Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dlaczego pompka centralnego długo pompuje przy otwieranu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukałem, szukałem ale nie znalazłem podobnego tematu. Dlatego zaczynam nowy wątek.

Może wiecie dlaczego pompka centralnego zamka długo pompuje przy otwieraniu ? A4 B5 Avant. Pompuje pompuje czasem i 25 sekund.........

A żeby otworzyć klapę bagażnika to muszę kilka razy zamknąć i otworzyć pilotem....... Dlaczego tak się dzieje? Z góry dzięki za porady.

Opublikowano

U siebie w sedanie mam podobnie, po zamknieciu jeszcze ja slychac z 15-20 sek. Ale problem z otwarciem klapy nie wystepuje.

Opublikowano

Może brak szczelności na którymś wężyku.

Opublikowano

Masz gdzies nieszczelnosc albo wirnik sie rozsypuje

Opublikowano

Hmmmm....muszę posprawdzać.... ale pompka pompuje długo tylko przy otwieraniu, przy zamykaniu jest ok'. Aha, i nie mogę otworzyć klapy przyciskami tylko kluczykiem............ Na szczęście kluczyk wchodzi do zamka, zamek nie zasyfiony......

I gdzie najczęściej pojawia się nieszczelność??????????

Opublikowano

Za chwile padnie.. tez tak mialem.

Opublikowano

Padnie? Ale co? Pompka? To chyba muszę pomyśleć o zakupie drugiej........ może ktoś ma, tylko żeby pasowała........

Opublikowano

U mnie z takimi objawami rozlecial sie kompresorek.. najlepiej wymienic czesci a nie cala.. w przeciwnym razie konieczny zakup z kluczykami etc.

Opublikowano

Możesz wymienić silnik razem z wirnikiem a resztę zostaw od swojej.

Opublikowano

A co konkretnie trzeba wymienić? U mnie jest pompka z dwoma rurkami.......... Może kupić np. na Allegro ale tam takie z dwoma końcówkami są drogie. I też nie mam pewności czy nie kupie tak samo zużytej........hmmmm....problem. A jak padnie pompka to co z zamykaniem samochodu?

---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ----------

A dlaczego jak wymienie całą to problem z kluczykami? Może ktoś ma cos "pewnego" do sprzedania?

Opublikowano

jak wymienisz całą to nie będzie żadnego problemu z kluczykami tylko musisz znaleźć taką która obsługuje piloty bo nie wszystkie posiadają taką funkcje i zakodować piloty do nowej pompki. najtaniej chyba wyjdzie wymiana samego grafitowego wirnika z innej pompki (chyba od golfa 3 pasują). tu masz link jak wygląda wymiana: Wymiana grafitowego wirnika w module centralnego zamka Audi A4 | Sam naprawiam - Motoryzacyjne Instrukcje Napraw

na forum też jest temat jak to wyminić

Opublikowano

Dziś dzwoniłem do który sprzedaje same kompresorki. Poradził mi żeby jeszcze sprawdzić pompkę. Zdjąć przewody i zatkać palcami ryrki. Wtedy otwierać i zamykać pilotem tak jakby były rurki podłączone. I o dziwo tylko pstryk, pstryk......pompka działa tak jak powinna. A po podłączeniu rurek znów przy zamykaniu krótko, a przy otwieraniu pompuje z 20 sekund, może dłużej. To znaczy że gdzieś jest nieszczelność. Ale gdzie go szukać???? Może ktoś wie gdzie najczęściej mogą pojawiać się nieszczelności????????? Ach,nie działają elektryczne przyciski klapy (avant) ale jak zamykam czy otwieram kluczykiem to pompka zaczyna pompować......... Tylko gdzie szukać nieszczelności???????? K....dziś szukałem ze 2 godziny i nie mogłem znaleźć.........Może mi coś podpowiecie w tym temacie? Albo może jest jakiś fachowiec niedaleko Piaseczna coby to naprawił.........

Opublikowano

Przerabiałem temat :decayed: jeden wężyk to klapka wlewu paliwa ale jego raczej nie podejrzewał bym. Wężyk nr. 2 i jazda, dmuchasz i zaciągasz... jak chodzą wszystkie rygle i nigdzie nie syczy powietrze to ok. Więc jest coś nie halo w samych końcówkach. Mi właśnie tam spierdzielało powietrze bo ten plastikowy kołnierz miał pęknięcie. Przez to wirnik się rozleciał bo pracował jak u Ciebie za długo. Przy wymianie wirnika wyczyściłem całą płytkę porządnie wacikiem ze spirtem. O dziwo wróciło otwieranie klapy przyciskami i teraz wszystko działa jak należy. Może niezbyt estetycznie ale działa jak należy teraz

76a56be992ec2878a80b24ad5f58.jpg

PS. jeśli wirnik się rozleci, jedź na szrot, kup pompkę z Audi 80 bodajże (z dużym wirnikiem) i przełóż sam wirnik z łopatkami. Taką pompkę możesz i za 50 zł wyrwać jak się potargujesz:whistling:

Opublikowano

Dzięki za radę. Może i u mnie to akurat tao miejsce gdzie ucieka powietrze?????? Bo dzis sprawdzałem, słuchałem ze 2 godziny i nie mogłem wyczaić gdzie leci...... A jak pompka brzęczy to przy niej nie słychać. Acha, u mnie długo pompuje jak otwieram a przy zamykaniu krótko.......a prawie wszyscy piszą że pompuje długo przy zamykaniu.....

---------- Post dopisany 07-03-2014 at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 22:27 ----------

Hej!!!!! Myślę że temat centralnego zamka ogarnięty......... Śmiga!!!!! Trochę naprowadził mnie karol24. Dzięki.Pozdrawiam.

Opublikowano
:decayed: i fajnie
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za radę. Może i u mnie to akurat tao miejsce gdzie ucieka powietrze?????? Bo dzis sprawdzałem, słuchałem ze 2 godziny i nie mogłem wyczaić gdzie leci...... A jak pompka brzęczy to przy niej nie słychać. Acha, u mnie długo pompuje jak otwieram a przy zamykaniu krótko.......a prawie wszyscy piszą że pompuje długo przy zamykaniu.....

---------- Post dopisany 07-03-2014 at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 22:27 ----------

Hej!!!!! Myślę że temat centralnego zamka ogarnięty......... Śmiga!!!!! Trochę naprowadził mnie karol24. Dzięki.Pozdrawiam.

Witaj,czy mógłbyś mnie też naprowadzić ponieważ mama tą samą usterke a na dodatek przy zamykaniu otwierają mi się szyby automatycznie :facepalm: Pozdrawiam

Edytowane przez cube75
Opublikowano

Do sprawdzenia kostki pompki i szczelność kalanów.

Opublikowano

Jak sprawdzaliście szczelnosc przewodow? Mam podobny problem. Otwieraja sie tylko przednie drzwi i to w dodatku z kluczyka , bagaznik nie chce sie wogole otworzyc ( z pilota nic nie dziala ) 

Opublikowano

Nie wiem jak to w avancie ale w sedanie pod kanapą masz wężyki od pompki połączone trójnikiem. Wystarczy odpiąć i dmuchać po kolei w każdy. Powinien zadziałać choć jeden. Ten który nie działa znaczy, że albo nieszczelność albo pompka przy zamku padła. Można też ściągnąć boczek i odczepić przewód który jest w kostce w gumowym łączniku miedzy drzwiami ale to może być trudniejsze w wykonaniu bo ten przewód czasem ciężko ściągnąć by nie uszkodzić..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...