Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schematy połączeń wężyków podciśnienia oraz systemu powietrza wtórnego z ETKI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie u mnie tez gruszki nie dzialaja podejrzewam ze wezyki bo przegladalem je i powiem ze sa troche juz dojechane ;p aczkolwiek jeszcze mam pytanie jezeli nie to to pewnie ukrecony wałek??? i jeszcze jedno pytanie mam dziwny chwilowy dzwiek tak jakby metaliczny przy schodzeniu z obrotow tak gdzies 2,3- 2tys oborotow czy to moze bys spowodowane peknietym wezykiem lub z ukreconym wałkiem??? pozdro


????

Opublikowano (edytowane)

tutaj jest schemat ciśnień wg ETKI

http://postimg.org/image/vjh1ssmuf/

ale u mnie przy gruszkach idzie jeszcze wężyk w dół silnika, wiec u mnie jest inaczej?? Bo cos nie rozumiem , załączam fotki jak u mnie przy gruchach

Przy tym trójniku lewy idzie do elektrozaworu potem dwójnik i gruchy prawy idzie na druga stronę silnika w stronę kabiny, tam pod wtryskami , a kolejny idzie w dół czyli gdzie??

m4q5blrw.jpg

o547ipgc.jpg

Niebawem zmieniam komplet wężyków i chciałem iśc po schemacie ale tu mam zonka a kto wie gdzie mam jeszcze inaczej

Chyba że ja nie mam ASN bo nie mam wlepy w bagażniku w kole zapasowym ale tak kiedyś patrząc w katalogi mi pasowało, ktoś może potwierdzić czy to ASN albo dać znać jak rozpoznać ??

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

Przewód idzie w dół a później w okolice błotnika, bo tam jest akumulator podciśnienia. Jest OK

Opublikowano

a ktoś ma pełny schemat żebym mógł go wykorzystać zmieniając wężyki?

Opublikowano

Panowie ciezko jest zmienic wszystkie wezyki??? tzn chodzi mi czy duzo komplikacji jest? pozdroo

Opublikowano (edytowane)

Chyba że ja nie mam ASN bo nie mam wlepy w bagażniku w kole zapasowym ale tak kiedyś patrząc w katalogi mi pasowało, ktoś może potwierdzić czy to ASN albo dać znać jak rozpoznać ??

Wlepę w Avancie znajdziesz pod kanapą a kod silnika znajdziesz też tu:

a4-9531.png

i tu:

a4-9529.png

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

panowie u mnie tez gruszki nie dzialaja podejrzewam ze wezyki bo przegladalem je i powiem ze sa troche juz dojechane ;p aczkolwiek jeszcze mam pytanie jezeli nie to to pewnie ukrecony wałek??? i jeszcze jedno pytanie mam dziwny chwilowy dzwiek tak jakby metaliczny przy schodzeniu z obrotow tak gdzies 2,5- 2tys oborotow czy to moze bys spowodowane peknietym wezykiem lub z ukreconym wałkiem??? pozdro

????

Panowie ktos by znal przyczyne czy nikt mi tu nie pomoze????

Opublikowano

Wałek raczej metalicznego dźwięku nie wyda bo jest cały plastikowy kolektor też. Odkręć gruszki i wysuń je delikatnie bd widział czy są połączone z wałkiem czy oddzielnie

Opublikowano

Witam Panowie ogrzewam troche temat bo wkoncu sie biore zato podcisnienie :) chce wymienic wezyki na nowe bo wiem ze dwa sa pekniete. A wiec tam jakie wkoncu najlepiej kupic te sylikonowe czy jakies inne? rozmiar to dobiore po wzieciu starego. A druga kwestia idzie przewód do błotnika do tego akumulatora , ruszac tam cos tez czy nie????

Opublikowano

Witam Panowie ogrzewam troche temat bo wkoncu sie biore zato podcisnienie :) chce wymienic wezyki na nowe bo wiem ze dwa sa pekniete. A wiec tam jakie wkoncu najlepiej kupic te sylikonowe czy jakies inne? rozmiar to dobiore po wzieciu starego. A druga kwestia idzie przewód do błotnika do tego akumulatora , ruszac tam cos tez czy nie????

Wężyki kup sylikonowe olejoodporne lub takie w oplocie. Ja do siebie brałem 4mm.

Opublikowano

ale u mnie przy gruszkach idzie jeszcze wężyk w dół silnika, wiec u mnie jest inaczej?? Bo cos nie rozumiem , załączam fotki jak u mnie przy gruchach

Przewód idzie w dół a później w okolice błotnika, bo tam jest akumulator podciśnienia. Jest OK

Ostatnio zmieniałem przewody podciśnień od gruszek, był tam trójnik ale zaślepiony i tak się zastanawiałem w jakim celu. Ale tak dziś patrze i za cholere nie widzę tam żadnego wężyka... Po której stronie jest ten "akumulator podciśnienia"?

Opublikowano

Przy podłużnicy od strony kierowcy, taka niebieska gruszka.

Opublikowano

Przy podłużnicy od strony kierowcy, taka niebieska gruszka.

Dzięki, ale nie lokalizowałem połączeń ponieważ po wymianie przewodów mam w odczytach wszędzie na zielono. :)

Opublikowano

Panowie żeby sprawdzić układ podciśnień na Vagu czy jest  że tak powiem na zielono to gdzie to się sprawdza w których grupach itp .. ?

Opublikowano

W tym temacie nie ma zdjęć ;/, ja w tym tygodniu tez zabieram sie za profilaktyczną wymianę całego podciśnienia, postaram sie robić zdjęcia co i jak i gdzie w trakcie wymiany i wrzuce foty, opis może być narazie mało profesjonaly ;p w każdym razie szybko nie będzie z wymiana :) będę robił to 1 raz więc spokój i opanowanie najważniejsze. A takie przy okazji pytanie ile metrów bierzących ma całe podciśnienie abym kupił wężyki odpowiedno długie i potem podocinał sobie ???

Opublikowano

Sory za spam, a linku który był podany wyżej do tematu wyczytałem ze potrzeba ok 20ft wężyków co po przeliczeniu daje niewiele ponad 6mb :)

Opublikowano

Ja kupiłem 3m i wystarczyło. Mam film na szybko po montażu.

 

Opublikowano

W swoim temacie wstawiłem zdjęcia i mój mało profesjonalny opis wymiany podciśnienia w trakcie wymiany u siebie.

 

 

Opublikowano

Panowie pomóżcie mi zlokalizować gdzie wpiąć ten przewód podciśnienia bo był luźny i teraz nie wiem gdzie go wpiąć.  Ten co idzie pod filtrem powietrza. Pomysłów mi juz brakuje... będę mega wdzieczny

tapatalk_1527496089372.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...