zola18 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Witam przedstawiam moją suczkę KILKA FOTEK NA POCZĄTEK MODYFIKACJE: mbc,nowy dedykowany IC z FMIC.PL PLAN MODYFIKACJI:to brak planu
czarny1202 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 sporo Ci dobyło tych koników tylko po tych modyfikacjach większe koło by się przydało
kamien85 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Masz wykres tej mocy? Jaki moment? Koło kołem ale gleba to by się tu przydała Pokaż jeszcze foto wnętrza i napisz coś o aucie
darek995 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Siema ! w końcu sie ujawniłeś Co do tematu zapodaj większe foty + fota silnika + wnętrze, a plan modyfikacji? niżej więcej mocy? a i chociaż springi -30/40 tak jak gadaliśmy
Kowi87 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 no ale FMIC jaki by nie był bez strojenia nie da takiego przyrostu
darek995 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Programu robionego nie było w aucie typowego z tego co wiem.
zola18 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 fotki wnętrza i komory dopiero zrobie w piątek, koła zostaja narazie te tylko są w remoncie bo po odzierane były, co do mocy tyle wypluła na hamowni w bydgoszczy skan załaduje dopiero jak go zrobie w pracy bo nie mam skanerka:( hamowana była 2 razy 1) 169,8 KM 261,5 NM 3507rmp 2) 169,2 KM 268,8 NM 4310 rmp Jeśli chodzi o błędy to mam tylko jeden błąd czujnika A turbiny czy jakoś tak on brzmi ale wywala go bo ten czyjnik jest wypięty i jeździ w podłokietniku, dodatkowo zamontowałem 2 tłoczkowy aluminiowy zawór DV ProPerfekt bez podpięcia powrotu powietrza do filtra żeby robiła psssssssssyt ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- aha wirus żaden nie był wgrywany auto strojone na kompie gazowym stag 4 eco za pomocą sondy szerokopasmowej żeby AFR nie był za duży itp, co do gleby to jeszcze troszkę zanim ona nastanie ---------- Post dopisany 20-03-2014 at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 21:31 ----------
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 fotki wnętrza i komory dopiero zrobie w piątek, koła zostaja narazie te tylko są w remoncie bo po odzierane były, co do mocy tyle wypluła na hamowni w bydgoszczy skan załaduje dopiero jak go zrobie w pracy bo nie mam skanerka:( hamowana była 2 razy 1) 169,8 KM 261,5 NM 3507rmp 2) 169,2 KM 268,8 NM 4310 rmp Jeśli chodzi o błędy to mam tylko jeden błąd czujnika A turbiny czy jakoś tak on brzmi ale wywala go bo ten czyjnik jest wypięty i jeździ w podłokietniku, dodatkowo zamontowałem 2 tłoczkowy aluminiowy zawór DV ProPerfekt bez podpięcia powrotu powietrza do filtra żeby robiła psssssssssyt ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- aha wirus żaden nie był wgrywany auto strojone na kompie gazowym stag 4 eco za pomocą sondy szerokopasmowej żeby AFR nie był za duży itp, co do gleby to jeszcze troszkę zanim ona nastanie ---------- Post dopisany 20-03-2014 at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 21:31 ---------- http://s23.postimg.org/n00ldr3c7/HAMOWNIA.jpg i wszystko jasne kujawsko-pomorskie Polecam!!! Chiptuning Agma Toruń [Archiwum] - Passat forum jak masz tam 160 to wszystko:whistling: 20koni z powietrza sie nie zrobi:whistling:
darek995 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 A jak kowi oceniasz wykres? Auto jezdzi ladnie bo mialem okazje jechac jako pasazer.
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 wiesz dla mnie to i seria 1,8t dobrze jeżdzi, a wykres jak wykres troche pofalowany:wink:
czarny1202 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 ciekawi nie właśnie ten przyrost mocy.. ja się musze wybrać w końcu na program, masz może kogoś do polecenia?
zola18 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 no proszę kto by się spodziewał ze agma zawyża wykresy musze podesłac linka kolegom z CT bo to oni ich zaprosili na zlot do Bydgoszczy i tam przy okazji i ja się na hamowanko załapałem swoją drogą sądzisz że jeśli turbinka ładuje 1 bar to nie wykrzesa tych 170 koni? ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- pytam o to ładownie bo nawet nie wiem ile w serii ta moja suszarka powinna ładować ktoś kiedyś gdzieś wyczytał że 0.6 bara
tarq Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 witam kolegę z Kalisza 1 BAR na k03 to ok 180-190 koni, dobrze wystrojone, można i załadować 1 bar w peaku na ułamek sekundy a później gleba na linii i będzie 155 koni seria 150KM ładuje 0.55-0.60bar Możemy zweryfikować Twoja moc zawsze względem mojej jakieś odniesienie będzie pozdro
zola18 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 jasne że możemy sie spiknąć na kaliszu tylko kiedy gdzie jakis kontakt ---------- Post dopisany 01-06-2014 at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2014 at 23:32 ---------- SEZON 2014 kilak modyfikacji wleciało w okresie jesienno-zimowym cięcie,gięcie blach spawanie audi poszło w dół i jeździ się wspaniale:naughty::naughty: wskaźnik doładowania zaciski na czerwono a felunie wymalowane na nowo żeby nawet ryski nie było sprzęcicho grające żeby najpierw było słychać a potem widać mnie jak jadę stożek oraz nowe rury do fmic z łacznikami
kkrawat Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Trzeba jakieś spotkanko zorganizować bo widze że coraz więcej osób z Kalisza jest
Pij1973 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 powitać kolejne 1.8T w naszym pięknym mieście
darek995 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Jak tam Łukasz nowe Turbo stroiłeś już w końcu gdzieś auto? jak coś zapraszam do mnie w wolny dzień i ogarniemy w "Genowefa Garage" Genowefa Garage | Swapy silników z grupy VAG i nie tylko.
Sidney Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam kolegę z Kalisza. Dobre początki, oby tak dalej
zola18 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 Panowie my tu gadu gadu ale trzeba by sie spotkać na kaliszu i pogadac,obejrzec furki itd jak ktos ma chęci to może na pw pisać albo inna forma kontaktu bo na forum mam mało czasu wersja na zime 2014
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się