spada,ale nie tak gwałtownie. Ps.mam nowy czujnik temp.oryginał jak byś chciał.
tarq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 ja mam nowy czujnik nowy termostat nowy plyn, jest powiedzmy 90 prawie, stane na 10min, wracam i jest z 70 i znowu sie pomalu buja do gory, tak samo bylo an starym termostacie, tak samo bylo nawetw poprzednim afn i jeszcze poprzednim
Aron21 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 hmm to nie mam zupełnie żadnego pomysłu innego fuk ... zamawiam czujnik za 17zł to żadna strata , jak nie to będziemy szukać dalej aż znajdziemy winowajce ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 16:48 ---------- A więc tak sprawdziłem Vagiem czujnik temp cieczy chłodzącej i fakt faktem pokazywała dobrze także czujnik odpada . Lecz co mnie zmartwiło , od pompy czuć lekko ropę i tak samo kąt wtrysku nagle zmienił się na 45-49 przy pełni rozgrzanym silniku , im zimniejszy tym mniejsza wartość czy tak powinno być ? ---------- Post dopisany 28-01-2014 at 07:49 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2014 at 19:59 ---------- Z rana byłem teraz sprawdzić vagiem grupę 1 i tak na wskaźniku licznika pokazuje temp powietrza -8.0 . Temperatura cieczy -4,5 , temperatura paliwa -1,8 i temperatura zasysanego powietrza -6,3 . Nie rozumiem tylko tego napięcia w grupie 1 gdyż wskazuje tam że od 1.3 ma pokazywać a przed odpaleniem rano mam 0,720
masterhex Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam też mam taki problem po postoju ciężko pali ostatnio nawet wogóle nie zapalił padł akumulator pojechałem kupić nowy bo stwierdziłem że akumulator jest stary i padł i faktycznie po wymianie chciałem go załadować i nic nie trzyma ale gdy wsadzilem nowy do auta odrazu zapalił bez problemu zrobiłem trasę ok 60 km i po nocy przy ok - 10 znowu miał problem tzn odpalił ale też miał mały problem około 3 sek kręci poczym odpala ale nie równo pracuje przez ok 5 sek potem jest wszystko dobrze oraz po zgaszeniu i ponownym wł silnika bez problemu także sam nie wiem co by to było jedynie co ki przychodzi na myśl to coś z rozruchem tzn instalacja rozrusznik świece może mój przypadek wam coś podpowie jak również proszę o pomoc
tarq Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ja mam dokładnie identycznie jak u Ciebie, kropka w kropke
Aron21 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dzisiaj wymieniam czujnik Temp bo do mnie przyszedł firmy SWAG Germany i zobaczę czy coś to da , a w przyszły wtorek jestem umówiony jeszcze na ustawienie kąta wtrysku do gościa który robił mi to 1.5roku temu i w zeszła zimę wszystko cykało
Rometer Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam, miałem podobny problem ale latem w 2.7 tdi. Rozkręcił mi się filtr paliwa, i układ się zapowietrzał. ale to też losowo, nie zawsze ciężko odpalał, raz na strzała a raz kręcił i kręcił...
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam, miałem podobny problem ale latem w 2.7 tdi.Rozkręcił mi się filtr paliwa, i układ się zapowietrzał. ale to też losowo, nie zawsze ciężko odpalał, raz na strzała a raz kręcił i kręcił... Wypisz wymaluj jak u mnie. W dodatku czuć ropą, na weekendzie zmieniam zaworek zwrotny wraz z oringiem i muszę dokręcić rurkę przy jednym wtryskiwaczu. Najczęściej winna jest jakaś pierdoła i jestem zdania, że jak jest zimno w nocy to parcieje któraś uszczelka i dostaje się powietrze albo cofa paliwo. Dla tych co mają nierówną pracę przez kilka sekund po odpaleniu pomimo sprawnych świec, zapalcie sobie na próbę po nocy z lekko wciśniętym gazem.
Aron21 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 W sumie to czuć u mnie lekko ropę ale z okolic pompy ale to chyba raczej normalne tak mi się wydaję . Filtr paliwa wymieniany był hmm Rok temu dokładnie przed poprzednią zimą .
masterhex Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Hmm niczego nie można wykluczać tylko powiedz mi dlaczego się to nie dzieje od 0 w górę tylko od -1 gdy jest zero pali normalnie starczy minus i lipa
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Guma na mrozie twardnieje i zaczyna łapać powietrze. Dzwoniłem do kolegi przed chwilą, w swojej audicy wywalił zaworek nad filtrem paliwa, wstawił opcję bez (z samym wejściem i wyjściem) i problem zniknął. Tylko to nie było filtr stricte od audi tylko jakiegoś vw. Sądzę że tu jest problem. Czy każdy z was jest pewien prawidłowo ustawionego kąta wtrysku ?? Mierzonego w trybie bs ??
tarq Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 ja mam 100% idealnie :] sam ustawiałem z krawatem
masterhex Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ją niestety nie jestem pewien bo nie robiłem rozrządu tylko wujek a gdy pytałem o to powiedział że nie pamięta ja jedynie dałem do znajomego który jest mechanikiem w audi rybnik i wgrywał mi mapy nowe bo mi na ciepłym ciężko palił i powiedział że pompa no krótko mówiąc już nie jest najnowsza wkońcu 14 lat i 270 tyś przebiegu także może to od pompy wtryskowej czy coś???
vp-tdi Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 daj logi kanalu 004 na zimnym silniku i ciepłym ( 90st )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się