Makos_9507 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Check, ale z jakim błędem? Od położenia wału obrotowego? U mnie paliło się EPC jak miałem ten czujnik do wymiany
A4b620 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Check, ale z jakim błędem? Od położenia wału obrotowego? U mnie paliło się EPC jak miałem ten czujnik do wymiany Nie wiem z jakim błędem, bo przecież nie będę jeździć co miesiąc na VAG żeby sprawdzać . EPC nie,bo zostało wymienione i jest ok. Po prostu zwykły żółty check.
Makos_9507 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 No to niestety bez kompa można się tylko domyślać, sam jezdzę cały czas z checkiem, kiedyś mnie to wkurzało, teraz już nie wnikam, wypadanie zapłonu
Kozacz Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 ja z kolei mam pytanie odnośnie checka który zaczyna migać przy dłuższej jeździe jeżeli przekraczam 4tys obrotów. Nie badałem jeszcze co to ale miał już ktoś tak i może nie będę musiał sie podpinać i płacić ?
rade Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Kabel sobie kup... taniej wyjdzie niż u kogoś A podpiąć trzeba, bo prawdopodobnie masz złą mieszankę paliwowo-powietrzną - biorąc pod uwagę , że masz LPG to pewnie słabo wystrojone. Ale to tylko przypuszczenia
Kozacz Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Kabel sobie kup... taniej wyjdzie niż u kogoś A podpiąć trzeba, bo prawdopodobnie masz złą mieszankę paliwowo-powietrzną - biorąc pod uwagę , że masz LPG to pewnie słabo wystrojone. Ale to tylko przypuszczenia Jeszcze jedna rzecz zanim podpne itd. kontrolka gaśnie po minucie po odpuszczeniu obrotów a jeśli znowu wejdę na 4tys ponownie mruga i tak w kółko kody błędów, na początku wyświetlał się błąd P0050 - HO2S Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 1) , po skasowaniach i jeździe dalszej już nie wystąpił za to pokazał się nam błąd P0030 - HO2S Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 1). Załączają się tylko podczas uruchamiania silnika, przy kasowaniu w zależności od humoru przejadę 1000 km i nic, przy nastepnym uruchomieniu wskoczy albo i nie. Ktoś podpowie o co mu chodzi ? Silnik żre olej 1L - 1000km i jest zagazowany.
przemek1259 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Witam, kupiłem A4 od naszego forumowicza, i co 100 km zaświeca się kontrolka oleju (oil min) a na bagnecie jest stan na max... Od czego to może być? Po otwarciu i zamknięciu klapy gaśnie i po 100 km spowrotem się zaświeca... Dodam, że wyskakuje check - katalizator poniżej progu wydajności, oraz odma wygląda na pękniętą i jest sklejona taśmą zaraz za tym trójnikiem który wchodzi w ślinik. Z góry dzięki za pomoc!
Majki1985 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Czujnik poziomu oleju na 100% zamiennik dostaniesz ju od okolo 100zl pzdr ps mialem to samo i wszystko gra
przemek1259 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Czujnik poziomu oleju na 100% zamiennik dostaniesz ju od okolo 100zl pzdr ps mialem to samo i wszystko graA idzie to sprawdzić vagiem? Czy to na pewno czujnik? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
gucio199888 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Cześć, a może ktoś podrzucić z jakiego powodu może mi się świecić check P0171 System Too Lean (Bank 1) ?
pejo Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam , a może ktoś mi pow dlaczego świeci mi się check "kontrolka silnika" błędy jakie wyskakują to 16804 dotyczącym "niskiej sprawności katalizatora". i sonda lambda tez jej błąd byłem na analizie spalin i wyszło że sonda jak i katalizator są sprawne i działają prawidłowo,
kamilo130 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) .. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez kamilo130
Kary Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Witam , a może ktoś mi pow dlaczego świeci mi się check "kontrolka silnika" błędy jakie wyskakują to 16804 dotyczącym "niskiej sprawności katalizatora". i sonda lambda tez jej błąd byłem na analizie spalin i wyszło że sonda jak i katalizator są sprawne i działają prawidłowo, A wymieniałeś ten katalizator? jeśli nie to nie wierzę w jego sprawność, stąd błędy.
oarcinmsiak Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Ja również - uboga mieszaka paliwowa. Zapala się co jakieś 200-250 km. Nie zauważyłem żadnych braków mocy czy głośnej pracy silnika - jedyne co, to po odpaleniu zimnego silnika obroty nie spadają na 900 o/min (chyba) tylko na 1100 o/min. Ale na ciepłym nie to nie zdarza. Czy uboga mieszanka paliwowa może wynikać z brania oleju?
donalex Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 jedyne co, to po odpaleniu zimnego silnika obroty nie spadają na 900 o/min (chyba) tylko na 1100 o/min. No to raczej normalne, bo ssanie automatyczne się włącza. Nie zauważyłem żadnych braków mocy czy głośnej pracy silnika Niestety jak jest za ubogo to nie zawsze idzie to zauważyć gołym okiem dlatego trzeba zrobić logi.
lukasz1997 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Witam, od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B6 z 2001 roku z benzynowym silnikiem o pojemności 2.0. Auto postało ostatnio 2 tygodnie pod gołym niebem, nie odpalane. Nie chciało odpalić, kręciło na głucho, podłączenie prostownika z rozruchem pomogło, lecz pojawiły się kontrolki EPC oraz kontroli trakcji. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem zniknął, przez następnych kilka godzin auto było gaszone i odpalane kilka razy bez problemu. Problem ten występował już wcześniej, ale zdarzało się to raz na około dwa tygodnie, teraz dzieje się to praktycznie za każdym razem gdy postoi kilka godzin. Dodatkowo auto kompletnie nie ma mocy, ciągnie do lekko ponad dwóch tysięcy obrotów i to koniec czego można się od niego spodziewać. Auto ma aktualnie przejechane około 296 000 kilometrów. Czy ktokolwiek borykał się z takim samym problemem?
KINIAM Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Czy ktokolwiek borykał się z takim samym problemem? A coś sprawdzałeś ? Takie podstawowe eksploatacyjne rzeczy ?. Bo możemy mocno się zapędzić w dywagacjach a potem i tak padnie porada podłączenie pod kom.
Makos_9507 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 U mnie jak nie było mocy i świeciła się kontrolka EPC to był walnięty czujnik położenia wałka rozrządu lub czujnik prędkości obrotowej silnika, już nie pamiętam, tak czy siak podepniesz pod kompa to ci wykaże co i jak
rade Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 ALT zaczyna jechać od 3100 obrotów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się