witjacrf Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Witam. Mam problem odnośnie samego telepania budą na postoju problem wygląda następująco: Auto stoi na luzie/na biegu a na tyłku czuć lekkie telepanie budą nie jest to telepanie przez cały czas ale jakby z przerwami. Postaram się to zobrazować : ________\\\\\___\\\ gdzie kreska _ oznacza brak telepania. Dodatkowo zauważyłem też że np podczas jazdy gdy dodaje odejmuję gaz drążek zmiany biegów porusza się przód/tył. A podczas jazdy nawet drży. Jakieś sugestie co by to mogło być?
Gość harry19-19 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 A podczas jazdy jak zmieniasz biegi to poszarpie trochę ?? , według mnie to dwumas daje oznak umierania
kkam Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Może być dwumas. Czy przy wciśniętym sprzągle też są drgania? Podczas odpalania wciśnij sprzęgło, a potem odpal jeszcze raz z puszczonym sprzęgłem, oczywiście na luzie. Zobacz czy będzie różnica. Jak masz kabelek to sprawdź stan pompek, grupa 13 i 23
witjacrf Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 A podczas jazdy jak zmieniasz biegi to poszarpie trochę ?? , według mnie to dwumas daje oznak umierania Nie koniecznie, raz na 50 razy gdzies tam lekko szarpnie. ---------- Post dopisany at 23:49 ---------- Poprzedni post napisany at 23:48 ---------- Może być dwumas. Czy przy wciśniętym sprzągle też są drgania? Podczas odpalania wciśnij sprzęgło, a potem odpal jeszcze raz z puszczonym sprzęgłem, oczywiście na luzie. Zobacz czy będzie różnica. Jak masz kabelek to sprawdź stan pompek, grupa 13 i 23 Jak auto jest włączone to czy mam wciśnięte czy puszczone sprzeglo i tak i tak telepie buda. A kabelka niestety nie mam ;(
Gość harry19-19 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 sprawdź jeszcze stan poduszek silnika czy gdzieś nie cieknie , najlepiej zrób tak wyłącz silnik daj na bieg otwórz maskę i spróbuj poruszać trochę silnikiem jak bardzo buja się to masz odpowiedź co poduszek , według mnie bardziej dwumas
grzes283 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Witam. Podepnę się pod temat. Mam ten sam motor i ....ten sam problem. Drgania na postoju, oraz ruch lewarka podczas dodawania/ujmowania gazu podczas jazdy. Poduszki niby mam ok, ktoś na forum mi kiedyś zasugerował wymianę wybieraka, czy coś tp - koszt zakupu ok. 150zł. Co do drgań,:eusathink:niektórzy obstawiają wtryski, inni dwumas, poduchy, złączkę elastyczną....ilu ludzi tyle opini. Łudzę się, że to nie wtryski, jeśli dwumas, to jakoś to przeboleję, w końcu 210 km już ma najechane. A jak u Ciebie bierze sprzęgło? Bliżej góry, czy od dołu?
grzes283 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Czyli podobnie jak u mnie.....może faktycznie dwumas i sprzegło. Jak można to w 100% zdiagnozować bez rozbierania auta?
witjacrf Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 A ty masz vaga zeby pompki zdiagnozować?
grzes283 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 No właśnie nie mam. Nie znam nikogo ogarnietego w temacie aby mnie wyręczył.....poczekam jeszcze i chyba do aso pojadę.
dayton2 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Panowie mam lekkie telepanie również dwumas wymieniony razem ze sprzęgłem 2tyś km temu poduchy jakieś 15 tyś temu wszystkie łącznie z tą pod skrzynią .Po wymianie dwumasu telepanie nie jest już tak mocne jak wcześniej ale jeszcze takie mrowienie całej budy zostało łącznie z pedałami i lewarkiem jak na biegu go do siebie przyduszę . Z tego co wiem to mam jeszcze do wymiany tłumik środkowy bo nie ma dołu odpadł i plecionke bo widać po przerywane żyłki może w plecionce tkwi wina lub wieszakach wydechu
C4NC3R Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ruch lewarka podczas przyśpieszania/zwalniania jest spowodowany luzem w skrzyni, podnieście przód auta i pokręćcie kołami nawet na "luzie" będzie wyczuwalny. Poduszki silnika z ASO czy ze sklepu? Też mi drży w przedziale 1600/2200 obr/min. Dwumas wymieniony, podejrzewam poduszki i pompki...
dayton2 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Poduchy ASO telepie nawet i na luzie razem z lewarkiem
pieciajek Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Sprawdź obroty silnika na biegu jałowym, jeśli są niższe niż 861obr/min to je podnieś. Ja u kolegi tak zrobiłem bo mu się właśnie tak bujała jakby się trzęsła z zimna i pomogła. Po tygodniu jazdy podniosłem jeszcze o kilka do góry i teraz bieg jałowy to 882obr/min i trzęsienie jak ktoś się nie doszukuje to nie jest wyczuwalne. Jak dla mnie to przebieg robi swoje i tutaj się nic nie da poprawić prócz wymiany silnika na mniej zmęczony.
grzes283 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Ja wczoraj słyszałem, że to niby bolączką avf....
witjacrf Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Jak słyszę gadke typu: ten typ tak ma albo jak wyżej że to bolączka avf to sorry...
kkam Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Sprawdz dobrze tez pompowtryski i czy walek nie ma sladow wytarcia.
dayton2 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Ja mam AWX-a co do wałka też u mnie nie do maga bo przy -15 na zimnym po odpaleniu słychać było takie głuche odgłosy z filtra powietrza jak by coś pompowało.A tak na marginesie jaki wałek byście polecili Dodam że VAG błędami nie sypie może logi czas zrobić
grzes283 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Jak słyszę gadke typu: ten typ tak ma albo jak wyżej że to bolączka avf to sorry... No niby tak, ale trzeba przyjąć na klatę fakt, że to 12 letnie trupy i niekiedy czas zrobił tu swoje, a i przebiegi z 400 robione na 150:facepalm:. Na 10 przypadków, może się trafić "ten typ tak ma" i co dalej.......a mechanicy u nas wiadomo, jacy są. ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 18:05 ---------- Ja mam AWX-a co do wałka też u mnie nie do maga bo przy -15 na zimnym po odpaleniu słychać było takie głuche odgłosy z filtra powietrza jak by coś pompowało.A tak na marginesie jaki wałek byście poleciliDodam że VAG błędami nie sypie może logi czas zrobić Też coś o tych wałkach słyszałem, tyle że w Passacie B5FL koleś robił. O ile się nie mylę to ok 1500zł i problemu nie miał ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2014 at 18:06 ---------- Jestem właśnie po wymianie wałka, szklanek i panewek, oraz czyszczeniu pompek. I jest jeszcze gorzej, poza ustaniem buczenia w filtrze powietrza, to autem telepie jeszcze bardziej, jest jakby delikatnie zamulony, oraz pali ok 2 litrów więcej:facepalm: Masakra, poczekam do jutra, może wałek misi się ułożyć, albo coś.....
elmer80 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Ja wczoraj słyszałem, że to niby bolączką avf.... Sam pisałeś w przypietym temacie o wałku i tam masz przecież rozwiązanie. U mnie i u drugiego kolegi drgawki na wolnych ustały po FACHOWEJ wymianie wałka z całym dobrodziejstwem. Czytać Panowie czytać i naprawiać a nie biadolić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się