dziadson1 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam chciałem się dowiedzieć jaki silnik byłby lepszy do miasta, ale co jakiś czas dalsza podróż. Auto będzie do zagazowania, więc który lepiej by się nadawał. Chciałem się też dowiedzieć jak te autka się sprawują w dłuższch trasach ponieważ niewykluczam podróże nad nasze morze lub też do chorwacji. Nie ukrywam że sie troszkę obawiam poniewaz jest to juz 10, 11-letnie auto bo zamierzam kupic rocznik 04, 03. Czy myślicie, że audi jest tak dobrąmark, że nie powinienem się obawiać?
jacek70 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Policz koszty serwisowania i utrzymania jednego i drugiego. Zadaj sobie pytanie co Ty chcesz mieć i już odpowiedź masz. Osobiście w 2.4 to tylko dźwięk pracy silnika jest na + reszta to 1.8T wygrywa. Jednak to tylko moje skromne zdanie a wybór jest Twój. Powodzenia.
edekxp Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Mam 1.8TQ i w Chorwacji byłem już trzy razy.Na silnik nie narzekam Oczywiście paliwo lpg. Spalanie na trasie około 10l/100km
hopek03 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 ja osobiście też mam 1.8 T quattro i też nie narzekam dwa razy byłem w Niemczech pod holenderską granicą i zero jakichkolwiek problemów no i jak spokojnie się jeździ to spalanie jest w miarę rozsądne , jeżeli chodzi o LPG to ja się nie wypowiem bo nie posiadam
darek995 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 2.4 ci się znudzi, bierz 1.8t to będzie mój następny silnik chyba że wpadnie 2.7bit
machu85 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wiadomo, że turbo, 2.4 to trochę za mała pojemność żeby bez suszarki dawała frajdę z jazdy
sciemamcz Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Też miałem taki dylemat, jeździłem jednym i drugim, kultura pracy i dźwięk na korzyść 2.4, moc prawie to samo, spalanie gazu również bardzo podobnie, wybrałem 1.8T ze względu na lepszy rocznik, wyposażenie i stan techniczny, jak by było odwrotnie to bym wziął 2.4 jeden i drugi fajny motor, bierz ten który będzie w lepszym stanie, chyba że planujesz mody z mocą to wtedy tylko 1.8T, z 2.4 to nic nie pomodzisz.
darek995 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Tak jak zwykle do gazu to 2.4 ok. Ale jak pisalem wczesniej chyba wzialbym 1.8t bo jak sie znudzi moc zawsze mozna cos zrobic.
pawelk82 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zdecydowanie 1.8t+lpg+ chip. 2.4 w porownaniu z 1.8t po modach nie jedzie. To jest odczuwalne. nie wiem jak ze spalaniem w 2.4 ale moj przy bucie i w miesie okolo 15 l LPG na 100. Pozdro
piti82 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam miałem ten sam problem, nastawiony byłem na 1.8T ale padło na 2.4 bo się trafiła w fajnym stanie i wyposażeniu. Pierwsze spalanie lpg po monażu instalacji 12,5/100 ale bez szaleństw
dziadson1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ok dzieki za wszystkie odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie. jak wygląda sprawa z pojemnością bagaja w avancie? będe miał butle w kole, więc zapasówke w bagazniku. Jak sprawa by wyglądała przy dalszej podróży z wózkiem dzieciaka oraz torbami żony? dało by rade sie zabrać? może ktoś był w takiej sytuacji i jest mi w stanie odpowiedziec? z góry dzieki
cabanmat Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Na pewno 2.4 będzie droższy w utrzymaniu/serwisie niż 1.8T
jesper74 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Na pewno 2.4 będzie droższy w utrzymaniu/serwisie niż 1.8T chyba nie wiesz o czym mowisz kolego-jesli nie znasz tematu to sie nie wypowiadaj
piti82 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 bagażniki są chyba podobne z tą różnicą, że w kombi można pakować po dach, co do koła to można kupić dojazdówkę, a pozatym kiedyś ludki jeździły kaszlakiem do Bułgarii:grin: choć to już nie te czasy:grin:
Magicbattle Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Na pewno 2.4 będzie droższy w utrzymaniu/serwisie niż 1.8T chyba nie wiesz o czym mowisz kolego-jesli nie znasz tematu to sie nie wypowiadaj no ciekawe co mowisz. w 2.4 prawie wszystko razy dwa. do tego lubia bardziej olej jak 1.8t.
sciemamcz Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ok dzieki za wszystkie odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie. jak wygląda sprawa z pojemnością bagaja w avancie? będe miał butle w kole, więc zapasówke w bagazniku. Jak sprawa by wyglądała przy dalszej podróży z wózkiem dzieciaka oraz torbami żony? dało by rade sie zabrać? może ktoś był w takiej sytuacji i jest mi w stanie odpowiedziec? z góry dzieki Powiem ci tak z kołem nawet dojazdowym jest lipa, porównuje na swoim przykładzie do zafiry którą miałem wcześniej i nie mogę się przyzwyczaić ale wózków już nie wożę więc jest ok. Rozwiązałem to w ten sposób, mam butlę na butlę położyłem dojazdówkę, podłoga poszła 8 cm w górę i jak dla mnie to może być. Moje uwagi, mam butlę 51l a do avanta wchodzi max. 67l jak ci nie zależy na dużej butli to daj mniejszą niż moja i podłoga jeszcze mniej się uniesie gdyby dojazdówka miała inny profil felgi to praktycznie weszła by pod podłogę, niestety jest tak skonstruowana, że felga wychodzi poza oponę i to trochę komplikuje całą sprawę. Oczywiście mam w zestawie kompresorek + płyn ale to nie zawsze się sprawdza, doświadczyłem tego osobiście i dlatego dokupiłem dojazdówkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się