kozunia13 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Jak ma się kwestia tych adapterow bo mam na wykończeniu tył i wyrezal bym odrazu większy tył Dzwonilem odnośnie adapteru, 250zl za 2szt. Z jednej strony dużo jak za 2plaskowniki, z drugiej placimy za nie wiedze;) ale wydaje mi się ze gdyby założyć 2 tuleje 14mm możliwe ze też będzie ok. Może ktoś coś podpowie naprowadzi mnie. Napewno zrobię fotorelacje i przetre szlak;)
szogun0 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Trochę mnie zastanawia, co tu jest napisane. Wg. katalogów średnica otworu wew tarczy z G5 jest 65 mm, a piasta z c4 ma 68. Więc raczej potrzeba tarczy z a8 czy innego audi.
szogun0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Spoko, po to kupuje się nową tarczę, żeby od razu tracić gwarancję.
przemciotorun Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 ale tu chyba nie bylo nic napisane o wrzucaniu na tokarke..... tylko raczej ze pasuje p&p... chyba ze cos mi ucieklo..
szogun0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 No właśnie. Niby P&P a chyba trzeba by dużego młota, żeby nabić tarczę na tą piastę.
davidlive Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Spoko, po to kupuje się nową tarczę, żeby od razu tracić gwarancję. Gwarancji i tak nie uznaja, klocek nie taki nie zbiera całej tarczy, poza tym co powiesz? Miałem przednie tarcze od golfa z tyłu w audi ?
pioteros Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Spoko, po to kupuje się nową tarczę, żeby od razu tracić gwarancję.A co powiesz na to ze ręcznego hamulca brak? Caly ten temat jest o jakiejś rzeźbie wiec jak nie chce ci się rzeźbić to przecież nikt nie kaze . poza tym taka obróbka tarczy to i tak najlżejsza chyba z mozliwych
szogun0 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Przecież jest napisane, że linki zostają, więc dlaczego ma być brak ręcznego? Zaciski montuje się tylne od A8q
pioteros Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 zobacz jak w osce ida linki i dzwigienki ręcznego a jak np w s6 c5 z którego są zaciski, albo z a8 d2
pioteros Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 niech ktoś lepsza fotę wrzuci jak ta linka wygląda w calosci
marcindlug Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Linka jest seryjna, nie byla w zadnym stopniu modyfikowana, wymieniana czy macana
marcindlug Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Jest jedna rzecz ktora zostala zrobiona - jest przelozona na druga strone amortyzatora
pioteros Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 przewod hamulcowy tez srednio ulozony moze sie wycierac o amora jak zawiecha bedzie pracowala ale pewnie da sie to poprawic
Kryniu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 No i wreszcie ktoś wymyślił większe cheble na tył do przedlifta oski
szogun0 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Teraz pytanie, czy wejdą felgi 16-tki na taki zestaw, bo zaciski już kupione. Z przodu mam 312 i się mieści, więc tył też powinien.
marcindlug Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Obiecalem koledze ze przymierze 16 cali i widze ze musze to zrobic jak najszybciej 16 cali powinno wejsc - to tylko 280mm a zacisk nie jest jakis strasznie masywny Edytowane 20 Stycznia 2015 przez marcindlug
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się