Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klekotanie z silnika (filmiki) Rozwiązanie str. 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zdjąc mise w 1.8t to trzeba pół dołu rozpie.....

powiedz jak tę pompe sprawdzałeś? najleprzym sposobem jest jest pomiar mechaniczny przyrządem a nie vagiem to po pierwsze ,po drugie jak się zmienia napinacz to w komplecie z dobrym łańcuchem czyt swag , bo potrafią wyć poźniej cuda przy ustawieniu było o tym duużo na forum

olej jaki ładujesz do silnika?

ewidentnie słychać łańcuch , sprawdź cisnienie pompy najpierw

Opublikowano

Castrol 5w40 obecnie, sprawdzę dokładnie jaki jest zalany ale dopiero za 45 min na przerwie.

---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ----------

Żeby sprawdzić ciśnienie muszę założyć uszczelki najpierw :P chyba. Ile w polsce zabieg sprawdzenia ciśnienia oleju kosztuje i ile czasu to trwa?

Opublikowano

wypie..... ten olej z silnika latałem na 5w40 magmatek i mamgma w silniku wszystko pozapychała aż zaczął sie try try try ale w pore się opanowałem Liqui-Moly 0w40 synthoil energy i jest cichuteńko aczkolwiek rano usłysze jak jest chłodno na poł sekundy try , uratowałem napinacz w ostatniej chwili i jest cichutko .

pompe sprawdzisz w każdym lepszym warsztacie a nawet i pan henio u siebie powinien posiadać tai przyrząd było napisane jakie ma mmieć cisnienie pompa na zimnym i na ciepłym , cena pomiaru to max 30 pln i wsio wiesz:wink:

Opublikowano

Niestety zapomniałem sprawdzić dokładnie jaki olej jest zalany ale to nic. Niedługo zmienię na motul. Samochód odstawiony do mechanika, założy łańcuch, uszczelki i sprawdzi sitko smoka. Po tym pojadę sprawdzić ciśnienie oleju i najwyżej będzie wymiana pompy.

Opublikowano

jak wyjdzie słabe ciśnienie (pompa) to miska znowu w dół :whistling:

Opublikowano

I kolejne masakryczne koszty naprawy, ale mam nadzieję że po tym będę miał spokój na długi czas... na chwilę obecną trzeba sprawdzić wszystko drogą eliminacji wymieniając części, może to tylko łańcuch.

Opublikowano

A więc tak...

Napinacz wymieniony, uszczelki wymienione (pod klawiaturą, napinacza), łańcuch wymieniony... dalej to samo :kwasny:

Podnieśliśmy samochód i doszliśmy do wniosku że nie ma sensu sprawdzać teraz ciśnienia oleju ponieważ pewnie będę musiał pewnie wymienić pompę, napinacz i łańcuch.

O ile.... nie jest to panewka ;(( dźwięk jest z tamtych okolic...

Opublikowano



Nie wiem już co mam robić... nie potrafiłem tego inaczej nagrać, nie tak dokładnie, nie dam sobie ręki uciąć że to z tego miejsca które wskazałem ale na ucho właśnie tam.

Jest sens jechać i sprawdzać ciśnienie oleju jeżeli jest to dźwięk z łańcucha pompy? Ciśnienie może być wporządku ale napinacz z łańcuchwm może być do wymiany... nie wiem :(


Zapomniałem o oleju, wlany jest castrol edge 5w40
Opublikowano

mega dziwny dzwiek, panewka raczej nie, panewka zupelnie inny dzwiek ma...

rozrzad byl rozpinany do do wymiany lancucha ? w ogole sprawdzaliscie rozrzad?

Opublikowano

Tak, cały rozpinany itd. Do tego był wymieniany 10tyś km temu a dodatkowo jakieś tuleje, itp itd, wiem jedynie że były wymieniane rzeczy do tego ponad podstawowy rozrząd, nie mam ze sobą książeczki serwisowej więc nie napiszę dokładnie.

Opublikowano

Widzisz, ja to robiłem u kumatego mechanika i sprawdził ciśnienie oleju przed wymiana napinacza. Jak masz słabe ciśnienie to wymiana samego napinacza nic nie da. Olej zmieniłeś czy dalej masz tego castrola?

Opublikowano

Olej nowy wlany castrol edge 5w40

Opublikowano

Olej do d*py, to przede wszystkim. Zlej to i zmien na motula.

Najpierw sprawdź cienienie.

Opublikowano

Na chwile obecną nie mam na to pieniędzy. Jaki jest sens sprawdzać ciśnienie jeżeli może to być napinacz łańcucha pompy oleju? Nie pokaże nic. Poza tym zamawiam pompę oleju, napinacz i łańcuch, będzie wymieniony we czwartek za tydzień.

Opublikowano
Na chwile obecną nie mam na to pieniędzy. Jaki jest sens sprawdzać ciśnienie jeżeli może to być napinacz łańcucha pompy oleju? Nie pokaże nic. Poza tym zamawiam pompę oleju, napinacz i łańcuch, będzie wymieniony we czwartek za tydzień.

Nie ma takiego czegos jak napinacz lańcucha pompy oleju. Poczytaj jak działa napinacz i po co jest.

Napinacz nie działa jak trzeba, jak jest słabe ciśnienie. Normalny mechanik od sprawdzenia ciśnienia zaczął by prace.

To jest polak czy anglik?

Opublikowano

Jest tam taki mały "napinacz" przy pompie oleju. Z tamtąd dochodzi dźwięk. Mechanik to polak. Jeżeli coś z łańcuchem jest nie tak to ciśnienie tego nie pokaże.

Edit//

A więc zdecydowałem się sprawdzić jeszcze raz ciśnienie oleju (mojego mechanika obecnie nie ma w anglii) więc pojechałem do znanego serwisu w anglii Formula one... powiedzieli mi że nie mają przyrządu do sprawdzenia ciśnienia lol. W następnym tygodniu przyjdzie mi nowa pompa, łopatka/napinacz (jak kto woli), łańcuch i jeszcze dodatkowa część która nie wiem jak się nazywa, podłączona rurka do pompy z jakimś ?sitkiem?. Tak więc daruję sobię sprawdzanie ciśnienia i wymienię te części, jeżeli to problem z ciśnieniem to nowa pompa z podzespołami powinna zakończyć problem.

Opublikowano

No to niezły bigos, kasa wtopiona i dalej napier.... pozostaje tylko ściągać michę i walczyć dalej, ach błędne diagnozy mechaników i $ ubywa, ale mogliście wcześniej wejść pod spód i posłuchać dokładniej.

Opublikowano

No właśnie nikt z nas nie pomyślał że może to być ten drugi łańcuch, nie koniecznie ten u góry, dźwięk ewidentnie metaliczny łańcucha. No nic, czym więcej rzeczy człowiek wymieni tym więcej wie o swoim samochodzie, dalej jestem na etapie poznawania go, co gdzie się znajduje i jak działa. No nic, przynajmniej będę świadom że coś było wymienione na nowe. Dam znać około czwartku-piątku następnego tygodnia czy problem ustąpił.

Zakupiłem taki oto zestawik:

Link do przedmiotu na ebayu

może się komuś przyda, jedna sztuka

Opublikowano

Ten zestaw to trochę kiepskiej jakości,sam osobiście bym nie zamontował,a wymieniałem pompe w tamtym miesiącu(zamontowałem oryginał)żeby nie wracać już do tematu,oczywiście pierwszą rzeczą jaką zrobiłem był pomiar ciśnienia oleju,u mnie ciśnienie falowało i na rozgrzanym silniku było na pograniczu normy.

Ta dodatkowa część o której pisano wyżej to smok ssący pompy oleju,do kompletu brakuje jeszcze oringa uszczelniającego do tego smoka właśnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...