Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wiem tylko kolega pytał w jakim aucie miałem ta technix wiec odpisałem.Chyba sprubuje ten Fk cena dosyć dobra zobaczymy jak się będzie jeździć na tym

A może polecicie jakiś gwint do kwoty 1500zl?

Jest jeszcze DTS z ebay, bo niedostępny w Polsce http://www.ebay.pl/itm/DTSline-SX-Gewindefahrwerk-Audi-A4-B6-B7-8E-Limo-Quattro-/400891382709?hash=item5d56fd0bb5:g:P4EAAOSwBahVEZw4

Ktoś go miał w a4 i chwalił, ale to była wcześniejsza wersja. Z tego co się dowiedziałem należy do grupy KW.

Na wiosne myśle go ściągnąć do siebie

Opublikowano

Pytalem o te dwie rzeczy wlasnie z tej racji co napisal Hammer - to zupelnie inne zawieszenia, jezdzilem na TA w B6 na profilu 40, obnizony bardzo fajnie i jezdzilo sie naprwde calkiem spoczko, ale jak posadzisz auto, wywalisz ranty za obrys, dolozysz kilka klipsów/odboji - to jakiego bys gwintu nie mial to i tak bedzie taczka i ping pong ! ;)

Opublikowano

Jest jeszcze DTS z ebay, bo niedostępny w Polsce Dtsline SX Gewindefahrwerk Audi A4 B6 B7 8E Limo Quattro | eBay
Ktoś go miał w a4 i chwalił, ale to była wcześniejsza wersja. Z tego co się dowiedziałem należy do grupy KW.
Na wiosne myśle go ściągnąć do siebie

teraz to wszędzie piszą że należy do grupy KW ;) nie mniej jednak kiedyś czytałem o tym gwincie, sporo dobrych opinii moim zdaniem jedna z lepszych propozycji w cenie 1000+

Opublikowano

witam, co sadzicie o gwincie FK ?

Opublikowano

Ktos moze smiga na gwincie vogtland? jakies opinie ? :hi:

Opublikowano

Ktos moze smiga na gwincie vogtland? jakies opinie ?

Jechałem na Vogtlandzie w B5. Zachowywał się świetnie

Opublikowano

Ktos moze smiga na gwincie vogtland? jakies opinie ?

Jechałem na Vogtlandzie w B5. Zachowywał się świetnie

Trewor, powiedz coś więcej..

Bo cena za AP chwilowo mnie hamuje z zakupem, ale sam gwint AP mnie przekonuje. No chyba że Vogtland jest też sensownym wyborem ;-)

Opublikowano

Ktos moze smiga na gwincie vogtland? jakies opinie ?

Jechałem na Vogtlandzie w B5. Zachowywał się świetnie

Mozesz cos wiecej powiedziec? jak w prownaniu do kw v1 bys to ujal?

Opublikowano

ktos jezdzil na gwincie dts?

Opublikowano

Michalswd ma i sobie chwali.

Opublikowano

moze ktos jeszcze ma dts i moze cos powiedziec o nim? bo michalswd nie odpisuje

Opublikowano

Mozesz cos wiecej powiedziec? jak w prownaniu do kw v1 bys to ujal?

Na KW V1 jeździłem w swoim B6, nie wiem czy mogę to porównać do zawiasu w B5, ale stopień wybierania nierówności jest zbliżony. Z resztą niedawne badania Niemców wykazały że KW, który wiadomo ile kosztuje, ma właściwości bardzo zbliżone do AP czy Vogtlanda, które kosztują ułamek tej ceny. Więc jeśli nie zależy Tobie na kolumnach z nierdzewki (atut KW) to śmiało można decydować się na Vogtlanda.

Opublikowano

Z resztą niedawne badania Niemców wykazały że KW, który wiadomo ile kosztuje, ma właściwości bardzo zbliżone do AP czy Vogtlanda, które kosztują ułamek tej ceny.

Można wiedzieć skąd takie info? Jest to gdzieś w necie?

Opublikowano

Z tego co czytałem wczoraj to firma FK jest bankrutem sam myślałem nad tym zawieszeniem ale nie wiem jak to bedzie potem z gwarancja

Opublikowano

Daruj sobie FK...

Opublikowano

Dziś zamówiłem gwint AP w Venom24 :decayed:

Także będę testował ;)

Opublikowano

A ja mam inne pytanie, jakie odboje macie wsadzone do gwintu? Twarde czy seryjne, ewentualnie przycięte? Ważne, żeby nie było "ping ponga"

Opublikowano

Zalezy panie jakie spasy mają byc na tych 9J. :D

Opublikowano

Koledzy jestem na kupnie gwintu. Zastanawiam sie nad nowym TA, Vogtland badz uzywka Eibach, KW. Nie bedzie mega gleby, spasow (auto sluzy mi do codziennej jazdy), chce zeby to zawieszenie bylo jak najbardziej komfortowe. Ma ktos jakies porownania? Mozecie podpowiedziec gdzie kupic w dobrej cenie, kogo pytac ?

Opublikowano (edytowane)

Ja mam gwint eibach-a i powiem tak: Auto jest mega przyczepne, jednak komfortu dużo nie ma. Może też trochę potęgują to 18-tki ale bez przesady. To "jedynie" 18"...

W mieście praktycznie problemów nie ma, w trasie na dobrych nawierzchniach też nie. Auto jedynie myszkuje (dość mocno) na nierównych drogach przy jeździe z prędkościami 90 i więcej, ale nie przeszkadza mi to, młody jeszcze jestem widać ;P

Z tego co przed kupnem gwinta czytałem to wszystko co wymieniłeś pod względem komfortu jest podobne. Wybija się ponoć KW, jak chcesz jakiegoś komfortu i dobrodziejstwa gwintu za razem to ja bym CI polecił za rozejrzeniem się używek właśnie KW. Ja brałem nówkę i trochę mi zabrakło do KW ... ale jest ok :)

Mówią też że kilka marek to takie tańsze KW, składane praktycznie w tej samej firmie. Jednak czytając opinie każdy używający KW (zazwyczaj KW nie jest ich pierwszym gwintem) jakoś tak zgodnie przyznają że to jednak najlepszy/najbardziej komfortowy gwint jaki mieli.

Polegając na opiniach też trzeba brać pod uwagę że każdy opisuje swoje odczucia, mogące odbiegać od "jakiegoś ogólnego wzorca", więc trzeba trochę dystansu ;)

pozdr

Edytowane przez s3ns

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...