Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świeci się kontrolka silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Check, ale z jakim błędem? Od położenia wału obrotowego? U mnie paliło się EPC jak miałem ten czujnik do wymiany

Opublikowano

Check, ale z jakim błędem? Od położenia wału obrotowego? U mnie paliło się EPC jak miałem ten czujnik do wymiany

Nie wiem z jakim błędem, bo przecież nie będę jeździć co miesiąc na VAG żeby sprawdzać :D. EPC nie,bo zostało wymienione i jest ok. Po prostu zwykły żółty check.

Opublikowano

No to niestety bez kompa można się tylko domyślać, sam jezdzę cały czas z checkiem, kiedyś mnie to wkurzało, teraz już nie wnikam, wypadanie zapłonu

Opublikowano

b8b9c989497d0bcd2b706bfd411c70a3_origina

:polew::oklasky:

Opublikowano

ja z kolei mam pytanie odnośnie checka który zaczyna migać przy dłuższej jeździe jeżeli przekraczam 4tys obrotów. Nie badałem jeszcze co to ale miał już ktoś tak i może nie będę musiał sie podpinać i płacić ?

Opublikowano

Kabel sobie kup... taniej wyjdzie niż u kogoś ;) A podpiąć trzeba, bo prawdopodobnie masz złą mieszankę paliwowo-powietrzną - biorąc pod uwagę , że masz LPG to pewnie słabo wystrojone. Ale to tylko przypuszczenia :vaglogi:

Opublikowano

Kabel sobie kup... taniej wyjdzie niż u kogoś ;) A podpiąć trzeba, bo prawdopodobnie masz złą mieszankę paliwowo-powietrzną - biorąc pod uwagę , że masz LPG to pewnie słabo wystrojone. Ale to tylko przypuszczenia :vaglogi:

Jeszcze jedna rzecz zanim podpne itd. kontrolka gaśnie po minucie po odpuszczeniu obrotów a jeśli znowu wejdę na 4tys ponownie mruga i tak w kółko

kody błędów, na początku wyświetlał się błąd P0050 - HO2S Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 1) , po skasowaniach i jeździe dalszej już nie wystąpił za to pokazał się nam błąd P0030 - HO2S Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 1). Załączają się tylko podczas uruchamiania silnika, przy kasowaniu w zależności od humoru przejadę 1000 km i nic, przy nastepnym uruchomieniu wskoczy albo i nie. Ktoś podpowie o co mu chodzi ? Silnik żre olej 1L - 1000km i jest zagazowany.

Opublikowano

Witam, kupiłem A4 od naszego forumowicza, i co 100 km zaświeca się kontrolka oleju (oil min) a na bagnecie jest stan na max... Od czego to może być? Po otwarciu i zamknięciu klapy gaśnie i po 100 km spowrotem się zaświeca...

Dodam, że wyskakuje check - katalizator poniżej progu wydajności, oraz odma wygląda na pękniętą i jest sklejona taśmą zaraz za tym trójnikiem który wchodzi w ślinik.

Z góry dzięki za pomoc!

Opublikowano

Czujnik poziomu oleju na 100% zamiennik dostaniesz ju od okolo 100zl pzdr ps mialem to samo i wszystko gra

Opublikowano

Czujnik poziomu oleju na 100% zamiennik dostaniesz ju od okolo 100zl pzdr ps mialem to samo i wszystko gra

A idzie to sprawdzić vagiem? Czy to na pewno czujnik?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Cześć,

a może ktoś podrzucić z jakiego powodu może mi się świecić check P0171 System Too Lean (Bank 1) ?

Opublikowano

Witam , a może ktoś mi pow dlaczego świeci mi się check "kontrolka silnika" błędy jakie wyskakują to

16804 dotyczącym "niskiej sprawności katalizatora".

i sonda lambda tez jej błąd

byłem na analizie spalin i wyszło że sonda jak i katalizator są sprawne i działają prawidłowo,

Opublikowano (edytowane)

..

Edytowane przez kamilo130
Opublikowano

Witam , a może ktoś mi pow dlaczego świeci mi się check "kontrolka silnika" błędy jakie wyskakują to

16804 dotyczącym "niskiej sprawności katalizatora".

i sonda lambda tez jej błąd

byłem na analizie spalin i wyszło że sonda jak i katalizator są sprawne i działają prawidłowo,

A wymieniałeś ten katalizator? jeśli nie to nie wierzę w jego sprawność, stąd błędy.

Opublikowano

Ja również - uboga mieszaka paliwowa. Zapala się co jakieś 200-250 km. Nie zauważyłem żadnych braków mocy czy głośnej pracy silnika - jedyne co, to po odpaleniu zimnego silnika obroty nie spadają na 900 o/min (chyba) tylko na 1100 o/min. Ale na ciepłym nie to nie zdarza. Czy uboga mieszanka paliwowa może wynikać z brania oleju?

Opublikowano

jedyne co, to po odpaleniu zimnego silnika obroty nie spadają na 900 o/min (chyba) tylko na 1100 o/min.

No to raczej normalne, bo ssanie automatyczne się włącza.


Nie zauważyłem żadnych braków mocy czy głośnej pracy silnika

Niestety jak jest za ubogo to nie zawsze idzie to zauważyć gołym okiem dlatego trzeba zrobić logi.

Opublikowano

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B6 z 2001 roku z benzynowym silnikiem o pojemności 2.0. Auto postało ostatnio 2 tygodnie pod gołym niebem, nie odpalane. Nie chciało odpalić, kręciło na głucho, podłączenie prostownika z rozruchem pomogło, lecz pojawiły się kontrolki EPC oraz kontroli trakcji. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem zniknął, przez następnych kilka godzin auto było gaszone i odpalane kilka razy bez problemu. Problem ten występował już wcześniej, ale zdarzało się to raz na około dwa tygodnie, teraz dzieje się to praktycznie za każdym razem gdy postoi kilka godzin. Dodatkowo auto kompletnie nie ma mocy, ciągnie do lekko ponad dwóch tysięcy obrotów i to koniec czego można się od niego spodziewać. Auto ma aktualnie przejechane około 296 000 kilometrów. Czy ktokolwiek borykał się z takim samym problemem?

Opublikowano

Czy ktokolwiek borykał się z takim samym problemem?

A coś sprawdzałeś ? Takie podstawowe eksploatacyjne rzeczy ?.

Bo możemy mocno się zapędzić w dywagacjach a potem i tak padnie porada podłączenie pod kom.

Opublikowano

U mnie jak nie było mocy i świeciła się kontrolka EPC to był walnięty czujnik położenia wałka rozrządu lub czujnik prędkości obrotowej silnika, już nie pamiętam, tak czy siak podepniesz pod kompa to ci wykaże co i jak

Opublikowano

:vaglogi:

ALT zaczyna jechać od 3100 obrotów ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...