Lorence Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Panowie aktualnie mam 1BE + 19" powiem szczerze ze strasznie tlucze, polecacie jakis dobry amortyzator ktory choć troche bedzie wybierał nierówności wiem ze zakladajac 19" trzeba sie liczyc z brakiem komfortu jednak czytalem gdzies na forum ze chlopaki bardziej chwala gwint niz sline 1be/bv. ja się przesiadłem z zawieszenia Sline 1BV na gwint HR, opony i felgi nadal 18". POLECAM jest bardziej sztywno ale HR dużo lepiej wybiera nierówności. Zawieszenie Sline jak dla mnie to pomyłka, dawno nie jeździłem na tak niekomfortowym zawieszeniu. Zmieniaj jak najszybciej będziesz zadowolony
krzysiekd32 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 (edytowane) A gdzie kupowaliście gwint AP? I czy lepsze AP czy Vogtland? Czym sie różnią? Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez krzysiekd32
Grz3si3k Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 A gdzie kupowaliście gwint AP? Ja zakupiłem u Venom24.pl , bo miałem "po drodze"
hejneken Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Panowie aktualnie mam 1BE + 19" powiem szczerze ze strasznie tlucze, polecacie jakis dobry amortyzator ktory choć troche bedzie wybierał nierówności wiem ze zakladajac 19" trzeba sie liczyc z brakiem komfortu jednak czytalem gdzies na forum ze chlopaki bardziej chwala gwint niz sline 1be/bv. ja się przesiadłem z zawieszenia Sline 1BV na gwint HR, opony i felgi nadal 18". POLECAM jest bardziej sztywno ale HR dużo lepiej wybiera nierówności. Zawieszenie Sline jak dla mnie to pomyłka, dawno nie jeździłem na tak niekomfortowym zawieszeniu. Zmieniaj jak najszybciej będziesz zadowolony Potwierdzam Nie bójcie się pakować gwint, markowy jest bardziej komfortowy niż 1bv.
niekrasz Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 mialem gwint mts technik 3lata + na wyglad + sztywny, super trzymanie + nie za drogi - progi tylko przy 5kmh po 3latach: - tyl pordzewial strasznie - tyl siadl i zmiekl - wymiana zapieczone gwintu to masakra - wymienilem sprezyny na eibach pro kit -30mm i znow jest sztywno ale wyzej z punktu doswiadczenia czasu, teraz zmienialbym na jakies amorki sportowe + eibach pro kit -30 albo -40 moze drosze zestawy sa duzo lepsze, chociaz amorki mts caly czas ladnie dzialaja i sprawne bdb ze warto dolozyc grosza do markowego
mariuszbielsko Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 hejka ja kupiłęm gwinta ap nowka sztuka 2.5 tys szukalem vogtlanda ale nie znalazłem, klika słow o ap przejechałęm na nim 2000 km ustawiony na 2.5 cm od nadklola+18 felgi super sie prowadzi nie ma betonu naprawde godny zawias za ta sume a w poruwanianiu do 1be wydaje sie bardziej komfortowy polecam pozd
krzysiekd32 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Zdecydowałem się na gwint AP. Pierwsze wrażenia super! Nie jest aż tak twardy jak sobie wyobrażałem (nigdy na gwincie nie jeździłem). Nierówności ładnie wybiera lecz zastanawia mnie jedna sprawa. Zaraz po założeniu pojechałem na przegląd, bo akurat mi się skończył. Na tym urządzeniu do pomiaru amortyzatorów pokazało przód 60 pare % a tył 40 pare %. Jest to możliwe na nowym zawieszeniu?
KoJ@K Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Nie patrz na to ile Ci wyszlo % na stacji, badania amorkow nie sa miarodajne do stanu faktycznego amortyzatorow! To jest taki pic na wode ..
Frimuś Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Nie patrz na to ile Ci wyszlo % na stacji, badania amorkow nie sa miarodajne do stanu faktycznego amortyzatorow! To jest taki pic na wode ..I tu się zgodzę w 100%Kiedyś przy wymianie wylanych amorków pod jechałem do kumpla dla jaj na sprawdzenie. Panowie 50procent! A fakt że jechać nie szło i auto pracowało na samej sprężynie to nic. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Kuzyn mial kiedys w golfie tak, ze cos mu stukalo, wymienil prawie caly zawias, laczniki wydechu, uje muje, dokrecal oslony itd i nic to nie dawalo, a mowi ze to napewno nie amory, bo na stacji mu wyszlo ponad 70%. Po braku pomyslow wymienil amor po tej stronie, gdzie bylo slychac stuki i cisza nastala.
Frimuś Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Dokładnie. Maszyna na stacji pracuje z dużą szybkością i w moim przypadku działanie odwrotne amor się usztywnił i nie wykazało że jest wylany Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
dzimny Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Ja polecam AP A sam poki co uzywam Raceland i jestem mega zadowolony
Trewor87 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Nie patrz na to ile Ci wyszlo % na stacji, badania amorkow nie sa miarodajne do stanu faktycznego amortyzatorow! To jest taki pic na wode .. Na stacjach diagnostycznych sprawność amortyzatorów powszechnie mierzy się systemem Boge, dostosowanym do charakterystyki pracy seryjnego amortyzatora. Bardziej miarodajny jest system Eusama, mierzący faktyczną siłę tłumienia. Jednak nawet w tym przypadku nowy amortyzator gwintowany wykaże max 70% sprawności.
Mariusz2104 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Może Wy mi pomożecie, bo ja nie wiem o co chodzi? Mam w mojej b6 gwint fk konigsport tył ok, natomiast z przodu obie opony scina. Jeden komplet opon zdarty do drutów :'(. Kupiłem 225/45r17 -zauważyłem, że je również zbiera. Co robić? Czy rozkrecenie gwintu coś da? Zbieżność jest ok.
H4mm3R Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Wrzuć foto jak nisko masz skręcony gwint
Mariusz2104 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 http://imageshack.com/i/pofG4O1Fj
H4mm3R Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Zbieżność może być dobrze ale geometria się zmienia i robi się negatyw i kroi opony od środka. Nic z tym nie zrobisz bo nie ma regulacji z przodu.
jaro36 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 witam,mam okazję kupić zawieszenie obniżające -30mm ..tylko to zawieszenie siedziało w a4b6 2.5 tdi i teraz pytanko do was czy bez problemu podejdzie do 1.9 tdi 2003 rok ????
michcio1985 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 2.5 to ciezki silnik, trudno powiedziec. wez odemnie Eibachy -30 tez kombii i silnik ten sam co twój
poleczek Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 witam chcę założyć gwint mam do wyboru ta-technix i koni (używany) który będzie lepszy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się