Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Etapy budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8T w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat który często sprowadza do parteru :).

Btw jest jeszcze opcja z vr6T, z tym że to nie jest za bardzo rozgryziony setup dla a4. No ale powinno się zmieścic.

2.7biT będzie na pewno jednym z najtańszych co nie znaczy tanich. Jest jeszcze opcja z r5, 07k amerykańskim ale tu trzeba być prekursorem :/ jak mi starczy kapusty to może sam spróbuje przetrzeć ten szlak kiedyś.

Ale tak jak koledzy piszą wyżej, podaj ile jesteś gotowy na to przeznaczyć to wszystko będzie wiadomo :)

Opublikowano

No to jezeli tak to jest tez opcja z vr5T :) rownie pionierski projekt :)

Opublikowano

Owszem :) no i silnik dość tani.

Vr6t chyba kilka na świecie jeździ. W pl była budowana jedna, tyle że pod b.duże moce i wszystko było dość zawodne. Nie wiem co dzieje się z autem na dziś dzień.

Z tym 07k to wyszło by takie trochę nowsze RS2 :) sleeper jak trzeba.

Opublikowano

A więc co do funduszy;)

tak jak wcześniej mówiłem chce kupić tym roku mianowicie w 2 kwartale a4 b7 1.8t.

co do modów nie chce tego zrobić w 1 miesiąc bo nie będę w stanie uzbierać na takie mody po jednej wypłacie ale po kilku jest jakaś szansa;p

chciałbym za owe audi dać koło 30tyś zł. z tego co się orientowałem to dostane już coś ciekawego ;p

na mody może wydać 2 tyle ;p nie wiem jak wyglądają takie mody ze strony finansowej ale jak wyjdzie trochę więcej to po prostu przedłożę taki Setup o kolejne kilka miesięcy ;p

Nie chce oddać tego projektu do warsztatu który zrobi wszystko za mnie bo nie będzie z tego żadnej przyjemności ;p

Opublikowano (edytowane)

Tez przychylam sie do Kolegow - nie robmy dyskusji bo to bez sensu! Sa inne działy do tego.

Edytowane przez RumJanek
Opublikowano

Szkoda tylko, że tutaj miały być tylko konkrety dotyczące modyfikacji 1.8t, a temat zaczyna się robić jak sąsiedni, za chwilę będzie 200 stron postów o wszystkim i o niczym.

Wg mnie to temat powinien być zablokowany, wyczyszczony ze spamu, a edytowany tylko w celu uzupełnienia o wartościowe informacje, których już tutaj kilka padło, ale za chwile nie będzie ich można znaleźć.

Opublikowano (edytowane)

Jak wyżej :kwasny: temat miał dotyczyć 1.8T, a od kilku dni dostaje powiadomienia o nowych postach w Tapatalk, czy wchodząc na forum - a widzę tutaj problem modów w aucie, którego nawet ktoś nie jest pewny z jakim silnikiem kupi (o ile kupi), tym bardziej 1.8T, czy inna sprawa jaki katalizator wybrać.. :facepalm:
Ostatnie posty powinny zostać usunięte, albo wydzielone do nowego tematu. Z założenia temat jest ciekawy i przydatny, ALE..

Edytowane przez toman
Opublikowano

Ok, wracajac do 1.8t - zbudowanie auta na cwiartke czy do zabawy na autostradzie to zupelnie inna para kaloszy niz zbudowanie auta do upalania na Poznaniu. Tym bardziej ze kolega chcialby 600KM ktorymi bedzie mogl pojechac nad morze. O automatycznej skrzyni mozna zapomniec, dsg nie dogada sie po CANach a stare skrzynie bez gruntownej przebudowy nie dadza rady. Nawet po przebudowie bedzie to juz tylko skrzynia dragowa a nie cywilna. Manualna skrzynia to temat sprzegla ktore rowniez nie jest juz cywilne i w codziennym uzytkowaniu bedzie zwyczajnie nieprzyjemne. Kolega musi najpierw okreslic cel a pozniej mozna dywagowac.

Dalej uwazam ze zbudowanie duzego v8 delikatnie doladowanego bedzie lepszym rozwiazaniem :)

Opublikowano

marcindlug - wszystko co piszesz ma sens, ale koledzy powyżej mają rację - trzeba tą dyskusję przenieść z tego wątku bo go zwyczajnie zaśmiecamy, pisząc i doradzając może nawet coś tam z sensem.

Kolego Including - jeżeli nie jesteś pewien co kupić, jak zmodzić i ile to będzie kosztować - prośba o założenie nowego wątku, gdzie wiele osób się na pewno udzieli.

Jeżeli jesteś pewny modzić porzadnie 1.8T - przeczytaj uważnie ten wątek, moce w które celujesz powiodą Cie do setup'a podobnego z auta Boostera:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/234257-b6-avj-18-big-ass-turbo-513hp-557nm-600hp-wkrotce/page-34

obejrzyj filmy, poczytaj kiedy wstaje turbo, jak będzie Ci wszystko pasować to masz przetarty szlak :)

No i PS. Nie zbudujesz auta które będzie wymiatać na torach, streetach i będzie służyło do pojechania w góry. Musisz trochę wybrać.

Z mojej strony sorry za off-top :facepalm:

Opublikowano

Posiadam silnik 1.8T o oznaczeniu AQX ( silnik na wąskich kanałach) Chce teraz kupić głowicę z AGU na szerokim kanale. Znalazłem taką z 2002r. ale nie kompletną tzn. posiada tylko zawory. Czy jest możliwość przełożenia reszty gratów z mojej głowicy czy raczej taki manewr odpada??

Opublikowano

Posiadam silnik 1.8T o oznaczeniu AQX ( silnik na wąskich kanałach) Chce teraz kupić głowicę z AGU na szerokim kanale. Znalazłem taką z 2002r. ale nie kompletną tzn. posiada tylko zawory. Czy jest możliwość przełożenia reszty gratów z mojej głowicy czy raczej taki manewr odpada??

Wszystko sie da , tylko że założenie jest bez sensu , chyba że myślisz o moocach +400koni , inaczej szeroki kanał spowoduje to że turbo wolniej Ci wstanie, ale co kto lubi.

, proponuje też założyć swój temat w odpowiednim dziale.

Opublikowano

Panowie w !.8 T na około 250 może ciut więcej seryjna pompa paliwa podoła czy myśleć o czymś mocniejszym lepiej ( wole mieć zapas a nie , nadwyrężać do granic możliwości ) co polecacie ??

O wymianie DV'ki i Zaworu Turbiny pomyśleć lub wymienić wypada /?

jestem początkującym w te klocki dlatego proszę o wyrozumiałość

Opublikowano (edytowane)

Pomysl o mocniejszej, dv to plastik i membrana wiec warto wymienic, n75 w zasadzie sie nie psuje

Edytowane przez marcindlug
Opublikowano

Pomysl o mocniejszej, dv to plastik i membrana wiec warto wymienic, n75 w zasadzie sie nie psuje

Co byś polecił ?? możesz podać konkretny nr lub nazwę albo link do aukcji będę bardzo wdzięczny :notworthy:

Czy ta będzie ok 06A 145 710N z silnika APX/BAM 225 konnej audi TT ???

Czyli N75-J z Audi RS2 nie muszę kupować . Jak kupię coś polepszy czy będzie bez zmian

bo sugeruje i opieram się na tym :

http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/

dzięki za szybką odp

Opublikowano

N75J pozwala na minimalnie wiekszy boost ale tylko w peaku wiec bez sensu. 710N to chyba jedyna obecnie produkowana DVka wiec jest jak najbardziej ok. Jesli chodzi o paliwo to z duzym zapasem bedzie bosch 040 albo np walbro 255. Inna opcja to pompa paliwa z AJL ktora jest identyczna z pompa s4

Opublikowano

N75J pozwala na minimalnie wiekszy boost ale tylko w peaku wiec bez sensu. 710N to chyba jedyna obecnie produkowana DVka wiec jest jak najbardziej ok. Jesli chodzi o paliwo to z duzym zapasem bedzie bosch 040 albo np walbro 255. Inna opcja to pompa paliwa z AJL ktora jest identyczna z pompa s4

z tych pompą którą byś polecił najbardziej ??

Opublikowano

najbardziej to polecilbym boscha 044 ale to bylby przerost formy nad trescia :decayed: mysle ze pompa z AJL bedzie idealna

Opublikowano

Widze, że teraz dyskusja przeniosla sie z tematu o modyfikacjach 1.8t do etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8t.

Proponuje aby moderator pousuwał wszytskie nic nie wnoszacy posty w tym temacie łącznie z moim.

Opublikowano

Przykładowa modyfikacja A4 B6 1.8T DP , FMIC, TIP , Wtryski+ K03 hybryda = 256Km i 330Nm.a76464358459181.jpg

Od dziś te zdjęcie to moj życiowy cel zeby z swojego AVJ wyciągnąć te konie!! :) :)

Pyszna sprawa:)

Opublikowano

Przykładowa modyfikacja A4 B6 1.8T DP , FMIC, TIP , Wtryski+ K03 hybryda = 256Km i 330Nm.a76464358459181.jpg

Od dziś te zdjęcie to moj życiowy cel zeby z swojego AVJ wyciągnąć te konie!! :) :)

Pyszna sprawa:)

Przygotuj sie kolego na mały wydatek łącznie ze sprzęgłem bo właśnie mi padochło :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...