Radeksc Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Ja wiem tylko kolega pytał w jakim aucie miałem ta technix wiec odpisałem.Chyba sprubuje ten Fk cena dosyć dobra zobaczymy jak się będzie jeździć na tym A może polecicie jakiś gwint do kwoty 1500zl? Jest jeszcze DTS z ebay, bo niedostępny w Polsce http://www.ebay.pl/itm/DTSline-SX-Gewindefahrwerk-Audi-A4-B6-B7-8E-Limo-Quattro-/400891382709?hash=item5d56fd0bb5:g:P4EAAOSwBahVEZw4 Ktoś go miał w a4 i chwalił, ale to była wcześniejsza wersja. Z tego co się dowiedziałem należy do grupy KW. Na wiosne myśle go ściągnąć do siebie
KoJ@K Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Pytalem o te dwie rzeczy wlasnie z tej racji co napisal Hammer - to zupelnie inne zawieszenia, jezdzilem na TA w B6 na profilu 40, obnizony bardzo fajnie i jezdzilo sie naprwde calkiem spoczko, ale jak posadzisz auto, wywalisz ranty za obrys, dolozysz kilka klipsów/odboji - to jakiego bys gwintu nie mial to i tak bedzie taczka i ping pong !
Lorence Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Jest jeszcze DTS z ebay, bo niedostępny w Polsce Dtsline SX Gewindefahrwerk Audi A4 B6 B7 8E Limo Quattro | eBayKtoś go miał w a4 i chwalił, ale to była wcześniejsza wersja. Z tego co się dowiedziałem należy do grupy KW.Na wiosne myśle go ściągnąć do siebie teraz to wszędzie piszą że należy do grupy KW nie mniej jednak kiedyś czytałem o tym gwincie, sporo dobrych opinii moim zdaniem jedna z lepszych propozycji w cenie 1000+
pablo15005 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Ktos moze smiga na gwincie vogtland? jakies opinie ?
Trewor87 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Ktos moze smiga na gwincie vogtland? jakies opinie ? Jechałem na Vogtlandzie w B5. Zachowywał się świetnie
Grz3si3k Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Ktos moze smiga na gwincie vogtland? jakies opinie ? Jechałem na Vogtlandzie w B5. Zachowywał się świetnie Trewor, powiedz coś więcej.. Bo cena za AP chwilowo mnie hamuje z zakupem, ale sam gwint AP mnie przekonuje. No chyba że Vogtland jest też sensownym wyborem ;-)
pablo15005 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Ktos moze smiga na gwincie vogtland? jakies opinie ? Jechałem na Vogtlandzie w B5. Zachowywał się świetnie Mozesz cos wiecej powiedziec? jak w prownaniu do kw v1 bys to ujal?
kisielek123 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 moze ktos jeszcze ma dts i moze cos powiedziec o nim? bo michalswd nie odpisuje
Trewor87 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Mozesz cos wiecej powiedziec? jak w prownaniu do kw v1 bys to ujal? Na KW V1 jeździłem w swoim B6, nie wiem czy mogę to porównać do zawiasu w B5, ale stopień wybierania nierówności jest zbliżony. Z resztą niedawne badania Niemców wykazały że KW, który wiadomo ile kosztuje, ma właściwości bardzo zbliżone do AP czy Vogtlanda, które kosztują ułamek tej ceny. Więc jeśli nie zależy Tobie na kolumnach z nierdzewki (atut KW) to śmiało można decydować się na Vogtlanda.
misiek95 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Z resztą niedawne badania Niemców wykazały że KW, który wiadomo ile kosztuje, ma właściwości bardzo zbliżone do AP czy Vogtlanda, które kosztują ułamek tej ceny. Można wiedzieć skąd takie info? Jest to gdzieś w necie?
Lysy705 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Z tego co czytałem wczoraj to firma FK jest bankrutem sam myślałem nad tym zawieszeniem ale nie wiem jak to bedzie potem z gwarancja
Grz3si3k Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Dziś zamówiłem gwint AP w Venom24 Także będę testował
Radeksc Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 A ja mam inne pytanie, jakie odboje macie wsadzone do gwintu? Twarde czy seryjne, ewentualnie przycięte? Ważne, żeby nie było "ping ponga"
KoJ@K Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Zalezy panie jakie spasy mają byc na tych 9J.
Siwy Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Koledzy jestem na kupnie gwintu. Zastanawiam sie nad nowym TA, Vogtland badz uzywka Eibach, KW. Nie bedzie mega gleby, spasow (auto sluzy mi do codziennej jazdy), chce zeby to zawieszenie bylo jak najbardziej komfortowe. Ma ktos jakies porownania? Mozecie podpowiedziec gdzie kupic w dobrej cenie, kogo pytac ?
s3ns Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Ja mam gwint eibach-a i powiem tak: Auto jest mega przyczepne, jednak komfortu dużo nie ma. Może też trochę potęgują to 18-tki ale bez przesady. To "jedynie" 18"... W mieście praktycznie problemów nie ma, w trasie na dobrych nawierzchniach też nie. Auto jedynie myszkuje (dość mocno) na nierównych drogach przy jeździe z prędkościami 90 i więcej, ale nie przeszkadza mi to, młody jeszcze jestem widać ;P Z tego co przed kupnem gwinta czytałem to wszystko co wymieniłeś pod względem komfortu jest podobne. Wybija się ponoć KW, jak chcesz jakiegoś komfortu i dobrodziejstwa gwintu za razem to ja bym CI polecił za rozejrzeniem się używek właśnie KW. Ja brałem nówkę i trochę mi zabrakło do KW ... ale jest ok Mówią też że kilka marek to takie tańsze KW, składane praktycznie w tej samej firmie. Jednak czytając opinie każdy używający KW (zazwyczaj KW nie jest ich pierwszym gwintem) jakoś tak zgodnie przyznają że to jednak najlepszy/najbardziej komfortowy gwint jaki mieli. Polegając na opiniach też trzeba brać pod uwagę że każdy opisuje swoje odczucia, mogące odbiegać od "jakiegoś ogólnego wzorca", więc trzeba trochę dystansu pozdr Edytowane 6 Marca 2016 przez s3ns
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się