Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ktoś mi powie jak ja ze swojego 1 BA przeszedlem na -30 weitec na samych springach to jakich powinienem teraz szukać amorków. bo już sie nie nadają. Tak by zachować twardość no i jakiś komfort jazdy

Założyłbym po prostu Bilsteina B6/B8.

Opublikowano

ale Bilstein B6/B8 to właśnie same amory, a nie gwint :)

Opublikowano (edytowane)

przez 5 sezonów letnich jezdziłem na H&R - 35 mm ( siedziało 5,5 cm od serii)

teraz mam gwint LOWTEC 9.3 58,5 cm. JestTrwado, kazdy wiekszy uskok czuć w aucie.

Edytowane przez MAGIC87
Opublikowano

a ktoś mi powie jak ja ze swojego 1 BA przeszedlem na -30 weitec na samych springach to jakich powinienem teraz szukać amorków. bo już sie nie nadają. Tak by zachować twardość no i jakiś komfort jazdy

Założyłbym po prostu Bilsteina B6/B8.

Michał nie ma sensu kupować tych amorów. B6 to koszt ponad 1,5k. Można już poszukać fajnego używanego gwintu w tej cenie :wink:

Opublikowano

Moje spostrzeżenia na temat gwintów:

- KW V1 dobry gwint, dość czesto wylewają się tylne amorki można kupić MTSa za 300zł na tył i polatać z 2lata.

- Weitec bardzo komfortowy, amortyzatory ze średniej półki podobnie jak w KW V1 lubi się wylać

- H&R na czerwonych sprężynach i grubym tłoku, twardo ale sporo wytrzymuje i bardzo dobrze wpływa na prowadzenie

- FK high sport, znam przypadek że nowe amorki już stukały...

- FK żółty, na rynku jest dużo chińczyków ogólnie szmelc...

- AP dobry stosunek ceny do jakości

Opublikowano

Po kupnie auta sam się długo zastanawiałem jak je opuścić troszkę na dół. Było kilka koncepcji. Jakiś używany gwint ale to znowu loteria. Nowy hmhm...FK? MTS? biłem się z myślami czy zawieszenie gwintowane w cenie dobrych amortyzatorów będzie odpowiednie. Rozważałem jeszcze ucięcie brzeszczotem z 1,5 zwoja z obecnych sprężyn ale nie maiłem brzeszczota pod ręką a do sklepu za daleko i odpuściłem.

W poprzednim aucie miałem Springi eibach + seria amory było fajnie całkiem komfortowo ale czasami amor potrafił dobić do końca. Potem był Bilnsztajn b16. Nie muszę pisać co to za sprzęt. Jak dla mnie to była bajeczka. Regulacja twardości robiła robotę...Można było ustawić pod siebie jak się chciało.

Jedynym minusem jest cena. Za używkę dałem tyle ile 2 komplety FK nowe ze sklepu.

Po kupnie b6 temat powrócił.

Po przestudiowaniu ofert różnych producentów wybór padł na: eibach pro street s

Kupione nówka sztuka. Dla ciekawskich 3720 zł

Śmigam na tym od Maja także coś mogę powiedzieć.

Ma duży zakres regulacji. Obecnie jest auto jest opuszczone w połowie zakresu tył ciut wyżej i jest całkiem miło dla oka. Dobrze wybiera nierówności, przy garbach poprzecznych nie dobija. Porównując do zawieszenia s-line jest bardziej komfortowe. Mógłbym powiedzieć, że może nawet za bardzo.

Przydała by się regulacja twardości jak w Kw v2 ale wszystkiego mieć nie można.

Auto porusza się na oponach 225/40/18 +felga s-line.

Z racji tego co wykonuję (podpis) mam możliwość poruszania się różnymi autami. I mogę powiedzieć, że na tym zawiasie jest bardziej komfortowo niż w niejednym aucie na seryjnym zawieszeniu.

kats5n5p.jpg

Opublikowano

zmieniam troche zdanie na temat gwintu lowtec. jak był skręcony tak ze nadkole było cm nad rantem felgi ( nie opony ) to było twardo i dobijało. dzisiaj podmiosłem na równo z oponą i całkiem inna jazda, porównywalnie do tego co było wczesniej, czyli h&r - 50 mm

Opublikowano

Moglibyście mnie Panowie oświecić trochę i podpowiedzieć,

już się pogubiłem...

W tym momencie jeżdżę na standardowym(nie wiem co konkretnie) zawieszeniu i kołach 16" 205/55 zestawienie zimowe, i chciałbym go troszkę podnieść (centymetr dwa trzy?) tak żeby na zimę było wyżej,

natomiast na lato planuję założyć taki sam zestaw (myślałem o kołach 17" ale wydaje mi się że opony 235 będą za mało ekonomiczne i zbyt uciążliwe w koleinach, już pomijam wyższy koszt tego kompletu), i żeby ten zestaw letni obniżyć po zimie w stosunku do standardowego zawieszenia też o 1-3cm?

Czy takie zastosowanie będzie miało sens i uzyskam to czego oczekuję i będę zadowolony...

Przyjmując że na zawieszenie mógłbym wyłożyć do 2500zł

Jeszcze jedno pytanie czy przy zmianie zawieszenia są jeszcze jakieś ukryte koszty oprócz samego zestawu i ew wymiany, tzn powinienem coś zmienić?

Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

Opublikowano

Czy gwint do cabrio będzie taki sam jak do sedana/avanta?

Opublikowano

Tak

Opublikowano

Moglibyście mnie Panowie oświecić trochę i podpowiedzieć,

już się pogubiłem...

W tym momencie jeżdżę na standardowym(nie wiem co konkretnie) zawieszeniu i kołach 16" 205/55 zestawienie zimowe, i chciałbym go troszkę podnieść (centymetr dwa trzy?) tak żeby na zimę było wyżej,

natomiast na lato planuję założyć taki sam zestaw (myślałem o kołach 17" ale wydaje mi się że opony 235 będą za mało ekonomiczne i zbyt uciążliwe w koleinach, już pomijam wyższy koszt tego kompletu), i żeby ten zestaw letni obniżyć po zimie w stosunku do standardowego zawieszenia też o 1-3cm?

Czy takie zastosowanie będzie miało sens i uzyskam to czego oczekuję i będę zadowolony...

Przyjmując że na zawieszenie mógłbym wyłożyć do 2500zł

Jeszcze jedno pytanie czy przy zmianie zawieszenia są jeszcze jakieś ukryte koszty oprócz samego zestawu i ew wymiany, tzn powinienem coś zmienić?

Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

Kazdy gwint skrecony max w gore bedize stal raczej nizej niz Twoja seria :) wiec zostaje Ci airride ;)

Opublikowano

Dzięki, za informacje.

W takim razie, zostaję przy serii, jeżeli kiedyś dosiądę takiego zawieszenia i się zakocham to, z pewnością zmienię.

Opublikowano (edytowane)

Gwint SuperSport, jakis niemiecki.

Bardzo miękki ale jednoczenie szybko reaguje.

Trudno to opisać :D

http://imgur.com/c36eGeo

Edytowane przez tracer123
Opublikowano

Ładnie ztyrany gwint na amorze...

Opublikowano

Nisko budżetowy, nowy kupisz za 250euro

Opublikowano

Ładnie ztyrany gwint na amorze...

hehe styrany ??? po czym wnosisz ? ten ktoś po prostu założył gwint na wiosnę przelatał sezon letni , jesienny , zimowy i z powrotem na wiosnę zrobił zdjęcie , po prostu jak go założył to tak jeździł , myślę ze jak go wyczyści i umyje to będzie w bardzo dobrym stanie . A Soprsport robi gwinty od bardzo dawna i jest na bank lepszy niż niejeden Ta i te inne nisko budżetówki .

Opublikowano (edytowane)

kosztował 450 euro.

gwint nie jest styrany, leci mu druga wiosna musiał złapać brud i trochę rudego :D

wystarczy nakrętkami przejechać od góry do dołu i będzie jak nowy.

akurat za 2 tygodnie będę podkręcał w górę 1 cm to go wyczyszczę.

weitec to nie jest ale muszę stwierdzić że nadal się lepiej jeździ niż a4 b5 i passatem b5 na stocku :)

Edytowane przez tracer123
Opublikowano

Może kosztował tyle dwa lata temu, skoro spełnił Twoje oczekiwania o komforcie to bardzo dobrze. Oby długo służył. Z ciekawości ile km już na nim zrobiłeś?

Opublikowano (edytowane)

Bym musiał popatrzeć do papierów ile było przy zakładaniu.

Dopiero za 2 tygodnie będę miał do nich dostęp :)

Na oko pewnie jest nabite 20k km po niemieckich i szwajcarskich drogach.

Gwint miał szczęście i tylko 4k zrobił w Polsce.

Edytowane przez tracer123
Opublikowano

wystarczy nakrętkami przejechać od góry do dołu i będzie jak nowy.

akurat za 2 tygodnie będę podkręcał w górę 1 cm to go wyczyszczę.

Zanim będziesz kręcił umyj go dobrze , bo nie daj boże dostanie sie piasek pod nakrętkę to stanie i niczym jej nie ruszysz , pozostanie tylko cięcie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...