Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tyłu nie ma takiej siły żeby coś się mogło dziać, pod warunkiem że tulejka będzie dosyć twarda a śruba klasy z 10.9, wtedy będzie gwarancja że nie będzie się nic koślawić

Opublikowano

Moze i tak, kazdy ceni swoje zycie inazej :) byla mozliwosc zrobienia dystansu to zrobilem :)

Opublikowano

ale nikt nie mowi ze to zle, wiadomo lepiej ale tulejki nie sa zle tez

Opublikowano

Paweł, jaki koszt takiego dystansu?

Opublikowano

Boost juz zamontowales???

Opublikowano

Też jestem ciekaw :) Mam nagrane już zaciski, jarzma, tarcze. Piasty bd mieć w weekend. Jeszcze został mi dystans i śrubki. :D

Opublikowano

Wlasnie skladam prawa strone i zonk.. Przewod hamulcowy za krotki fak :/

Opublikowano (edytowane)

wyprostuj rurke miedziana i przgnij mocowanie..... powinno starczyc

Edytowane przez przemciotorun
Opublikowano

Mialem pod reka przewody z a8 :) wniose troche poprawek do mojego posta, dystanse 18mm, sruby tez krotsze ale nie mierzylem o ile ucinalem, kolo sie niewysunelo jak pisal marcin na poczatku tematu, jest jednak cos co mnie martwi, pedal zrobil sie miekki... Odpowietrzone wydaje mi sie ze dobrze.. Mozliwe ze pompa nie ogarnia wiekszych tloczkow?

Opublikowano

Odpowietrz dobrze.

Naciapane z bagażnika...

Opublikowano

zle odpowietrzyles, 3mm an dwoch tloczkach srednicy nie robi roznicy, tym bardziej ze pompe w polifcie masz juz calową, taką jak wszystkie eSki, RSki itp

poza tym ja mialem takie zaciski z tylu w b5 i z przodu spory 4tlok i pedal mial niewielki skok - tyle ze mialem stalowy oplot przod/tyl

Opublikowano

To po majowce odpowietrze jeszcze raz :)

Opublikowano

Stukaj, pukaj, potrząśnij tymi zaciskami i wszystko wyjdzie.

Opublikowano

Stukaj, pukaj, potrząśnij tymi zaciskami i wszystko wyjdzie.

na zdjętym zacisku

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z zaciskami tylnymi od S6 linki od recznego za krótkie .Zakładaliście takie zaciski 374-large_default.jpg

Edytowane przez sawul
Opublikowano

Teoretycznie powinno byc lepiej niz z zaciskami z a8 bo tu linka jest tak jak w b5, wzdluz pojazdu a nie w poprzek, a nawet nie wiem, jest mozliwosc naciagniecia linek przy recznym? Jak jest to moze tam zerknij

Opublikowano

No własnie linki trzeba w tych zaciskach zakładać od dołu tak jak w quattro .Sprawdze jak jest z tymi regulacjami w wolnej chwili jak czas pozwoli.

Opublikowano

Panowie, czy zaciski do zestawu 269/22 muszą być od poliftowej D2? Jaka jest różnica w zaciskach polift a przedlift w D2?


Z tego co znalazłem w etce to przedliftowa D2 miała 2 rozmiary tarcz z tyłu, 245/10 i 269/20 (wentylowana). zestaw 269/20 podejdzie na takiej samej zasadzie jak 269/22?

Opublikowano

Tak ale jak masz juz mozliwosc to pakuj 22, zawsze grubsza tarcza to chyba lepiej co :)

Opublikowano

Mam jeszcze do wyboru 280 z s8 d2, tylko nie wiem czy zmieszcze to w zimówke 15"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...