Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jednomas z tarczą 240mm do Audi A4 B5 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możesz sobie zebrać 2-3kg z koła.

Otoczak 888 826 066

Opublikowano

Ale poco kombinować, daj takie sprzęgło jak DEV pokazał i po kłopocie, ewentualnie jednomas od jakiegoś diesla starego pasuje.

Co do ujmowania wagi to chłopaki z WAWY gdzie odsyłałem sprzęgło (DEV też tam robił) twierdzili że jednomas jest i tak lżejszy od seryjnej dwumasy, a jesli macie Q to tym bardziej nie jest to zalecane

Opublikowano

Ale poco kombinować, daj takie sprzęgło jak DEV pokazał i po kłopocie, ewentualnie jednomas od jakiegoś diesla starego pasuje.

Co do ujmowania wagi to chłopaki z WAWY gdzie odsyłałem sprzęgło (DEV też tam robił) twierdzili że jednomas jest i tak lżejszy od seryjnej dwumasy, a jesli macie Q to tym bardziej nie jest to zalecane

Różnica między seryjnym kompletnym sprzęgłem a takim z dociskiem od LT, tarczą S4 i kołem ABK wynosi około 1kg. Odchudzając dodatkowo koło o 2-3kg będzie to zauważalnie odczuwalne podczas jazdy - lepsza reakcja na gaz i auto lepiej się z dołu zbiera. Mam quattro i jakoś nie zauważyłem skutków ubocznych odchudzania dodatkowo koła zamachowego...

Opublikowano

juz nei pamietam ale jednomas jest sporo lzejszy, widac to w czasie jazdy szybko wchodzi na obroty

Opublikowano

No słuchaj prosiłem o odchudzenie za co przecież bym zapłacił, ale odradzono mi to

Opublikowano

nie wiem w jaki sposob lzejsza waga moze miec negatywny wplyw na sam naped, dla mnie to chyba jakas bajka, owszem moment obrotowy sie zmniejsza ale zwieksza sie nieco moc za to + szybsze wkrecanie się

Opublikowano

juz nei pamietam ale jednomas jest sporo lzejszy, widac to w czasie jazdy szybko wchodzi na obroty

Porównując same koła zamachowe to faktycznie różnica jest spora ale sam docisk z LT dużo waży i finalnie różnica na całych zestawach wynosi +/- 1kg

No słuchaj prosiłem o odchudzenie za co przecież bym zapłacił, ale odradzono mi to

Nie wiem dlaczego nie chcieli zrobić, mi koło robił Otoczak i bez problemu zebrał dodatkowo te 2-3kg z koła zamachowego a następnie cały zestaw wyważył na 0

Opublikowano

No widzisz a u mnie nie chcieli

Opublikowano

polecam odchudzić,lepsza wkrętka na obroty ale v-max mniejszy

jednomas może i lżejszy ale docisk nadrabia wagą


No widzisz a u mnie nie chcieli

kolega sawul odchudzał i zero problemu :D

Opublikowano

Ale ja nie mówię że to jakis wielki kłopot, no sam nie wiem mnie tam bardziej niz na przyspieszeniach zależy na elastyczności.

Opublikowano

elastycznosc spadnie z powodu mniejszego nm, bedzie troche jakby mial mniejsza pojemnosc


może z 2 miesiace i bede sprzedawal swoje sprzeglo wiec moze sie ktos skusi?:) nieco ponad 10tys przebiegu

Opublikowano

:wtf: to czemu nie gadałeś to bym się wstrzymał z kupnem :thumbdown:

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli chodzi o prędkość max to w moim przypadku się nic nie zmieniło, elastyczność również się poprawiła bo jestem w stanie jeździć tym autem po mieście z obrotami około 2000 obr/min i auto normalnie przyśpiesza gdzie przed zmianą było nie do pomyślenia...

Edytowane przez Pawel_M
Opublikowano

o to ja już nie wiem sam, ale co teraz odsyłać sprzęgło?

Opublikowano

elastycznosc spadnie z powodu mniejszego nm, bedzie troche jakby mial mniejsza pojemnosc

może z 2 miesiace i bede sprzedawal swoje sprzeglo wiec moze sie ktos skusi? :) nieco ponad 10tys przebiegu

auto bedize szlo na tajle jak tylko skombinuje nieco kasy na drugie dlatego nic nie mowie, poki co informuje jakby ktos w niedalekiej przyszlosci chcial szukac np.takiego sprzegla :)

Opublikowano

a opcja VALEO pod rs4 b5 z jednomasem pasuje do p&p ?

nr Valeo 835091 bo jeżeli jednomas pasuje to nie ma co kombinować tylko wziąć taki zestaw.

Opublikowano

Raczej nie przykrecisz kola od v6 do silnika r4 ;)

Opublikowano

poza tym, valeo jednomas kosztuje tyle co 3-4 uzywane jednomasy juz po obrobce i wywazeniu

Opublikowano (edytowane)

uparłem się jednak na to sprzęgło od rs4 b7, porównywałem z rs4 b5 i poza mocniejszym słoneczkiem są praktycznie takie same.

Chcę mieć komplet od jednego auta, ktoś tu pisał że założył od rs4 b5, czyli musiał głębiej osadzić tarczę w jednomas.

marcindlug, Ty chyba podrzucałeś fotę koła z podcięciem pod tarczę...

Pytanie z czego był ten jednomas, z 1.4 TDI ? bo widzę że one nie są płaskie jak np w przypadku 80tki

Edytowane przez maly_sz
Opublikowano

pod kazda tarcze 240mm praktycznie jednomas musisz podtoczyc

1.4tdi? to silnik poprzeczny totalnie nie pasuje do wzdluznych

mowilem ci ze to wsio ryba czy docisk bedzie z rs4 b5 czy tarcza z b7 czy na odwrot, czy od sprintera/LT bo i tak kolki musza byc na nowo nabite pod jednomasa bo żadna nie pasuje ot tak
a tarcza każda średnicowo będzie pasować oby wieloklin na wałek się zgadzał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...