Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wady i zalety 3.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Rzadko kiedy klekot zachęca do przygazowania czekając na światłach, a tutaj aż się prosi. Mruczenie silnika przy ruszaniu jest wspaniałe, przyspieszenie, kultura pracy - coś pięknego. Jeszcze to uczucie jak się daje gazu, trochę przyspiesza, za chwilę się wkręca i jest ogień :buhaha: Kto raz się przejedzie zakoc**je się. Wszyscy moi znajomi, którzy się przejechali, ustawili się już w kolejce, żeby odkupić jak mi się znudzi. Tak jak kolega wcześniej pisal - reszta jest nieważna :D

Edytowane przez poczekaj
Opublikowano

bez przesady aż takie porsche to to nie jest, zwłaszcza w fabryce. Osobiśćie jestem w szoku jak 3.0 w B8 lata, ale to zapene też zasługa lepiej zestopniownaych pierwszych biegów.

Opublikowano

Lukaszooo, ja za moj z nowymi wtryskami, swiecami zarowymi czyli tak żeby auto bylo pewne i bez błędów w ecu dalem niecałe 30 tysi i uważam że to dobra cena byla. Po kupnie sie okazało podczas sprawdzenia historii w ASO że rozrząd ktoś zrobil caly za prawie 9000 zł dlatego w jednym z tematów śmiałem się że moj BKN ma pasek rozrzadu chyba. Dodajmy jednak ze moj jest z 2005 r. i do full wypasu mu brakuje jeszcze dość sporo. A co do wtrysków to widziałem nawet w 1.9 TDI PD dziurę w bloku bo na jednym z cylindrów byla kałuża ropu. Także jak masz fart to podszarpuje a jak pecha to wymieniasz silnik.

Opublikowano (edytowane)

Jaką kwotą bede dysponował okaże sie jak bede w trakcie szukania auta, puki co zastanawiam sie co wybrać.

Skoro celujesz w 2007 to może dasz radę dozbierać do B8, nie będziesz żałował.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

A ja bym kupił. I nie wykluczone ze za rok 2 kupie ostatni model b7

Opublikowano

Jesli kupie audi to tylko b7 3.0tdi w pełnym sline i możliwie najbogatszym wyposażeniu. Ostatnio oglądałem znajomego e91 w kombi i szczerze mówiąc BMW poszło sporo do przodu i b7 przy nim wygląda bardzo staro, niestety B7 to konstrukcja z 2001r po lifcie lamp..... Na szczęscie mam jeszcze sporo czasu do namysłu.

Opublikowano (edytowane)

Badura,z czym poszło do przodu, ze ma nie w każdym egzemplarzu wbudowany monitor nawigacji w deskę rozdzielcza, albo pokrętło i drive? Porównaj odpowiednik b7 do e46 po lifcie to jest dopiero muzeum.

Edytowane przez bosniak_sg
Opublikowano

B6 to konkuret E46 ,B7 to konkurent E90 ,nie wnikam w wyposażenie ale w linie nadwozia która w b7 jest identyczna jak w b6 a to jest muzeum. E90 ma nowoczesną i ciekawą linie. Oczywiście takie jest moje zdanie, niestety zrobilismy mały OT za co przepraszam :)

Opublikowano

Ta e90 ma nowoczesna i ciekawa linie :grin: z tyłu nowoczesny Daewoo Lanos nawet nie po liftingu.

Opublikowano

B7 na wypasie i takie chodzi po głowie http://otomoto.pl/audi-a4-3-0tdi-s-line-quattro-exclusive-ideal-C35740244.html

E90 i tez chodzi mi po głowie http://allegro.pl/bmw-e91-e90-320d-m-pakiet-oryginal-19-m6-nav-i5034833166.html

Nie ukrywajmy b7 wygląda staro

Opublikowano

Z tym b7 z cena troche poniosło, ja sprzedałem troche taniej, a przynajmniej po wymianie rozrzadu i na nowych wtryskach, z pełna historia serwisową do ostatniego kilometra. BMW ładne wizualnie, silnik sroc, fotele bez prądu, manual :grin:

Jedno i drugie od handlarzy więc do każdego co najmniej 5 tys pakiet startowy


Tu mas zprzynajmniej silnik normalny i X drive http://otomoto.pl/bmw-330-bmw-330xd-full-opcja-4x4-C35771193.html

Opublikowano

Dokładnie jak bosniak_sg mówi, gdzie porównywać 2.0D (które delikatnie mówiąc nie dość że rwało łańcuchy to jeszcze słabo jechało) do 3.0 TDI. Dla mnie taka trójka powinna konkurować z B8 a wtedy przegrywa. Ale nie mogę się wypowiadać bo bumek nie cierpię a Audi kocham:)

Opublikowano (edytowane)

Mowa była o wizerunku i lini a to były pierwsze sztuki jakie mi wyskoczyły i powiedzcie mi ze b7 wygląda nowoczesniej... Na plus w b7 idzie silnik chodz nie jezdziłem e90 w manualu więc moze dlatego. Puki co mysle tylko i wyłacznie o 3.0 ON

Co do samochodu z aukcji nie po to chce wydać ponad 40 tysi zeby za dwa lata miec 300 tysi na blacie i zmieniać auto.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Oba samochody w pierwszych wersjach były produkowane od 2004r czyli graficy co najmniej rok wczesniej je rysowali wiec z cala pewnością nie można powiedzieć ze audi to muzeum. Audi ulepszylo tylko juz fajna linie szczególnie podkreślając cały grill składający sie z jednego elementu, co później odgapily prawie wszystkie marki i klepia ten design do dzisiaj, BMW jak wcześniej pisalem to taki lift Daewoo Lanosa. Owszem moze sie podobać, zostało konserwatywne ze swoimi nerkami, bo nawet merc byl bez pomysłu i zerznal grilla od audi.

Opublikowano

Jedno w stylizacji B7 jest słabe-Audi mogło nie iść na łatwiznę z tym środkiem. To jest jednak nowy model i bądź co bądź mogło by tak powiać trochę świeżością:) choć skoro seat w exeo miał dalej tą samą deskę to może coś w niej jest:) Z zewnątrz podoba się (moim skromnym zdaniem) na pewno tył w porównaniu do B8 w Avancie. Przód to wiadomo-teraz taka moda że im ostrzej tym ładniej więc większość będzie za B8.

Opublikowano

Czy ja wiem czy b7 to nowy model... Środek nie zmienił sie oprócz kiery. Zew zmieniły sie lampy i zderzaki, drzwi pasują do b6 wiec coś jest nie teges.

Opublikowano

lukaszooo, jednak jakiś czas temu kupiłeś B6 a nie jakąś dresiarską trójkę:)

Opublikowano

b5 miałem prawie 4 lata, b6 4 lata juz minelo czy kupie auto z identycznym srodkie jak mialem to sie zobaczy napewno bedzie silnik 3.0

Chyba wystarczy tego OT.

Opublikowano

Kup b8

Opublikowano

Kup A5, po co się rozdrabniać:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...