Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie aktualnie mam 1BE + 19" powiem szczerze ze strasznie tlucze, polecacie jakis dobry amortyzator ktory choć troche bedzie wybierał nierówności wiem ze zakladajac 19" trzeba sie liczyc z brakiem komfortu jednak czytalem gdzies na forum ze chlopaki bardziej chwala gwint niz sline 1be/bv.

ja się przesiadłem z zawieszenia Sline 1BV na gwint HR, opony i felgi nadal 18". POLECAM :) jest bardziej sztywno ale HR dużo lepiej wybiera nierówności. Zawieszenie Sline jak dla mnie to pomyłka, dawno nie jeździłem na tak niekomfortowym zawieszeniu. Zmieniaj jak najszybciej będziesz zadowolony

Opublikowano (edytowane)

A gdzie kupowaliście gwint AP?

I czy lepsze AP czy Vogtland? Czym sie różnią?

Edytowane przez krzysiekd32
Opublikowano

A gdzie kupowaliście gwint AP?

Ja zakupiłem u Venom24.pl , bo miałem "po drodze" :decayed:

Opublikowano

Panowie aktualnie mam 1BE + 19" powiem szczerze ze strasznie tlucze, polecacie jakis dobry amortyzator ktory choć troche bedzie wybierał nierówności wiem ze zakladajac 19" trzeba sie liczyc z brakiem komfortu jednak czytalem gdzies na forum ze chlopaki bardziej chwala gwint niz sline 1be/bv.

ja się przesiadłem z zawieszenia Sline 1BV na gwint HR, opony i felgi nadal 18". POLECAM :) jest bardziej sztywno ale HR dużo lepiej wybiera nierówności. Zawieszenie Sline jak dla mnie to pomyłka, dawno nie jeździłem na tak niekomfortowym zawieszeniu. Zmieniaj jak najszybciej będziesz zadowolony

Potwierdzam :wink: Nie bójcie się pakować gwint, markowy jest bardziej komfortowy niż 1bv.

Opublikowano

mialem gwint mts technik 3lata



+ na wyglad


+ sztywny, super trzymanie


+ nie za drogi


- progi tylko przy 5kmh



po 3latach:


- tyl pordzewial strasznie


- tyl siadl i zmiekl


- wymiana zapieczone gwintu to masakra


- wymienilem sprezyny na eibach pro kit -30mm i znow jest sztywno ale wyzej




z punktu doswiadczenia czasu, teraz zmienialbym na jakies amorki sportowe + eibach pro kit -30 albo -40


moze drosze zestawy sa duzo lepsze, chociaz amorki mts caly czas ladnie dzialaja i sprawne bdb



ze warto dolozyc grosza do markowego


Opublikowano

hejka

ja kupiłęm gwinta ap nowka sztuka 2.5 tys szukalem vogtlanda ale nie znalazłem, klika słow o ap przejechałęm na nim 2000 km ustawiony na 2.5 cm od nadklola+18 felgi super sie prowadzi nie ma betonu naprawde godny zawias za ta sume a w poruwanianiu do 1be wydaje sie bardziej komfortowy polecam pozd

Opublikowano

Zdecydowałem się na gwint AP.

Pierwsze wrażenia super! Nie jest aż tak twardy jak sobie wyobrażałem (nigdy na gwincie nie jeździłem). Nierówności ładnie wybiera lecz zastanawia mnie jedna sprawa.

Zaraz po założeniu pojechałem na przegląd, bo akurat mi się skończył. Na tym urządzeniu do pomiaru amortyzatorów pokazało przód 60 pare % a tył 40 pare %. Jest to możliwe na nowym zawieszeniu?

Opublikowano

Nie patrz na to ile Ci wyszlo % na stacji, badania amorkow nie sa miarodajne do stanu faktycznego amortyzatorow! To jest taki pic na wode ..

Opublikowano

Nie patrz na to ile Ci wyszlo % na stacji, badania amorkow nie sa miarodajne do stanu faktycznego amortyzatorow! To jest taki pic na wode ..

I tu się zgodzę w 100%

Kiedyś przy wymianie wylanych amorków pod jechałem do kumpla dla jaj na sprawdzenie.

Panowie 50procent!

A fakt że jechać nie szło i auto pracowało na samej sprężynie to nic.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kuzyn mial kiedys w golfie tak, ze cos mu stukalo, wymienil prawie caly zawias, laczniki wydechu, uje muje, dokrecal oslony itd i nic to nie dawalo, a mowi ze to napewno nie amory, bo na stacji mu wyszlo ponad 70%. Po braku pomyslow wymienil amor po tej stronie, gdzie bylo slychac stuki i cisza nastala. ;)

Opublikowano

Dokładnie.

Maszyna na stacji pracuje z dużą szybkością i w moim przypadku działanie odwrotne amor się usztywnił i nie wykazało że jest wylany

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja polecam AP :)
A sam poki co uzywam Raceland i jestem mega zadowolony

Opublikowano

Nie patrz na to ile Ci wyszlo % na stacji, badania amorkow nie sa miarodajne do stanu faktycznego amortyzatorow! To jest taki pic na wode ..

Na stacjach diagnostycznych sprawność amortyzatorów powszechnie mierzy się systemem Boge, dostosowanym do charakterystyki pracy seryjnego amortyzatora. Bardziej miarodajny jest system Eusama, mierzący faktyczną siłę tłumienia. Jednak nawet w tym przypadku nowy amortyzator gwintowany wykaże max 70% sprawności.

Opublikowano

Może Wy mi pomożecie, bo ja nie wiem o co chodzi? Mam w mojej b6 gwint fk konigsport tył ok, natomiast z przodu obie opony scina. Jeden komplet opon zdarty do drutów :'(. Kupiłem 225/45r17 -zauważyłem, że je również zbiera. Co robić? Czy rozkrecenie gwintu coś da? Zbieżność jest ok.

Opublikowano

Wrzuć foto jak nisko masz skręcony gwint

Opublikowano

Zbieżność może być dobrze ale geometria się zmienia i robi się negatyw i kroi opony od środka. Nic z tym nie zrobisz bo nie ma regulacji z przodu.

Opublikowano

witam,mam okazję kupić zawieszenie obniżające -30mm ..tylko to zawieszenie siedziało w a4b6 2.5 tdi i teraz pytanko do was czy bez problemu podejdzie do 1.9 tdi 2003 rok ????

Opublikowano

2.5 to ciezki silnik, trudno powiedziec.

wez odemnie Eibachy -30

tez kombii i silnik ten sam co twój

Opublikowano

witam chcę założyć gwint mam do wyboru ta-technix i koni (używany) który będzie lepszy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...