Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 t quattro 170 km kalisz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przedstawiam moją suczkę

:naughty:

KILKA FOTEK NA POCZĄTEK

SZR_0079.jpg

IMG_20130504_161813.jpg

IMG_20130504_161835.jpg

IMG_20130504_161846.jpg

IMG_20130504_161934.jpg

IMG_20130504_162122.jpg

IMG_20130504_162102.jpg

MODYFIKACJE: mbc,nowy dedykowany IC z FMIC.PL :naughty:

PLAN MODYFIKACJI:to brak planu

Opublikowano

Masz wykres tej mocy? Jaki moment?

Koło kołem ale gleba to by się tu przydała :wink: Pokaż jeszcze foto wnętrza i napisz coś o aucie

Opublikowano

Siema ! w końcu sie ujawniłeś :decayed:

Co do tematu zapodaj większe foty + fota silnika + wnętrze, a plan modyfikacji? niżej :naughty: więcej mocy?

a i chociaż springi -30/40 tak jak gadaliśmy :)

Opublikowano

no ale FMIC jaki by nie był bez strojenia nie da takiego przyrostu :grin:

Opublikowano

Programu robionego nie było w aucie typowego z tego co wiem.

Opublikowano

fotki wnętrza i komory dopiero zrobie w piątek, koła zostaja narazie te tylko są w remoncie bo po odzierane były, co do mocy tyle wypluła na hamowni w bydgoszczy skan załaduje dopiero jak go zrobie w pracy bo nie mam skanerka:(

hamowana była 2 razy

1) 169,8 KM 261,5 NM 3507rmp

2) 169,2 KM 268,8 NM 4310 rmp

Jeśli chodzi o błędy to mam tylko jeden błąd czujnika A turbiny czy jakoś tak on brzmi ale wywala go bo ten czyjnik jest wypięty i jeździ w podłokietniku, dodatkowo zamontowałem 2 tłoczkowy aluminiowy zawór DV ProPerfekt bez podpięcia powrotu powietrza do filtra żeby robiła psssssssssyt

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

aha wirus żaden nie był wgrywany auto strojone na kompie gazowym stag 4 eco za pomocą sondy szerokopasmowej żeby AFR nie był za duży itp, co do gleby to jeszcze troszkę zanim ona nastanie :)

---------- Post dopisany 20-03-2014 at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 21:31 ----------

HAMOWNIA.jpg

Opublikowano
fotki wnętrza i komory dopiero zrobie w piątek, koła zostaja narazie te tylko są w remoncie bo po odzierane były, co do mocy tyle wypluła na hamowni w bydgoszczy skan załaduje dopiero jak go zrobie w pracy bo nie mam skanerka:(

hamowana była 2 razy

1) 169,8 KM 261,5 NM 3507rmp

2) 169,2 KM 268,8 NM 4310 rmp

Jeśli chodzi o błędy to mam tylko jeden błąd czujnika A turbiny czy jakoś tak on brzmi ale wywala go bo ten czyjnik jest wypięty i jeździ w podłokietniku, dodatkowo zamontowałem 2 tłoczkowy aluminiowy zawór DV ProPerfekt bez podpięcia powrotu powietrza do filtra żeby robiła psssssssssyt

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

aha wirus żaden nie był wgrywany auto strojone na kompie gazowym stag 4 eco za pomocą sondy szerokopasmowej żeby AFR nie był za duży itp, co do gleby to jeszcze troszkę zanim ona nastanie :)

---------- Post dopisany 20-03-2014 at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 21:31 ----------

http://s23.postimg.org/n00ldr3c7/HAMOWNIA.jpg

i wszystko jasne

kujawsko-pomorskie Polecam!!! Chiptuning Agma Toruń [Archiwum] - Passat forum

jak masz tam 160 to wszystko:whistling: 20koni z powietrza sie nie zrobi:whistling:

Opublikowano

A jak kowi oceniasz wykres? Auto jezdzi ladnie bo mialem okazje jechac jako pasazer.

Opublikowano

wiesz dla mnie to i seria 1,8t dobrze jeżdzi, a wykres jak wykres troche pofalowany:wink:

Opublikowano

no proszę kto by się spodziewał ze agma zawyża wykresy musze podesłac linka kolegom z CT bo to oni ich zaprosili na zlot do Bydgoszczy i tam przy okazji i ja się na hamowanko załapałem

swoją drogą sądzisz że jeśli turbinka ładuje 1 bar to nie wykrzesa tych 170 koni?

---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

pytam o to ładownie bo nawet nie wiem ile w serii ta moja suszarka powinna ładować ktoś kiedyś gdzieś wyczytał że 0.6 bara

Opublikowano

witam kolegę z Kalisza :)

1 BAR na k03 to ok 180-190 koni, dobrze wystrojone, można i załadować 1 bar w peaku na ułamek sekundy a później gleba na linii i będzie 155 koni :)

seria 150KM ładuje 0.55-0.60bar

Możemy zweryfikować Twoja moc zawsze względem mojej jakieś odniesienie będzie :)

pozdro

Opublikowano

jasne że możemy sie spiknąć na kaliszu tylko kiedy gdzie jakis kontakt

---------- Post dopisany 01-06-2014 at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2014 at 23:32 ----------

IMG_20140531_174738.jpg

SEZON 2014

kilak modyfikacji wleciało w okresie jesienno-zimowym

cięcie,gięcie blach spawanie audi poszło w dół i jeździ się wspaniale:naughty::naughty::naughty:

wskaźnik doładowania

zaciski na czerwono a felunie wymalowane na nowo żeby nawet ryski nie było

sprzęcicho grające żeby najpierw było słychać a potem widać mnie jak jadę:grin:

stożek oraz nowe rury do fmic z łacznikami

IMG_20140531_174831.jpg

IMG_20140531_174844.jpg

IMG_20140531_174901.jpg

IMG_20140531_174943.jpg

IMG_20140531_175022.jpg

IMG_20140531_175030.jpg

IMG_20140531_175104.jpg

IMG_20140531_175203.jpg

IMG_20140531_175353.jpg

Opublikowano

Trzeba jakieś spotkanko zorganizować bo widze że coraz więcej osób z Kalisza jest :thumbup1:

Opublikowano
:hi: powitać kolejne 1.8T w naszym pięknym mieście
Opublikowano

Witam kolegę z Kalisza. :hi: Dobre początki, oby tak dalej :thumbup1:

Opublikowano

Panowie my tu gadu gadu ale trzeba by sie spotkać na kaliszu i pogadac,obejrzec furki itd jak ktos ma chęci to może na pw pisać albo inna forma kontaktu bo na forum mam mało czasu


xDcJV3U.jpg


kRoQNCc.jpg


wersja na zime 2014 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...