przemolll Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 20 godzin temu, Dev napisał: Wyższe piasty, takie same jak w A6 C5 polift Chyba nie do końca polift. Kwestia silnika. To nie rozumiem jak można zbierać z jarzma 5mm na uchwytach by dać tarcze z dzwonem 53.. jak wystarczy wprasowac inna piastę i po problemie ?
Dev Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 11 minut temu, przemolll napisał: Chyba nie do końca polift. Kwestia silnika. To nie rozumiem jak można zbierać z jarzma 5mm na uchwytach by dać tarcze z dzwonem 53.. jak wystarczy wprasowac inna piastę i po problemie ? Albo dawać dystans pomiędzy tarcze A piaste
przemolll Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Ten przewód miedziany ma tak iść?? Bo ja już nie wiem ?
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, przemolll napisał: Ten przewód miedziany ma tak iść?? Bo ja już nie wiem ? Nie, tak nawet nie idzie w oryginale. Musi wychodzić z zacisku i iść do góry do uchwytu, ma wchodzić od dołu A nie od góry Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Dev
Trzesio Opublikowano 31 Stycznia 2020 Opublikowano 31 Stycznia 2020 tarcza 330 q5 zacisk t5 i jarzmo c6 pod wentylowane tarcze siada to bez problemu ?
Gacek51 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Nie, ta tarcza z Q5 jest za płytka , daj z A6 C6 i jeszcze dystans będzie potrzebny .
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2020 Opublikowano 31 Stycznia 2020 11 minut temu, Gacek51 napisał: Nie, ta tarcza z Q5 jest za płytka , daj z A6 C6 i jeszcze dystans będzie potrzebny . i trzeba ją przetoczyc na 326mm
przemolll Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 AKEBONO na Ori ZWROTNICY ? Obstawiam że uszy pourywane w zwrotnicy ??
przemolll Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 Swap zakończony sukcesem akebono na zwrotnicy S4 i tarcza z a7 356mm by to siadło P&p musiałem zmienić piastę na v8 I 326 na tyle Jedny minus to to że klocek nie zbiera całej tarczy. Pytanie czy ktoś podnosił zacisk akebono na dystansie?? Drugie ważniejsze. Przy wymianie uciekł cały płyn. Na szczęście udało się odpowietrzyć tak myślę przy normalnych prędkościach auto hamuje normalnie ale dziś przy próbie hamowania z 200 do 0 auto ściąga w lewy przód tak że trzeba kierownica kontrować. Kilka razy tak hamowane i sytuacja sie powtarza. Raczej nie jest to normalne o pytanie czy trzeba przekodować pompę ABS czy może odpowietrzyć ABS podciśnieniem??
Dev Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 (edytowane) Zapowietrzyleś jedną sekcję dlatego ściąga. Co do ścierania klocka na tarczy to trzeba dac tulejkę pomiędzy Jarzmo a zacisk plus dłuższe śruby. Na tył można jeszvze dac 356/22mm Edytowane 20 Maja 2020 przez Dev
przemolll Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 Na tył 356?? Bardziej myślę o 4 tłoku na to co jest ? Jak odpowietrzyć tą sekcje?? odpowietrzając manualnie nie ma żadnego powietrza a zacisku prawym Masz dostęp do dłuższych śrub?? Nie trzeba jakość centrować zaciki po odkreceniu?
Dev Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 Mam śruby i tulejki, nic nie trzeba centrowac. Auto ma ASR/ESP ?
przemolll Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 5 godzin temu, Dev napisał: Mam śruby i tulejki, nic nie trzeba centrowac. Auto ma ASR/ESP ? Tylko ABS Daj namiar do siebie ?
Dev Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 2 godziny temu, przemolll napisał: Tylko ABS Daj namiar do siebie ? To ch...wo, będzie problem, tzn już jest
lukasz7871 Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 Miałem ten sam problem jeszcze przed swapem hebli, jedni koło z przodu słabiej hamowało. Teraz wrzucone 330x32 i zobaczymy, ale podejrzewam uszkodzenie jednej sekcji w pompie abs. Odpowietrzanie wielokrotne nie przyniosło wtedy rezultatu.
przemolll Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 8 godzin temu, Dev napisał: To ch...wo, będzie problem, tzn już jest Tzn?? Coś więcej
Adamoss Opublikowano 14 Grudnia 2020 Opublikowano 14 Grudnia 2020 W dniu 21.05.2020 o 08:54, Dev napisał: To ch...wo, będzie problem, tzn już jest Mam pytanko odnośnie przekładki z b7 zacisków 973 i 974 na 320 mm do b5. Orientujesz się może jakie numery mają klocki ferodo do tego zacisku?
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2020 Opublikowano 14 Grudnia 2020 8 godzin temu, Adamoss napisał: Mam pytanko odnośnie przekładki z b7 zacisków 973 i 974 na 320 mm do b5. Orientujesz się może jakie numery mają klocki ferodo do tego zacisku? FDB1629
Adamoss Opublikowano 14 Grudnia 2020 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Godzinę temu, Dev napisał: FDB1629 Dzięki za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się