Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jak sprawdzić turbinę ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wszystko zalezy od modelu B5-tki ... we wczesnych nie bylo ... dopiero po lifcie sterownik ma taka mozliwosc ze pokazuje doladowanie i jest to blok 115 ... :cool1

Miałem przyjemność do tej pory sprawdzać w A4 B5, gdzie najmłodszy był rocznik 1997 także jest to bardzo prawdopodobne :wink4:

nie prawdopodobne tylko tak jest napewno ...... :evil:

Opublikowano

nie prawdopodobne tylko tak jest napewno .....

Widzisz Spankuś, człowiek uczy się całe życie :tongue4:

Opublikowano

czyli niestety u mnie nie da rady sprawdzic, pozostaje tylko manometr, czy praca ECU w trybie awaryjnym objawia sie ze samochod kreci sie do okreslonej liczby obrotow? czy kreci sie do konca ale znacznie wolniej itp itd?

Opublikowano

Kiedy powinno załączać się turbo ? Przy ilu obrotach ?

Czy w zdrowym AEB 1.8T powinien byc wyczuwalny moment załączania turbo ?

Ile powinno wynosić mimimalne ciśninie turbo ?

Opublikowano

ok 1800RPM i 0.6 bara

Opublikowano

a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ?

Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno..

Opublikowano
a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ?

Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno..

Co to znaczy załączanie turbo?? czyżby turbinę dało się włączyć jak żarówkę? albo są takie momenty w pracy silnika kiedy turbo nie działa wirnik stoi? polecam skorzystać z wujka google i znaleźć zasadę działania turbo

Opublikowano
a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ?

Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno..

Pewnie ze czuc, jak turbo wstaje i zaczyna cisnac swoje cisnioenie robocze to czuc kopniecie na plecach ;)

Opublikowano
a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ?

Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno..

Pewnie ze czuc, jak turbo wstaje i zaczyna cisnac swoje cisnioenie robocze to czuc kopniecie na plecach ;)

Piszesz o swoim dieslu czy kolegi benzynie?

Opublikowano

w zdrowym 1.8T turbo słychac juz od 1500 obr/min

Opublikowano
a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ?

Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno..

Pewnie ze czuc, jak turbo wstaje i zaczyna cisnac swoje cisnioenie robocze to czuc kopniecie na plecach ;)

Piszesz o swoim dieslu czy kolegi benzynie?

Nie ma porównania, tak czy inaczej, nie zgodzę się, ze w benzynie uturbionej nie czuć wstawania turbiny :wink:

Opublikowano

to u mnie nie czuć.. :-/ cały czas tak samo przyśpiesza.. muszę się udać do jakiegoś ogarniętego gościa od turbo..

przynajmniej ja mam takie wrażenie.. nie mam porównania co prawda z innym 1.8T ale wydaje mi się że coś nie tak u mnie..

jeszcze piszecie że słychać..

ja ani nic nie słyszę.. hehe ani nie czuje..

a może jest tu na forum ktoś z okolic Głogowa w dolnośląskim i chciałby mi pokazać jak powinno jeździć zdrowe 1.8T :naughty::banan::grin:

Opublikowano

jak masz serie auto , to wiadomo nie bedzie mega kopa , ale od ok 1700-1900 rpm powinno byc cos czuc ...

Opublikowano

Seryjne 1.8TQ jeszcze w tiptronicu to co ma być czuć ?? Jak nie ma błędów i gładko przyspiesza w te swoje 10s do 100kmh to jest OK..Jak nie sprawdzałeś VAGiem błędów to podepnij auto i zobacz co jest, potem zrób logi i wszystko będzie widać :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...