Skocz do zawartości
IGNOROWANY

GTB17 czy BRD do 1.9 PD AVF/AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Jestem ciekawy opinii użytkowników oraz tunerów co będzie lepsze BRD czy GTB17 do 1.9 AVF/AWX ???

Proszę o unikanie postów w rodzaju "wydaje mi się że ..."

Poproszę o opinie ludzi którzy mieli bądź mają doświadczenie a co za tym idzie opinie w tej sprawie.

Opublikowano

Zdecydowanie GTB17. BRD sobie daruj, kazdy kto mial jedna i druga turbine Ci to powie.

Opublikowano

Poproszę o więcej opinij .

Opublikowano

GTB17

BRD jest problemowe ja miałem niemiłe doświadczenia z taką

Opublikowano

Miałem obie(GTB17 obecnie).Zależy w jaka moc celujesz to po pierwsze.Trzeba zauważyć że BRD jest prawie P&P, GTB wymaga rzeźby i to nie małej. Moim zdaniem jeżeli do 200km to proponowałbym BRD(ja na nią nie narzekałem), jeżeli powyżej to GTB i ja bym lepiej brał GTB22(wstaje tylko 200 obr później, ale później robi już lepszą robotę). Oczywiście nie obejdzie sie bez wymiany pozostałych gratów.

Opublikowano

czyli kazdy ma inne zdanie jezdzilem na kilku sprezarkach i

najlepszym kompromisem pomiedzy dobrym dolem a gora jest gtb17

co prawda nie testowalem brd ale cach i w porownaniu z gtb 17 marnie wypada:grin:

i nawet jakby uklad paliwowy pozwolil za 190 -200 to wybral bym gtb:hi:

Opublikowano

Bardzo dziękuje za opinie i oczywiście proszę o więcej....

Opublikowano

Ja też pomału się zastanawiam nad zmianą turbo (celuje właśnie między BRD i GTB) i ostatnio byłem u chłopaków w klubowym warsztacie i usłyszałem coś takiego: mówili że gdzieś w Polsce a oni już sprowadzali od nich są miszcze co rozwiercają zwykłe turbo i wstawiają nowy większy wirnik....nie wiem czy to dobrze zrozumiałem, ale jeżeli dobrze to podobno takie turbo można nieźle podkręcić....co o tym myślicie? Ewentualnie mogę się dokładnie dopytać jeżeli coś pokręciłem...

Opublikowano

Chciałbym by wątek dotyczył fabrycznych turbinek. Co ori to ori....

Opublikowano

No oki to muszę założyć swój wątek w takim razie:decayed:

Opublikowano

Oki nie będę się czepiał.

Opublikowano

Nie no spoko ja tylko wyraziłem swoją opinię i co słyszałem ale też celuję w turbo albo BRD albo GTB17 więc myślę że ktoś się jeszcze wypowie na ten temat:wink:

Opublikowano

Miałem i jedną i drugą tylko program zwalony i powiem tak brd loteria jedna wstaje ok druga nie. Natomiast gtb jest super mniej gazu potrzebuje na reakcje,ale żeźba konkret.Moim zdaniem jak masz zamiar zmieniać wytryski i moc ponad 200hp to gtb, jak do 200 to brd z pewnego żródła.Z gtb problem zaczyna się jak jeździsz za granicę bo jak by się turbo przypadkiem zesrało to masz problem.

Opublikowano

rzeźba w czym ???? uciniak ???

GTB musi mieć kolektor od avf-a to wiem i zwykłą gruszkę do łopatek ale czyżby coś jeszcze ???

Opublikowano
rzeźba w czym ???? uciniak ???

GTB musi mieć kolektor od avf-a to wiem i zwykłą gruszkę do łopatek ale czyżby coś jeszcze ???

Po prostu nie da się jej najnormalniej w świecie przykręcić do tego kolektora,trzeba spawać lub wiercić itp.Kolejna sprawa to spływ oleju nie pasuje i też kombinacje no i jeszcze wydech+dolot od filtra powietrza to takie drobiazgi.Jak by nie to wszystko to naprawdę polecam bo fajne turbo.Jak by co to znam gogoś kto fajnie ogarnia temat i mogę polecić,nawet już pisał w tym temacie.

Opublikowano

Tylko Gtb poza wszystkim jest cichsza od BRD i duuzo wytrzymalsza

Opublikowano
Tylko Gtb poza wszystkim jest cichsza od BRD i duuzo wytrzymalsza

Ja tam lubię jak turbo trochę poświszcze ;)

Ale BRD to nie da się określić trochę

Opublikowano
czy ktoś z Was testował może to turbo od devastation

tez mysle nad zmiana na brd albo ta

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/turbo-awx-avf-wiekszym-wirnikiem-2-5tdi-320160/

ciekawa alternatywa. tylko mój cel na przyszłość to około 220-230 km więc raczej GTB

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...