adrian998998 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Nie sprawdzisz jak jest uszkodzona turbina...
zeeen Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Niema szans sprawdzenia np. ciśnienia oleju po zaślepieniu turbiny?
adrian998998 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Sa szanse ale kto w Tych czasach sprawdza cisnienie oleju itp po rozsypce turbiny. Turbo padlo zassalo oliwe dolotem korba sie zgiela i caly final tego.
lukaRone Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Koledzy podłącze się z pytaniem jak zakodować nowy wtrysk vcds-em w tym silniku?
zeeen Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Dzięki adrian998998 za szybką odpowiedz. Zastanawiam się, i próbuje dojść czy mechanik mógł zasugerować wcześniej przed naprawą turbo możliwość zgięcia korbowodu.Czy mógł podjąć jakiekolwiek czynności przed naprawą w celu oceny stanu kompresji cylindrów.Obyło by się bez kosztów które poniosłem (700euro wymiana + 360euro regeneracja turbiny) Od razu poszedł bym drogą wymiany silnika pełno uzbrojonego (wtryski turbo itd). 700 euro w błoto. Nawet ściągał miskę olejową w celu czyszczenia syfu, a nie było łatwo w tym modelu bo musiał popuszczać zawieszenie.
ame-tuning Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Sa szanse ale kto w Tych czasach sprawdza cisnienie oleju itp po rozsypce turbiny. Turbo padlo zassalo oliwe dolotem korba sie zgiela i caly final tego. co to znaczy w tych czasach .....przecież to chwila .....ja zawsze sprawdzam ciśnienie oleju jak turbina całkowicie wyzionie ducha ......
zeeen Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 A kompresje na cylindrach można sprawdzić przy padniętym turbo?
adrian998998 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Sa szanse ale kto w Tych czasach sprawdza cisnienie oleju itp po rozsypce turbiny. Turbo padlo zassalo oliwe dolotem korba sie zgiela i caly final tego. co to znaczy w tych czasach .....przecież to chwila .....ja zawsze sprawdzam ciśnienie oleju jak turbina całkowicie wyzionie ducha ...... Myslisz ze wszyscy mechanicy sprawdzaja cisnienie oleju po wyzionieciu turbiny nie sadze... Ja sprawdzam bo dbam o swoja renome. ---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:00 ---------- A kompresje na cylindrach można sprawdzić przy padniętym turbo? Jak zaslepi waz zasilajacy olejem od turbiny mozna sprawdzic na spokojnie. Sorry za PL znaki.
zeeen Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 Dzięki adrian998998, o to właśnie mi chodziło. Mam podstawy teraz do dochodzenia swoich racji z mechanikiem. Przed wymianą wiedział że samochód został kupiony z padniętą turbiną. Mechanik wiedział że nie użytkowałem tego auta wcześniej i prosiłem o sprawdzenie stanu silnika przed dokonaniem naprawy turbiny. Teraz jadę oglądać dawce z silnikiem. Przed wrzuceniem silnika do budy jakie czynności należy wykonać? Mam na myśli wymiana oleju, wymiana rozrządu, odkręcenie miski olejowej w celu wygarnięcia syfu i oceny tego trzpienia od pompy oleju. Czy coś jeszcze byście sugerowali? Znalazłem schrot co oferuje kupno silnika z wymianą. Co wy na to?
konrad_A4 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 nie wiem o jakim syfie piszesz w misce olejowej, jakbym znalazł żużel w misce to od razu odpuściłbym sobie ten silnik
lukas309 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Dokladnie jak pisze kolega powyzej jakiekowiek opilki w misce olejowej nie wroza dobrze
zeeen Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 Byłem oglądać dawcę. Gościu przez telefon mówił że ma nabite 40tyś mil. Trochę z dużą wiarą niedowierzania pojechałem oglądać, no i pozytywnie byłem zaskoczony. Silnik był jeszcze zamontowany w aucie, świeżutki czyściutki...palce lizać , dodatkowo wkładają za dodatkową opłatą. Dodatkowo książki serwisowe , ostatni wpis 37tyś mil w lipcu 2013. Auto anglik także można sprawdzić historię. W przyszłym tygodniu powinien być zrobiony. Z auta ściągają tylko turbinę, cały osprzęt zostaje. No zobaczymy , niedługo zdam relacje. ps Rozrząd zostaje oryginalny, tylko zalewamy świeżą oliwą i filtr. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 28-03-2014 at 16:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2014 at 22:16 ---------- Silnik wymieniony,auto śmiga jak dzikie...Pozdrawiam 1
resiak82 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Witam. Czy jest możliwość sprawdzenia poprawnego działania wtrysków VCDSem?
resiak82 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Czy ktoś z kolegów orientuje się gdzie za pomocą vcds można sprawdzić wtryski i jakie są dopuszczalne parametry?
piotr-s Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Czy ktoś mi pomoże w odczytaniu kodów IMA i ISA Które liczby to kod IMA? a który to ISA? z podanego zdjęcia
Adam. W Opublikowano 17 Września 2022 Opublikowano 17 Września 2022 Podpinam się pod zapytanie o kodu ima oraz ISA . Gdzie w vcds trzeba wejść by wpisać nowe kody po wymianie wtrysków?
Muskel1 Opublikowano 17 Września 2022 Opublikowano 17 Września 2022 (edytowane) Sterownik silnika, następnie długie adaptacje, następnie otwierasz listę i wybierasz kolejno nr. cylindra, następnie wpisujesz nową wartość/kod. Edytowane 17 Września 2022 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się