Pawel_M Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Możesz sobie zebrać 2-3kg z koła. Otoczak 888 826 066
davidlive Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Ale poco kombinować, daj takie sprzęgło jak DEV pokazał i po kłopocie, ewentualnie jednomas od jakiegoś diesla starego pasuje. Co do ujmowania wagi to chłopaki z WAWY gdzie odsyłałem sprzęgło (DEV też tam robił) twierdzili że jednomas jest i tak lżejszy od seryjnej dwumasy, a jesli macie Q to tym bardziej nie jest to zalecane
Pawel_M Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Ale poco kombinować, daj takie sprzęgło jak DEV pokazał i po kłopocie, ewentualnie jednomas od jakiegoś diesla starego pasuje. Co do ujmowania wagi to chłopaki z WAWY gdzie odsyłałem sprzęgło (DEV też tam robił) twierdzili że jednomas jest i tak lżejszy od seryjnej dwumasy, a jesli macie Q to tym bardziej nie jest to zalecane Różnica między seryjnym kompletnym sprzęgłem a takim z dociskiem od LT, tarczą S4 i kołem ABK wynosi około 1kg. Odchudzając dodatkowo koło o 2-3kg będzie to zauważalnie odczuwalne podczas jazdy - lepsza reakcja na gaz i auto lepiej się z dołu zbiera. Mam quattro i jakoś nie zauważyłem skutków ubocznych odchudzania dodatkowo koła zamachowego...
pioteros Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 juz nei pamietam ale jednomas jest sporo lzejszy, widac to w czasie jazdy szybko wchodzi na obroty
davidlive Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 No słuchaj prosiłem o odchudzenie za co przecież bym zapłacił, ale odradzono mi to
pioteros Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 nie wiem w jaki sposob lzejsza waga moze miec negatywny wplyw na sam naped, dla mnie to chyba jakas bajka, owszem moment obrotowy sie zmniejsza ale zwieksza sie nieco moc za to + szybsze wkrecanie się
Pawel_M Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 juz nei pamietam ale jednomas jest sporo lzejszy, widac to w czasie jazdy szybko wchodzi na obroty Porównując same koła zamachowe to faktycznie różnica jest spora ale sam docisk z LT dużo waży i finalnie różnica na całych zestawach wynosi +/- 1kg No słuchaj prosiłem o odchudzenie za co przecież bym zapłacił, ale odradzono mi to Nie wiem dlaczego nie chcieli zrobić, mi koło robił Otoczak i bez problemu zebrał dodatkowo te 2-3kg z koła zamachowego a następnie cały zestaw wyważył na 0
krzysiekml Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 polecam odchudzić,lepsza wkrętka na obroty ale v-max mniejszy jednomas może i lżejszy ale docisk nadrabia wagą No widzisz a u mnie nie chcieli kolega sawul odchudzał i zero problemu
davidlive Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Ale ja nie mówię że to jakis wielki kłopot, no sam nie wiem mnie tam bardziej niz na przyspieszeniach zależy na elastyczności.
pioteros Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 elastycznosc spadnie z powodu mniejszego nm, bedzie troche jakby mial mniejsza pojemnosc może z 2 miesiace i bede sprzedawal swoje sprzeglo wiec moze sie ktos skusi? nieco ponad 10tys przebiegu
davidlive Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 to czemu nie gadałeś to bym się wstrzymał z kupnem
Pawel_M Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) Jeżeli chodzi o prędkość max to w moim przypadku się nic nie zmieniło, elastyczność również się poprawiła bo jestem w stanie jeździć tym autem po mieście z obrotami około 2000 obr/min i auto normalnie przyśpiesza gdzie przed zmianą było nie do pomyślenia... Edytowane 3 Września 2015 przez Pawel_M
davidlive Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 o to ja już nie wiem sam, ale co teraz odsyłać sprzęgło?
pioteros Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 elastycznosc spadnie z powodu mniejszego nm, bedzie troche jakby mial mniejsza pojemnosc może z 2 miesiace i bede sprzedawal swoje sprzeglo wiec moze sie ktos skusi? nieco ponad 10tys przebiegu auto bedize szlo na tajle jak tylko skombinuje nieco kasy na drugie dlatego nic nie mowie, poki co informuje jakby ktos w niedalekiej przyszlosci chcial szukac np.takiego sprzegla
maly_sz Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 a opcja VALEO pod rs4 b5 z jednomasem pasuje do p&p ? nr Valeo 835091 bo jeżeli jednomas pasuje to nie ma co kombinować tylko wziąć taki zestaw.
marcindlug Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Raczej nie przykrecisz kola od v6 do silnika r4
pioteros Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 poza tym, valeo jednomas kosztuje tyle co 3-4 uzywane jednomasy juz po obrobce i wywazeniu
maly_sz Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) uparłem się jednak na to sprzęgło od rs4 b7, porównywałem z rs4 b5 i poza mocniejszym słoneczkiem są praktycznie takie same. Chcę mieć komplet od jednego auta, ktoś tu pisał że założył od rs4 b5, czyli musiał głębiej osadzić tarczę w jednomas. marcindlug, Ty chyba podrzucałeś fotę koła z podcięciem pod tarczę... Pytanie z czego był ten jednomas, z 1.4 TDI ? bo widzę że one nie są płaskie jak np w przypadku 80tki Edytowane 8 Września 2015 przez maly_sz
pioteros Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 pod kazda tarcze 240mm praktycznie jednomas musisz podtoczyc1.4tdi? to silnik poprzeczny totalnie nie pasuje do wzdluznychmowilem ci ze to wsio ryba czy docisk bedzie z rs4 b5 czy tarcza z b7 czy na odwrot, czy od sprintera/LT bo i tak kolki musza byc na nowo nabite pod jednomasa bo żadna nie pasuje ot taka tarcza każda średnicowo będzie pasować oby wieloklin na wałek się zgadzał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się