destroyed22 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Panowie krótkie pytanie bo niby piszą ale nie do końca wiem. A4 b7 1.9tdi - silniki BKE i BRB - BKE to 115KM bez DPF a BRB 116KM z DPF czy tak? 1
elmo814 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 dokładnie tak bke nie ma , brb ma w kuniach tez sie zgadza:decayed:
destroyed22 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 super dziękuję bardzo za odpowiedź a praktycznie który silnik lepszy? bez dpf 115km czy z dpf 116km?
Konrad88nj Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Bierz BKE jeśli uda Ci się znaleźć, brak dpfa to brak problemów gdy np jeździsz w większości po mieście. Sam mam BRB z dpfem i żadnych problemów a nalatane już 266 tys km Zaletą dpfa jest absolutny brak dymienia na czarno i niech nikt nie mówi że sprawny bke nie zakopci
MAT1000 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Nie piszcie bzdur . BRB również jest w wersji bez DPF, sam mam takiego. Dwa tematy niżej, pewnie nie widać go było: http://a4-klub.pl/1-9-196/fabrycznie-dpf-to-mozliwe-314232/
destroyed22 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Tzn ja już kupiłem tylko nie wiedziałem czym się różnią, mam oznaczenie BKE i właśnie nie wiedziałem czy jest ten filtr czy go nie ma, przebieg 225 tysięcy..
Konrad88nj Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 jeśli masz bke to pewnie 2005, max 2006 rok jeśli myślisz że ktoś kupił to auto żeby stało jesteś w błędzie 9lat x min 40 tys wychodzi 360tys i daj mu boziu żeby tylko tyle miał
destroyed22 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 40tysięcy rocznie sporo, myślałem raczej że rocznie robiono ok 30 tysięcy.. ostatni właściciel nie jeździł bo jest kierowcą, latała żona do pracy tylko także raczej nie za wiela.
rookie Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Bierz BKE na max wypasie, ze skórą i nawigacją.
januszm41 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Nie kazdy jezdzi 40Tom na rok. Moj byl jezdzony w audi 3,5 roku i mial 57tkm. Stan byl super, Tylko ze w miare goly, ale Bez dpf i Euro 4. rejestracja 09/2004. Teraz Ma 185tkm i chodzi, chociaz mialem dwa razy notlauf bo Turbo sie zawiesilo. jak bedzie 300tkm idzie na sprzedarz. Janusz
Konrad88nj Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Po co wam diesle skoro tak mało jeździcie.
januszm41 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A Ile trzeba jeździć żeby żeby mieć diesla?
destroyed22 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Chyba nie ma wytycznych od ilu km można mieć diesla? Lepiej powiedźcie mi jakie optymalne obroty utrzymuje się na ON bo to mój pierwszy, zaraz była benzyna i nie chciałbym go zamulić ani za bardzo dawać w gaz
moogio Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Ważne mając diesla żeby nie robić, krótkich odcinków - szczególnie w zimie, przebieg roczny to sprawa drugorzędna dla aut używanych, sam miałem BRB bez DPF, dobry motorek - sprawdzić broki po zakupie
FPek Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 no z 1500 na obrotach pasuje miec i starac sie unikac jazdy na 1000obr/min, lepiej go nie butuj na zimnym. Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
rookie Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Wcale nie musisz jeździć szybko czy nie wiadomo jak długie trasy. Sekretem niezamulonej turbiny to trzymanie auta na poziomie 1900 obr/min na każdym biegu. A więc możesz jeździć 30 km/h przez cały rok i nie zamulisz nigdy auta pod warunkiem, ze jadąc na dwójce trzymasz obroty na tym poziomie.
destroyed22 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Reasumując, zimnego nie butować ale i nie zamulać, trzymać średnio 1900obrotów, czy zatem jazda na 5 biegu mając 100km/h i 2000obrotów będzie optymalnie?
C4NC3R Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zanim złapie 70stC to spokojnie do 2000obr/min, a przy rozgrzanym silniku do 90stC nie oszczędzaj prawej nogi(nie mówię tu o hamowaniu). Pamiętaj o wystudzeniu turbiny po ostrzejszej jeździe, dobrym paliwie i wymianach eksploatacyjnych na czas i będzie ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się