Bartek85 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Może lepiej nabyć nówkę komplecik w ASO ? Problemik znika, gwarancja na dwa lata .... Ja za wszystko płaciłem coś z 600PLN z robotą. Zrobić (dobrze) i zapomnieć.Uszczelek od kranu to ja nawet do Poldolota nie wymyśliłem. "Ale Ty tu urządzisz" chciałem Cię uświadomić cwanaiczku, że te zrobione w sposób domowy są dużo lepsze nawet od nowych. jakbyś nie zauważył to ten mechanizm jest fabrycznie wadliwy bo się zaciera. trzeba to odpowiednio przerobić i wtedy jest git. ale jak się ma dwie lewe ręce to się frajersko 600 stów wydaje. pozdro
AdamA4 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Może lepiej nabyć nówkę komplecik w ASO ? Problemik znika, gwarancja na dwa lata .... Ja za wszystko płaciłem coś z 600PLN z robotą. Zrobić (dobrze) i zapomnieć.Uszczelek od kranu to ja nawet do Poldolota nie wymyśliłem. "Ale Ty tu urządzisz" chciałem Cię uświadomić cwanaiczku, że te zrobione w sposób domowy są dużo lepsze nawet od nowych. jakbyś nie zauważył to ten mechanizm jest fabrycznie wadliwy bo się zaciera. trzeba to odpowiednio przerobić i wtedy jest git. ale jak się ma dwie lewe ręce to się frajersko 600 stów wydaje. pozdro Wyraziłem swoją opinię. Nie lubię grzebać się w nieskończoność i porawiać na okrętę. Z tego co czytałem domowe naprawy tego mechanizmu dają marne rezultaty. Moje zatarły się przy 190.000. Miałem kilka... naście aut i z doświadczenia wiem, że druciarstwo nie zdaje egzaminu. Robiłem prowizorki z wycieraczkami w paru modelach i psu na budę się zdały. Ja liczę tak: 600.00 - 22 proc.VAT =468.00. Odejmujemy 19 proc. dochodowego i zostaje z kieszeni wyjąć 379.00. Dodam jeszcze, że w innych samochodach mechanizm padł szybciej, w jednym nawet ramię poleciało w "buraki" podczas deszczu w trasie... Myślałem, że jak się ma bryczkę za parę dyszek, to parę złotych za oryginał z gwarancją to pikuś. Przepraszam, jak kogoś uraziłem.
Bartek85 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Może lepiej nabyć nówkę komplecik w ASO ? Problemik znika, gwarancja na dwa lata .... Ja za wszystko płaciłem coś z 600PLN z robotą. Zrobić (dobrze) i zapomnieć.Uszczelek od kranu to ja nawet do Poldolota nie wymyśliłem. "Ale Ty tu urządzisz" chciałem Cię uświadomić cwanaiczku, że te zrobione w sposób domowy są dużo lepsze nawet od nowych. jakbyś nie zauważył to ten mechanizm jest fabrycznie wadliwy bo się zaciera. trzeba to odpowiednio przerobić i wtedy jest git. ale jak się ma dwie lewe ręce to się frajersko 600 stów wydaje. pozdro Wyraziłem swoją opinię. Nie lubię grzebać się w nieskończoność i porawiać na okrętę. Z tego co czytałem domowe naprawy tego mechanizmu dają marne rezultaty. Moje zatarły się przy 190.000. Miałem kilka... naście aut i z doświadczenia wiem, że druciarstwo nie zdaje egzaminu. Robiłem prowizorki z wycieraczkami w paru modelach i psu na budę się zdały. Ja liczę tak: 600.00 - 22 proc.VAT =468.00. Odejmujemy 19 proc. dochodowego i zostaje z kieszeni wyjąć 379.00. Dodam jeszcze, że w innych samochodach mechanizm padł szybciej, w jednym nawet ramię poleciało w "buraki" podczas deszczu w trasie... Myślałem, że jak się ma bryczkę za parę dyszek, to parę złotych za oryginał z gwarancją to pikuś. Przepraszam, jak kogoś uraziłem. nikt się nie obraził. to jest dział dla tych co lubią sobie samemu coś pogrzebać. nie chodzi tu o pieniądze. i nie jest to żadne druciarstwo tylko przeróbka niedoskonałej część. jak ktoś ma zdolności manualne to sobie to ogarnie. stać mnie i wielu chłopaków na tym forum żeby kupić całego TIR'a tych mechanizmów, ale po co??? ale jak ktoś jest lewusem to niestety ale tego nie zrozumie. koniec OT
rav Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Jak dopadł mnie problem "zatartych wycieraczek" to oglądałem podobny mechanizm i okazało się, że jest on o wiele krótszy niż ten w A4 po za tym zakończenie sWorznia (ten stożek z ząbkami) jest odrobinę cieńszy. W a4 B6 (8e) 1 = 560 mm 2 (średnica w podstawie stożka z "ząbkami") = ok 14 mm Najlepiej zapytaj sprzedawcy o te wymiaty jeśli się bądą zgadały to powinno pasować _____________________________________________________________________________________ A takie moje przemyślenia to czy nowe mają jakiś środek smarujący czy tylko olej albo środek typu WD, a może te tulejki są typu samosmarującego jak w Fiat 126 tuleja rozrusznika, Oryginalnie jest tam smar. ____________________ Pozdrawiam Rafał
adadur Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Wymiana wymianą ale najważniejsze są te oringi co autor tematu zapodaje w ostatniej fotce - jak one sa uszkodzone sparciała itp to w niedługim czasie będzie trzeba powtarzać operację.
LuNaTi Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Wymiana wymianą ale najważniejsze są te oringi co autor tematu zapodaje w ostatniej fotce - jak one sa uszkodzone sparciała itp to w niedługim czasie będzie trzeba powtarzać operację. No wlasnie, jaka srednice maja wyzej wymienione simeringi? Pozdrawiam...
adadur Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Wymiana wymianą ale najważniejsze są te oringi co autor tematu zapodaje w ostatniej fotce - jak one sa uszkodzone sparciała itp to w niedługim czasie będzie trzeba powtarzać operację. No wlasnie, jaka srednice maja wyzej wymienione simeringi? Pozdrawiam... oringi!!!! simering to zupełnie co innego Średnica D to jakieś 10-12mm a d=1,2-1,8 ale trzeba by mieć go wyjętego by pomierzyć dokładnie
Piątuś Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Cinek88 - pisz rzeczowo. Wystarczy odkręcić śruby od mechanizmu aby wypiąć kostkę. A nie wyjmiesz mechanizmu bez wypięcia kostki. Tam nie ma pół metra kabla. Zastanów sie co piszesz...
trzyfx Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Ściągnąłem zaślepki, odkręciłem śruby, ciągnę za ramiona... a one nawet nie drgną Potraktowałem to WD-40 i jeszcze czymś podobnym do WD-40 i nadal nic. Jakieś pomysły?
Waldek1 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 podgrzej obudowę trzpienia, u minie pomogło uważaj przy wybijaniu trzpienia ponieważ można łatwo uszkodzić obudowę
trzyfx Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 To jeszcze nie ten etap - najpierw muszę zdemontować ramiona wycieraczek i z tym mam problem. Chyba będę musiał zakupić ściągacz wycieraczek, ale to opóźni naprawę o kilka dni, a teraz codziennie pada deszcz.
Waldek1 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 ja uzyłem sciągacza, kupiłem za 25 zŁ
Weekendowy Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Mam pytanie do osób, które już wykonywały zabieg czyszczenia mechanizmu wycieraczek. Na jak długo to wystarcza - poł roku, rok? Zastanawiam się czy nie lepiej wymienić mechanizm na nowy? Z drugiej strony, nie ma gwarancji jak długo nowy mechanizm wytrzyma, skoro praktycznie we wszystkich autach występuje ta usterka. JaroD
piotrcar Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2009 moje juz maja prawie rok i jest ok
oZiX Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 a moje dziś w czasie gradu i mocnego opadu w wawie zaczęły wolniej działać i nagle stanęły ... działają teraz raz na jakiś czas :gwizdanie: czas to naprawić ;([br]Dopisany: 04 Czerwiec 2009, 18:08_________________________________________________ok w sobotę naprawiłem swoje;) nie obeszło się bez imadła i walczenia żeby rozruszać mechanizm Jak by ktoś miał problem niech pisze PW:) naprawa prosta i nie trzeba było w moim przypadku kupować jakichkolwiek części wystarczyło trochę siły parę kluczy smar i papier ścierny;) Wycieraczki chodzą jak nowe;)
oZiX Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 a oringi??? są te co były... oczyszczone i nasmarowane
trzyfx Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Pytałem o taką usługę w serwisie (oczyszczenie tego mechanizmu i przesmarowanie) i okazało się ze nie robią czegoś takiego bo wymiana jest tańsza. W takim razie zapytałem ile kosztuje nowy element z wymianą: 700zł, z czego element stanowi więcej niż połowę tej kwoty. Gdzie jest ta taniość? Kto pożyczy mi ściągacz wycieraczek? Zwiedziłem wszystkie okoliczne sklepy motoryzacyjne i nie mają czegoś takiego...
Waldek1 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 ja kupiłem w zwykłym sklepie metalowym dawny "GS" 25 zł
oZiX Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Pytałem o taką usługę w serwisie (oczyszczenie tego mechanizmu i przesmarowanie) i okazało się ze nie robią czegoś takiego bo wymiana jest tańsza. W takim razie zapytałem ile kosztuje nowy element z wymianą: 700zł, z czego element stanowi więcej niż połowę tej kwoty. Gdzie jest ta taniość? Kto pożyczy mi ściągacz wycieraczek? Zwiedziłem wszystkie okoliczne sklepy motoryzacyjne i nie mają czegoś takiego... też pytałem w serwisie i powiedzieli między 700 a 800 nie robią napraw bo robocizna to 380pln czy coś takiego i wstawiają nowy z 2 letnią gwarancją.. na przasnyska coś koło 250 pln za naprawę i w piątek powiedzieli że mogą w środę zrobić... więc zrobiłem to sam i nic nie zapłaciłem trochę zabawy ale da radę samemu. opis wyjęcia masz w tym temacie a do reszty dojdziesz sam:) w sensie jak rozebrać to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się