Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BKE to 115KM bez DPF a BRB 116KM z DPF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokładnie tak bke nie ma , brb ma w kuniach tez sie zgadza:decayed:

Opublikowano

Bierz BKE jeśli uda Ci się znaleźć, brak dpfa to brak problemów gdy np jeździsz w większości po mieście.

Sam mam BRB z dpfem i żadnych problemów a nalatane już 266 tys km :)

Zaletą dpfa jest absolutny brak dymienia na czarno i niech nikt nie mówi że sprawny bke nie zakopci :)

Opublikowano

Tzn ja już kupiłem :) tylko nie wiedziałem czym się różnią, mam oznaczenie BKE i właśnie nie wiedziałem czy jest ten filtr czy go nie ma, przebieg 225 tysięcy..

Opublikowano

jeśli masz bke to pewnie 2005, max 2006 rok jeśli myślisz że ktoś kupił to auto żeby stało jesteś w błędzie 9lat x min 40 tys wychodzi 360tys i daj mu boziu żeby tylko tyle miał :)

Opublikowano

40tysięcy rocznie sporo, myślałem raczej że rocznie robiono ok 30 tysięcy.. ostatni właściciel nie jeździł bo jest kierowcą, latała żona do pracy tylko także raczej nie za wiela.

Opublikowano

Bierz BKE na max wypasie, ze skórą i nawigacją.

Opublikowano

tez mam brb i bez DPF-a

Opublikowano

Nie kazdy jezdzi 40Tom na rok. Moj byl jezdzony w audi 3,5 roku i mial 57tkm. Stan byl super, Tylko ze w miare goly, ale Bez dpf i Euro 4. rejestracja 09/2004. Teraz Ma 185tkm i chodzi, chociaz mialem dwa razy notlauf bo Turbo sie zawiesilo. jak bedzie 300tkm idzie na sprzedarz.

Janusz

Opublikowano

Po co wam diesle skoro tak mało jeździcie.

Opublikowano

A Ile trzeba jeździć żeby żeby mieć diesla?

Opublikowano

Bo lubimy klekot i turbinę.

Opublikowano

Chyba nie ma wytycznych od ilu km można mieć diesla? Lepiej powiedźcie mi jakie optymalne obroty utrzymuje się na ON bo to mój pierwszy, zaraz była benzyna i nie chciałbym go zamulić ani za bardzo dawać w gaz

Opublikowano

Ważne mając diesla żeby nie robić, krótkich odcinków - szczególnie w zimie, przebieg roczny to sprawa drugorzędna dla aut używanych, sam miałem BRB bez DPF, dobry motorek - sprawdzić broki po zakupie

Opublikowano

no z 1500 na obrotach pasuje miec i starac sie unikac jazdy na 1000obr/min, lepiej go nie butuj na zimnym.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wcale nie musisz jeździć szybko czy nie wiadomo jak długie trasy.

Sekretem niezamulonej turbiny to trzymanie auta na poziomie 1900 obr/min na każdym biegu.

A więc możesz jeździć 30 km/h przez cały rok i nie zamulisz nigdy auta pod warunkiem, ze jadąc na dwójce trzymasz obroty na tym poziomie.

Opublikowano

Reasumując, zimnego nie butować ale i nie zamulać, trzymać średnio 1900obrotów, czy zatem jazda na 5 biegu mając 100km/h i 2000obrotów będzie optymalnie?

Opublikowano

Zanim złapie 70stC to spokojnie do 2000obr/min, a przy rozgrzanym silniku do 90stC nie oszczędzaj prawej nogi(nie mówię tu o hamowaniu). Pamiętaj o wystudzeniu turbiny po ostrzejszej jeździe, dobrym paliwie i wymianach eksploatacyjnych na czas i będzie ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...