Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie spalanie a4 b5 1.6 adp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam audi a4 b5 1.6 adp mam bardzo wysokie spalanie 15L/100 km. Nie wiem co juz zrobic.. nawet patrzyłem jadąć 2,5 tyś obrotów i bieg up. i tak pali jak smok. prosze was o pomoc.. :( jeszcze dymi bardzo mocno na biało nie jest to niebieski kolor.

Opublikowano

a jak tam sonda? Polecam podłączyć VAGa

Opublikowano

Najlepiej będzie jak sprawdzisz błędy .Sonda ,czujnik temp.Jeżeli któraś z tych części padła to spalanie wzrośnie.

Opublikowano

Ok. Czy ten model posiada dwie sondy? Jak to sonda to może jakiś zamiennik czy lepiej firmówkę ? Jeszcze jedno pytanie. Jaki kabel VAG kupić?

Opublikowano

Jeżeli mogę ci doradzić to sondę najlepiej oryginał może być uzywka bo zamienniki chyba nie są najlepsze bo sam kiedyś zmieniłem i zamienniki były do kitu.

Opublikowano

a ja kupiłem używkę i sie okazało że też jest padnięta

Opublikowano

Odp.na pytanie: Ten model posiada jedną sondę.

Opublikowano

Czlowiku nic kupuj oprucz kabla obd na allegro i sprawdź błędy max 30 zł a sonda jakieś 150

A to może być czujnik sonda przepływka

Opublikowano

Za takie spalanie może odpowiadać sonda lub/i przepływomierz. Używana przepływka 100zł na szrocie(i taka polecam oryginalna) a sonda jakieś 250zl boscha z kostka, nie do łączenia

Opublikowano

Witam sprawdzałem lambda zrobiłem log proszę zobaczyć czy jest wszystko ok i czy wgl dobrze go zrobiłem :D z góry dzięki

jpggggg.jpg

---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ----------

jpggggg.jpg

---------- Post dopisany at 23:19 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ----------

Dodam jeszcze lepsze Logi bardziej ułożone w tabeli

jpg.jpg

jpgg.jpg

Opublikowano

Jak na moje oko dziwne te napiecia w srodkowej czesci, ale sie nie znam :/ A przepływomierz sprawdzałes ??

Opublikowano

Osobiscie tez mialem duze spalanie, sonda stala na ok. 0,46V. Zmienilem na zamiennik boscha za ktory dalem cos okolo 250zl i spalanie wydaje mi sie w normie. Ale gdyby sonda byla do wymiany zapewne VAG pokazałby to. Dymi na biało cały czas czy np. przez pierwsze 10km ?

Opublikowano

Płynu chlodniczego nie ubywa?

Opublikowano
Osobiscie tez mialem duze spalanie, sonda stala na ok. 0,46V. Zmienilem na zamiennik boscha za ktory dalem cos okolo 250zl i spalanie wydaje mi sie w normie. Ale gdyby sonda byla do wymiany zapewne VAG pokazałby to. Dymi na biało cały czas czy np. przez pierwsze 10km ?
Nie pokazał by :P. Tez miałem niesprawną Lambde i nie pokazywał żadnych błędów jedynie ze skoków napięcia można wywnioskować ze jest niesprawna. A to ze dymi na biało to może byc para wodna normalna rzecz.
Opublikowano

Na pewno niczego nie ubywa zauważyłem że faktycznie po trasie ten dymek znika i nie jest już tak cholernie duży. :) Robiąc Loga Sondy musi być to log dynamiczny?

Opublikowano

Na wolnych obrotach napiecie sady powinno oscylowac u ciebie cos takiego sie dzieje jesli to log statyczny bo widac ze pracuje od 0.1v do 0.9v. Lecz lepiej jak by ktos sie wypowiedzial co sie na tym konkretnie zna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...