waldiosa Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Witam Wrzucam wykres strzały po koksie wraz z ukłonami w stronę Gregora
waldiosa Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Turbinę kupiłem z autem i sam byłem mocno zaskoczony, że tam siedziała więc nie mam wielu informacji na jej temat. Ostatnio przeszła regenerację i lekką modyfikację - założony mocniejszy wałek. Na wlocie kompresora średnica jak w K04-15.
omzig Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Dokładnie - cóż to za TRANSFORMERS z tej turbiny? Daj jakies foty spod maski... Więcej info, więęęęceeej!
JUZIU Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Ładnie wstaje ta turbinka:naughty: ogólnie przyjemny wynik
omzig Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 średnica jak w K05-15. Jak K04 chyba...
waldiosa Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Oczywiście jak K04-015, poprawione Fotki turbo pozostałe fotki postaram się dodać jutro
wampir Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 czekaj czekaj, to ma zimna strone k04-015 i masz na to zalozony tip i standardowej średnicy?
waldiosa Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Niestety tak:) Na wlocie kompresora jest toczona złączka aluminiowa połączona z turbo łącznikiem silikonowym.
wampir Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nie kumam. Zamiast wiekszego tipa to wstawiles tam jakas przejsciowke, ktora pasuje pod oryginalny tip?
waldiosa Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Poprawka, no wlocie turbo mam średnicę 51mm. Dowiedziałem się, że K04-15 ma mniejszą. TIP poszedł taki bo nic innego nie było pod ręką. imgur[/img] http://s27.postimg.org/vvghydkb7/1_4.jpg' alt='1_4.jpg'> upload gifs[/img]
waldiosa Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nie mam pojęcie. Nie ściągałem skrzyni. Możliwe, że nie jest seryjne. ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- 3 bieg lekko pod górkę
McGiver Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nie mam pojęcie. Nie ściągałem skrzyni. Możliwe, że nie jest seryjne.---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- 4 bieg lekko pod górkę a co ty masz za skrzynie biegów????????????? to chyba na III raczej 6000RPM i 140km/h to nie IV na jakim to jest teraz booscie??? masz jakies logi???
Binek45 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Piękny wynik. Jaką masz gazownie? Ile pokazuje lambda przy bucie? Wstaw większy kolektor wydechowy to Ci jeszcze odblokuje moc bo oryginalny kolektor to pomyłka w przepływach, szczególnie przy 200KM+. Doładowanie 1.1bar?
Imhotet Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 logi macie w Diagnostyka Vag : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
waldiosa Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Koledzy faktycznie trójka, już się poprawiłem. RPM Boost Spec Actual 1960 980 990 1960 1710 1000 2080 1780 1230 2200 1860 1450 2320 2040 1680 2480 2270 1970 2680 2330 2300 2920 2390 2410 3120 2390 2380 3400 2340 2360 3600 2350 2340 3840 2390 2360 4080 2420 2410 4280 2410 2390 4520 2410 2390 4720 2410 2420 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Gazociąg sterownik LPG Tech 224 reduktor KME Gold wtryski HANA 2001 Niebieskie faro 8 mm
McGiver Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 no cos czuje że moje czerwone diablo pójdzie na montaż szybciej niz był plan to jest z kołem K04 z mazdy MPS tylko muszla z wirnikiem K03s i tam wlot jest tez 51mm albo 54mm. Muszę iśc sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się