pitasss10 Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Panowie to jeszcze jedno pytanie. Zakładając, że pompa 04l130755e podejdzie do cagb jak wygląda sprawa regulatora ciśnienia skoro ten w nowej pompie będzie na wyższe. Założyć regulator od starej pompy, sterownik sam ustawi regulator na 1800bar czy może pompa będzie wytwarzana cisnienie wyższe a dopiero przy listowe wtryskowej nastąpi jego obniżenie?
Góral65 Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Regulator sterujący ciśnieniem jest na listwie nie na pompie
brolypl Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 W dniu 19.03.2019 o 19:15, brolypl napisał: Dzisiaj nie wytrzymałem i wyjąłem wtryski, jutro wrzucę je na EPS118 i zobaczymy czy wszystko ok. 2 tygodnie temu wyjmowałem zawór (jednostka dozująca) i znalazłem z 3-4 opiłki, dzisiaj nic nie znalazłem. Jeszcze nie wiem czym spowodowane są korekcje gdy auto zapalę rano i popracuje z 5min, wtedy rozbiegają się dobrze. Jeśli chodzi o auto to zapala bardzo dobrze, moc jest, spalanie ok Tak wyglądają korekcję na zimnym Tak przy 90* Dzisiaj sprawdziłem swoje wtryski i wszystkie są w świetnej kondycji, trzymają wszystkie parametry. Najpierw wleciały w myjkę ultradźwiękową na 20min i efekt jak na foto. Następnie wrzuciłem na EPS118 i weryfikacja czy rozpylacz nie "kropelkuje" bądź jak co niektórzy lubią mówić "leje". Wklejam wideo z mojego pomiaru. Sprzęt robił pomiar pełnej dawki przy ciśnieniu 1830bar. Niestety nadal nie wiem dlaczego mam takie korekcję tak z 5 min po zapaleniu. Skąd takie wahania?
kuebk Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Kompresje zmierzyles na zimnym i cieplym?
brolypl Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 58 minut temu, kuebk napisał: Kompresje zmierzyles na zimnym i cieplym? Rozumiem że chodzi o kompresję na cylindrach ? nie mierzyłem nic bo auto mam od miesiąca, zapala bez problemu, nie rzuca silnikiem przy zapalaniu, nie dymi, małe przymrozki nie stanowiły żadnego problemu dla auta, ma moc, jedzie bardzo dobrze
kuebk Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Tak, kompresje na cylindrach. Jesli ma DPF to za bardzo nie zadymi, jesli nie ma zadnych problemow to bym sie nie przejmowal. Na zimnym to moze byc roznie, chwila minie zanim sie silnik nagrzeje i doszczelni. Jesli bardzo Cie to intryguje to sprawdz kompresje, w sumie od tego powinienes zaczac.
brolypl Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Wyjąłem wtryski bo trochę wystraszyłem się że może opiłki mogły pójść na rozpylacze i podciekają co kończy się stopieniem tłoków. Póki nie będę miał wyraźnych problemów nie będę się już czepiał auta na siłę no i obawiam się wykręcania świec
Lu-Gi Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Jak jest wszystko ok, spalanie, moc, bez wahań obrotów to czym się przejmować tym bardziej że wtryski wyszły bardzo dobrze na maszynie. Jak opiłki znalazłeś to wymień pompę na nową i zapomnisz o jakim kolwiek problemie. Świece możesz spokojnie wykrecać na zimnym silniku nic się nie stanie, raczej w starszych typu b5 były takie problemy ze ukrecila się świeca, poza tym to lekki mit o tych świecach bo też nie każdy wie że wykreca się je na zimnym motorze. Jak komp nie pokazuje błędu świecy a po zapaleniu po nocy nie ma zawahania obrotów i chwilowej nie równej pracy silnika mimo że nie ma mrozu, to raczej bym się świecami nie przejmował.
kuebk Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Jak chcesz zmierzyc kompresje na cieplym to nie za bardzo masz je jak wykrecic na zimnym.
Lu-Gi Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Wykrece na zimnym jak nie ruszane, zmierze, przykrece zagrzeje motor i odkrecam spowrotem jaki problem.
Hohe Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Są różne szkoły, ja wykręcałem na gorącym. Parę dni wcześniej nalałem zdziebkę oleju w każde gniazdo i świece poszły idealnie, prawie bez oporu.
brolypl Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 Nie widzę sensu pomiaru na ciepłym silniku, taki pomiar dałby coś gdyby objawy występowały od zapalenia i po zagrzaniu nie ustępowały. Wiadomo że silnik się doszczelnia na ciepłymi różnica w kompresji między ciepłym a zimnym może być znaczna
Hohe Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Tak wygląda mój filterek. Ja tam na nim żadnych opiłków nie widzę i myślę że nie ma co się przejmować.
Góral65 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Wygląda tak jakbyś umył go do zdjęć oby jak najdłużej tak wyglądał
brolypl Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 W dniu 19.03.2019 o 22:45, Arek476 napisał: Mi też poszła pompa, 2008 rok przebieg 250 tys. Wie ktoś czy listwa z zaworem 057130764AB może być zamiast 057130764H? Ktoś już zakładał Regulator ciśnienia 057130764AB do przedlifta ? Wszędzie jest napisane że pasuje do 1.6tdi i 2.0tdi ale brak oznaczeń silników.
Góral65 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 9 minut temu, brolypl napisał: Ktoś już zakładał Regulator ciśnienia 057130764AB do przedlifta ? Wszędzie jest napisane że pasuje do 1.6tdi i 2.0tdi ale brak oznaczeń silników. wg. etki 057130764AB jest do silnika CJCB, jest tak samo na 1800bar
aprox99 Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 (edytowane) W dniu 22.03.2019 o 17:47, Hohe napisał: Tak wygląda mój filterek. Ja tam na nim żadnych opiłków nie widzę i myślę że nie ma co się przejmować. Witam, nie wiem jak sobie te opiłki wyobrażasz, miałem coś takiego w mondeo TDCi i jak zlałem paliwo z baku to paliwo było mętne, jakby mleczne. Dopiero po kilku minutach ta zawiesina opadła i na dole był taki srebrny proszek. To są mikronowe drobinki jak mąka a nie opiłki w tego słowa znaczeniu a to sitko na zaworze nie ma szansa ich przefiltrować, oczka są po prosto olbrzymie Edytowane 23 Marca 2019 przez aprox99
brolypl Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 12 godzin temu, aprox99 napisał: Witam, nie wiem jak sobie te opiłki wyobrażasz, miałem coś takiego w mondeo TDCi i jak zlałem paliwo z baku to paliwo było mętne, jakby mleczne. Dopiero po kilku minutach ta zawiesina opadła i na dole był taki srebrny proszek. To są mikronowe drobinki jak mąka a nie opiłki w tego słowa znaczeniu a to sitko na zaworze nie ma szansa ich przefiltrować, oczka są po prosto olbrzymie O jakim TDCI mowa? Jeśli chodzi o pierwsze modele to tam była pompa Delphi która miała dwie wady. Pierwsza to opiłkujące łożysko(opiłki metalowe), druga to metalowe skrzydełka pompki wycierały aluminiowy korpus przez co mieliśmy mikro opiłki aluminium. U mnie po wyjęciu tego zaworka były 3-4 opiłki na tyle duże że zatrzymały się na sitku
Radoo0103 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam. Przy przy przebiegu 197 tys (oryginalny) dopadł mnie problem opiłków w pompie... Zero objawów.. Tryb awaryjny kontrolka świec żarowych po czym zgasł i nie odpalił. Mam kilka pytań odnośnie wymiany i czyszczenia całego układu paliwowego. 1. Chce zamówić tą pompę z allegro lecz numer CE/CP4S1/R35/20 różni się symbolem S na końcu. Czy to ma jakieś znaczenie ? Wszystkie inne numery są identyczne. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7931920715 2. Czy bak oraz przewody paliwowe wystarczy wypłukać pod ciśnieniem? 3. Co z pompą w baku oraz pompa "progową"? Dziękuję za odpowiedź Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez Radoo0103 Nie dodałem linku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się