RALF76 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jaka jest grubość fabryczna lakieru b6/b7 i b8 - dzwoniłem do ASO i powiedzieli że do 200 a nawet dopuszcza producent do 350 więc rozbieżność spora.
Fido Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Przed zakupem swojego prawie wszędzie pokazywał 70-90 (maska,dach,drzwi,błotniki) Tylko tylny prawy błotnik miał 150
simon__75 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ja w ASO podobnie jak i Ty usłyszałem ze od 90 do 350 to "norma". Klape tył mam 90-100 boki 130, maske 120-130 ....
jacek70 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Do 200 a powyżej to chyba przesada.
simon__75 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Tez mi sie tak wydawalo.powielam to co uslyszalem w aso.
MICHU2482 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Czesc , Wlasnie zakupilem B6 i przed kupnem pojechalem do mechanika u którego zrobiłem pomiar lakieru, i ciekawa sprawa bo wszystkie drzwi i blotniki pokazywalo ok 300 a dach, przednia maska i tylnia klapa ok 180. I ciekawy jestem czy boki były malowane bo były przerysowane czy tak jest oryginalnie.
Mario Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 W zeszłym tygodniu podczas kontroli przedsprzedażnej B7 Pan doradca klienta powiedział, że proces technologiczny produkcji samochodu dopuszcza powtórne lakierowanie elementów. Jeśli nie ma śladów ingerencji w łączenia elementów lub szpachli, to jest to możliwe. Dwa elementy miały 170, reszta 120.
wojcian Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 To ja powiem tak . Wczoraj dorwalem miernik lakieru pomyślałem sprawdze jak u mnie i moje zdziwienie , na mierniku wyskoczyło 220-240 całe auto , miernik sprawny sprawdzałem nowe bmw3 i tam 100-120. Dodam że auto mam od nowosci,i co o tym myśleć.
wojcian Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Właśnie powoli będe sprzedawał , jak to wytłumaczyć Panu Zdzisiowi że to ori lakier
pawel1380 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 w fabryce tez powtornie malują..wiec wszystko sie zgadza…takie sa normy..
simon__75 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Tyle ze czasem ciezko pewnym osobom cokolwiek wytlumaczyc. Znajomy ostatnio "mierzyl" lakier na aucie rodzicow po zakupie-zobaczyl 340um iii "looo qwa ile tu szpachli" - pdpadlem! Do nie ktorych nie dochodza argumenty o powtornym malowaniu. Ja obecnie tez mam dylemat z kilkoma delikatnymi wgnieceniami na masce....malowac i ktos mi powie ze polowy przodu nie bylo....czy odpuscic i wq...iac sie za kazdym razem jak otwieram garaz ????!!!!! Ciezko wszystkim dogodzic :-/
seban-serwis Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 u mnie było wszędzie 120 tylne błotniki 140
wojcian Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A może by te wgniotki wyćiągnąć, ja mialem takie na drzwiach i śladu nie zostalo.
simon__75 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A może by te wgniotki wyćiągnąć, ja mialem takie na drzwiach i śladu nie zostalo. Byłem, pytałem...jakoś entuzjazmu żeby chciał się tym zająć u gościa nie widziałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się