pioteros Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 z tyłu nie ma takiej siły żeby coś się mogło dziać, pod warunkiem że tulejka będzie dosyć twarda a śruba klasy z 10.9, wtedy będzie gwarancja że nie będzie się nic koślawić
booster70 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Moze i tak, kazdy ceni swoje zycie inazej byla mozliwosc zrobienia dystansu to zrobilem
pioteros Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 ale nikt nie mowi ze to zle, wiadomo lepiej ale tulejki nie sa zle tez
fanthomas18 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Paweł, jaki koszt takiego dystansu?
Matejus_93 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Też jestem ciekaw Mam nagrane już zaciski, jarzma, tarcze. Piasty bd mieć w weekend. Jeszcze został mi dystans i śrubki.
booster70 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Wlasnie skladam prawa strone i zonk.. Przewod hamulcowy za krotki fak :/
przemciotorun Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) wyprostuj rurke miedziana i przgnij mocowanie..... powinno starczyc Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez przemciotorun
booster70 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Mialem pod reka przewody z a8 wniose troche poprawek do mojego posta, dystanse 18mm, sruby tez krotsze ale nie mierzylem o ile ucinalem, kolo sie niewysunelo jak pisal marcin na poczatku tematu, jest jednak cos co mnie martwi, pedal zrobil sie miekki... Odpowietrzone wydaje mi sie ze dobrze.. Mozliwe ze pompa nie ogarnia wiekszych tloczkow?
OGr Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Odpowietrz dobrze. Naciapane z bagażnika...
pioteros Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 zle odpowietrzyles, 3mm an dwoch tloczkach srednicy nie robi roznicy, tym bardziej ze pompe w polifcie masz juz calową, taką jak wszystkie eSki, RSki itppoza tym ja mialem takie zaciski z tylu w b5 i z przodu spory 4tlok i pedal mial niewielki skok - tyle ze mialem stalowy oplot przod/tyl
booster70 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 To po majowce odpowietrze jeszcze raz
OGr Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Stukaj, pukaj, potrząśnij tymi zaciskami i wszystko wyjdzie.
przemciotorun Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Stukaj, pukaj, potrząśnij tymi zaciskami i wszystko wyjdzie. na zdjętym zacisku
sawul Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Mam problem z zaciskami tylnymi od S6 linki od recznego za krótkie .Zakładaliście takie zaciski Edytowane 11 Maja 2016 przez sawul
booster70 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Teoretycznie powinno byc lepiej niz z zaciskami z a8 bo tu linka jest tak jak w b5, wzdluz pojazdu a nie w poprzek, a nawet nie wiem, jest mozliwosc naciagniecia linek przy recznym? Jak jest to moze tam zerknij
sawul Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 No własnie linki trzeba w tych zaciskach zakładać od dołu tak jak w quattro .Sprawdze jak jest z tymi regulacjami w wolnej chwili jak czas pozwoli.
fanthomas18 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Panowie, czy zaciski do zestawu 269/22 muszą być od poliftowej D2? Jaka jest różnica w zaciskach polift a przedlift w D2? Z tego co znalazłem w etce to przedliftowa D2 miała 2 rozmiary tarcz z tyłu, 245/10 i 269/20 (wentylowana). zestaw 269/20 podejdzie na takiej samej zasadzie jak 269/22?
booster70 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Tak ale jak masz juz mozliwosc to pakuj 22, zawsze grubsza tarcza to chyba lepiej co
fanthomas18 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Mam jeszcze do wyboru 280 z s8 d2, tylko nie wiem czy zmieszcze to w zimówke 15"?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się