Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


marcindlug

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie dzwonilem do kilku w okolicy i lipa, no nic, szukam.

Edytowane przez Docki95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo sie czyta calosc a nie idzie na latwizne i najlepiej linka podac pod nos..... wiele razy bylo ze beardziej oplaca sie kupic cala tylna belke..... wyciagnac piasty a reszte na zlom zawiesc.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem od pierwszego postu, czyta sie ze zrozumieniem. Nie ma zadnej c4 na czesci, ani samej belki w mojej okolicy. Na alledrogo są belki po 100-150zł, plus prawie drugie tyle wysyłka, więc średnio opłacalny zakup ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze z brzegu z aledrogo

http://allegro.pl/belka-tyl-tylna-os-audi-a6-c4-kombi-1-8b-94-97-fv-i6120799055.html

http://allegro.pl/audi-a6-c4-belka-os-tyl-sedan-i6136739800.html#imglayer

po za tym dzwonisz do goscia i mowisz zeby przeciol np na pol i tez koszta przesylki spadaja.....  wazne jest przy szukaniu w taki sposob zeby zwrcic uwage na abs.....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany potrzebuje na predko odpowiedzi.

Cieknie mi tylny prawy zacisk

Pamietacie jaka srednice ma tłoczek z polifta aluminiowy??

Chyba 43 tak????

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43, dokładnie. 

Teraz ja mam pytanie, miał ktoś taki problem, ze po zmianie piast na c4,  i dystansie 20mm, jak dokrece koło, to tarcza jest lekko luźna? Tak jakby kołnież piasty był odrobinę dłuższy niż w a4 i dystans sie na nim opiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx.

Nie widocznie dystans bedzie tu problemem.moze sruby za dlugie???musisz widocznie zafrezowac dystans by doszedl na rowno.

Ostrzegan tylko zeby patrzec co jakis czas na takie przerobki.

Ostatnio okazalo sie ze tylny prawy przewod wlasnie sobie wadzil z plastikowk oslona baku i po 5 tys km juz byl szrotem.dobrze ze skapnalem sie za wczasu i nie doszlo do tegedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jakby ktos chcial jarzmo z s8d2fl to pisac.

Gosc co mi sprzedał zestawik ma po 200zł  komplecik.

Ja z tego grosza nie mam,podam nr do goscia i będziecie sie dogadywac.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma ktoś zacisków z jarzmami? może być zestaw pod 269/20 ale poliftowymi 269/22 też nie pogardze :D bo ceny na allegro kosmos, piasty za 40zł kupilem a zaciski za 200 za sztuke liczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyzej koles ma czesci do a8 i zaciski tez i takze.

Jak chcesz podam Ci nr na priv.

Zacisk ma chyba za 140  albo 160 z jarzmem.

Moim zdaniem warto juz uderzyc w s8 bo wieksza tarcza i juz to widac spod kola.

Albo zrobic adapter tak jak pioter i dac 330 z s4 b8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym esowym 280, to jest troche lipa, ceny jarzm kosmos a w porownaniu do seryjnych 269, to roznica prawie zadna, dodatkowo latwiej zrobic adapter pod 269 czy nawet 256 jak sie chce potem wlozyc wieksza tarcze bo jest wiekszy i latwiej go nawiercic

mam na zbyciu przedliftowe jarzma 269x20 od a8 jakby ktos chcial, za 5 dych plus przesylka oddam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio zmienialem u siebie pierwszy raz tarcze z klockami na nowsze, nowsze bo udalo mi sie kupic uzywki praktycznie nominaly - tarcze 330x22 za smieszne 100zl, klocki do tego wyszly mi 30 zl bo ktos sprzedawal i nie byly mu potrzebne, wiec pieniadz wyszedl smieszny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jakby mial 2 lata temu ta wiedze co teraz juz siedzialyby 330.

Nic moze zrobie adaptery do poliftowych a jak nie to zamienie sie za jarzma lub je sprzedam.

Chodz moim zdaniem do a4 to i tak juz jest duzo te 280 no ale wiadomo klocki i tarcze sie skoncza i bedziemy myslec...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem zadowolony, czuc roznice, jeszcze jakby tylko pomalowac te zaciski to by bylo ok :D piaskowanie nie wchodzi w gre bo auto potrzebuje na codzien :( a hamerait aluminium nie chwyci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, booster70 napisał:

Tez jestem zadowolony, czuc roznice, jeszcze jakby tylko pomalowac te zaciski to by bylo ok :D piaskowanie nie wchodzi w gre bo auto potrzebuje na codzien :( a hamerait aluminium nie chwyci :D

Piaskowanie to żaden problem,problemem jest te gówno rozebrać i na 1 sze czesci do pieca a potem złożyc.

Konstrukcja recznego to inna liga...

 

Zrób sobie zaślepki.

Kup na szrocie stary przewód odetnij 10 cm po za łączeniem i zaślep.

Wkręcisz w auto i będziesz mógł to pomalować.

Ja ostatnio podrzuciłem na próbe zacisk ameliniowy do sąsiadów w celu przesrutowania,wyszło zajefajnie.

Koles nie męczył go długo ustawił mała moc i zacisk nie pękł ale dlatego ze oni maja śrut wielkości ziaren maku.

Potem proch i piec i wsio jest jak lalka.

 

Piter jest tak jak piszesz,seria w b5 to totalna kaszana juz gówniane ibi i polo lepiej hamuje niz auto tej klasy...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...