Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy podejdzie gwint od B5 do B6 AVANT 1.8t ?

Opublikowano

Witam,

Czy podejdzie gwint od B5 do B6 AVANT 1.8t ?

Czy to jest odpowiedni temat na takie pytanie? Odpowiedz można znaleźć nawet przeglądajac allegro. Ale po co szukac :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Czy podejdzie gwint od B5 do B6 AVANT 1.8t ?

Czy to jest odpowiedni temat na takie pytanie? Odpowiedz można znaleźć nawet przeglądajac allegro. Ale po co szukac :facepalm:

Skoro to dla Ciebie taki problem...

Edytowane przez Bojka1
Opublikowano

Zawieszenie gwintowane gwint AUDI A4 B6 B7 8E 8H (6227679418) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.

Latałem na supersport'cie kilka dobrych lat tyle że w mk3, bardzo miło wspominam choć był beton. Auto sprzedane i nadal gwint żyje. Sam przymierzam się ponownie do zakupu w b6 ;)

Opublikowano (edytowane)

Panowie aktualnie mam 1BE + 19" powiem szczerze ze strasznie tlucze, polecacie jakis dobry amortyzator ktory choć troche bedzie wybierał nierówności wiem ze zakladajac 19" trzeba sie liczyc z brakiem komfortu jednak czytalem gdzies na forum ze chlopaki bardziej chwala gwint niz sline 1be/bv.

Z tego co wyczytalem najlepszym gwintem wzgledem komfortu jest HR. Czy moze lepszym rozwiazaniem bedzie kit bilsteina?

Edytowane przez diesel1511
Opublikowano

Mi na gwincie FK i KW jezdzi sie lepiej niz na BE, a gwint w porownaniu do BV to jest jak przyjemniutki tapczanik. ;)

Opublikowano (edytowane)

oj chlopaki ale kusicie, jakby ktos mial jakiegos HR'a lub cos dobrego z gwintow na sprzedaż prosze o PW.

@Edit.

Czy gwint z B6 podejdzie do b7?

Chodzi konkretnie o weitec fahrwerktechnik

Edytowane przez diesel1511
Opublikowano

Ja ostatnio zakupiłem eibacha pro street s używke i jestem mega zadowolony...bardzo przyjemny gwincik, wybiera dobrze i nie ma mocnego betonu.

Opublikowano

Witam.
Może mi ktoś rozkminić to zawieszenie bo szukałem i nie umiem znaleźć?
64c8bef3bbea4c1c36a6c0046ed922f5.jpg
44065902630db4701dc291f1e30f7965.jpg
2528daf28c9bf38c519b3b00281fd2ac.jpg

Opublikowano

Witam.

Może mi ktoś rozkminić to zawieszenie bo szukałem i nie umiem znaleźć?

64c8bef3bbea4c1c36a6c0046ed922f5.jpg

44065902630db4701dc291f1e30f7965.jpg

2528daf28c9bf38c519b3b00281fd2ac.jpg

Jakieś sprężyny sportowe/obniżające niemieckiej firmy K.A.W

Opublikowano

H4mm3R dzięki za odpowiedź. Zobaczymy jak to założę ale dopiero w przyszłym tygodniu niestety

Opublikowano

Panowie potrzebuje porady mam okazję kupić roczny gwint w bdb stanie FK ak street za 500zl. Ma go ktoś na pokładzie? Jak się sprawuje obecnie mam 1BE jednak chce zejść niżej. Ap podobno dużo lepszy ale używane przynajmniej 1200zl.

Opublikowano

Jeździ ktoś na gwincie AP? Przymierzam się do zakupu i nie wiem co wybrać.

Nigdy na gwincie nie jeździłem, ale widziałem niektóre auta jak skakały jak ping pongi po dziurach. Tego chcialbym uniknąć :D

Jakiś w miare komfortowy gwint? Jest w ogóle to możliwe? :D

Opublikowano

Jeździ ktoś na gwincie AP? Przymierzam się do zakupu i nie wiem co wybrać.

Nigdy na gwincie nie jeździłem, ale widziałem niektóre auta jak skakały jak ping pongi po dziurach. Tego chcialbym uniknąć :D

Jakiś w miare komfortowy gwint? Jest w ogóle to możliwe? :D

Około pół roku temu byłem w tym samym punkcie co Ty - nigdy gwintu, chęć poprawy wizualnej i jakości prowadzenia, ale bez straty komfortu. ;)

Więc też pytałem na forum w i sklepie, oglądałem, aż w końcu decyzja padła na nowy gwint AP.

Powiem Ci tak: jestem zadowolony, nawet bardzo, nie żałuje wyboru.

Jest niżej, jest trochę bardziej twardo - w porównaniu do mojego 1BE po 300tyś przebiegu - no ale w końcu po to jest gwint, nie ma tragedii :D

Ja osobiście dodałbym delikatnie więcej twardości..

Auto prowadzi się pewniej i nic mi trzeszczeć w środku nie zaczęło - choć o tym niektórzy wspominali, że może się zacząć.

Do tej pory zrobiłem 12-15 tyś km i jest w porządku ^_^ Robiąc ok 200km dziennie po naszych "pięknych" pomorskich drogach :facepalm:

Minusy jakie zaobserwowałem do tej pory:

- ciężko reguluje się tył

- tył mógłby schodzić trochę niżej - u siebie mam max na dole (ale jeszcze z podkładkami regulacyjnymi)

Jak coś jeszcze chcesz wiedzieć to pytaj :)

Opublikowano

widziałem niektóre auta jak skakały jak ping pongi po dziurach.

Ale czy były to A4? Jeśli tak to musiał to być jakiś już zabity TA Technix. Sama konstrukcja zawieszenia w Audi wpływa na to, że na każdym gwincie auto będzie "komfortowe". Wielowahacz robi swoje :wink:


Minusy jakie zaobserwowałem do tej pory:
- ciężko reguluje się tył

Urok B6/B7, czego doświadczyłem również na własnych autach.


tył mógłby schodzić trochę niżej - u siebie mam max na dole (ale jeszcze z podkładkami regulacyjnymi)

To z kolei urok AP. Dużo osób się na to skarży, w różnych modelach. Dużo w tej kwestii miesza TUV i jego ograniczenia

Opublikowano

To z kolei urok AP. Dużo osób się na to skarży, w różnych modelach. Dużo w tej kwestii miesza TUV i jego ograniczenia

A wiesz jak ma się sprawa do supersporta do b6?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

witam , jestem swiezy w tych sprawach trafiłem na gwint uzywke w tych pieniądzach co szukałem tylko ze pochodzi on z a4b7 avant a chce go wlozyc do a4b6 sedan , podejdzie bez problemu ? wizualnie identyczny ale wole zapytać może ktoś to lepiej ogarnia ?

Opublikowano

Podejdzie, ale możliwe, że tył nie siądzie tak jak trzeba.

Opublikowano

A wiesz jak ma się sprawa do supersporta do b6?

Z Supersportem w ogóle nie mam do czynienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...