marko777i Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) No to za tą cene to jeszcze nie ma tragedii Edytowane 10 Listopada 2016 przez marko777i
birut Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) A czemu tych awarii nie ma w vw 2.0tdi? Czy tam pompy sa inne. Edytowane 10 Listopada 2016 przez birut
marko777i Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Są tak samo w VW jak i w Audi, znajomy ma Passata 2009 rok 140 KM i przy przebiegu 280 kkm też mu się pompa zatarła
kuebk Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Jesli masz takie korekty jak piszesz czyli 2,0 to pewnie kody IMA sa totalnie z d*py co by tylko potwierdzalo ze nie pewnego procesu regeneracji.
BigCactus Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Cześć, Przymierzam się do zakupu A4 po lifcie. Czy ktoś z Was miał problem z opiłkami w autach liftowych z 2012 i 2013r.? Z góry dziękuję za info. Chciałbym podłączyć się z pytaniem - czy wersja 177KM również ma problemy z pompą? Ktoś z forum miał taki przypadek z tym motorem - przebieg 150tys.
marko777i Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Co do samochodów po lifcie to z tego co się orientuje jeszcze nikt nie miał problemu z pompą, może po prostu są to jeszcze za młode samochody albo problem został usunięty. Ja mam inne pytanie, czy to prawda że w samochodach od 2010 roku gdzieś przy pompie montowane jest sitko które zapobiega uszkodzeniu wtrysków i "zaśmieceniu" całego układu paliwowego?
birut Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Podobno tak jest filtr na tej pompie co opiłkuje i tam sie opiłki zatrzymują . Wcześniej było już to opisane.
marko777i Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Owszem było coś o tym tylko że nikt jednoznacznie nie powiedział od kiedy były montowane pompy z filtrem, bo jak wiadomo nie wszystkie pompy go mają a to znacznie podnosi koszty ewentualnej naprawy Edytowane 15 Listopada 2016 przez marko777i
Góral65 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Owszem było coś o tym tylko że nikt jednoznacznie nie powiedział od kiedy były montowane pompy z filtrem, bo jak wiadomo nie wszystkie pompy go mają a to znacznie podnosi koszty ewentualnej naprawy najprościej i najszybciej będzie odkręcić czujnik (dwie śrubki) i sprawdzić czy jest
kikupl Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Robiłem teraz układ paliwowy w roczniku 2011 przebieg 266tyś, jedyny filtr to znajduje się na regulatorze ciśnienia który w sumie nic nie daje bo opiłki idą w cały układ. pompę z ciekawości rozebrałem i widoczne są ślady zacierania się tłoczka, który to zmienił położenie i ruchomy wałeczek wstawia się w poprzek i dochodzi w ten sposób do tarcia i opiłkowania (skomplikowane ale proste jak to się widzi). Zastosowałem pompę 03L130755L z 2012r i powiem wam, że nie ważne z jaką końcówką założycie pompę to bezie działać, gdyż wytważają one takie same ciśnienie paliwa a te śmieszne oznaczenia to tylko kolejne zagranie firmy Bosch żeby utrudnić nam życie
marko777i Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Mógłbyś wskazać który element jest tym filterkiem? http://2.bp.blogspot.com/-Zaqq1RmzkNs/Us0f3ZlOAKI/AAAAAAAAUNs/vcnZv-Sr4wY/s1600/Bosch+0445010543.png Czy w tym miejscu też może występować jakiś filterek/siateczka, bo na początku sądziłem że chodzi o to miejsce? http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/771b3a5bc91393e2 jest to czujnik ciśnienia to ten element do którego wpina się kostkę Mówimy o tym filtrze cały czas?
marko777i Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 No to lipa, więc czy z filtrem czy bez tak samo trzeba wymieniać prawie cały układ paliwowy, wszystko jasne
Góral65 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 No to lipa, więc czy z filtrem czy bez tak samo trzeba wymieniać prawie cały układ paliwowy, wszystko jasne ja zmieniłem tylko pompę bo nie zauważyłem przy wtryskach opiłków, zrobilem jakieś 40-45 tkm
nethome1 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Witam Takie pytanie czy wymiana pompy w CR na nowy model 03L130755L to jakiś skomplikowany proces jakieś adaptacje trzeba robić czy tylko wymiana i uruchomienie odpowietrzenia układu z VAGA ? Pzdr
audikrk_ Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Tak dla info: bosch diesel regeneruje już pompy cp4 (wys.ciśnienia) ale koszt to od.1200-2000, co w kontekście wyrwania nowej za 1300-1400 jest delikatnie mówiąc słabym dealem
kikupl Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Witam Takie pytanie czy wymiana pompy w CR na nowy model 03L130755L to jakiś skomplikowany proces jakieś adaptacje trzeba robić czy tylko wymiana i uruchomienie odpowietrzenia układu z VAGA ? Pzdr tylko wymiana pompy, bez ingerencji w elektronikę Edytowane 26 Listopada 2016 przez kikupl
audikrk_ Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Panowie czy warto wymieniać prewencyjnie pompę? Mechanik wyciągał czujnik i nie było opiłków. Przebieg 250k i zastanawiam się, czy poprostu nie wymienić jej prewencyjnie, koszta nie są kosmiczne, bo znalazłem za 1300 nową. Drugie pytanie, mechanik polecał mi dolewać 2T (ale coś z LM, motul) wtedy podobno zmniejszamy szansę na wytarcie pompy. Co o tym myślicie?
skotmen Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie czy warto wymieniać prewencyjnie pompę? Mechanik wyciągał czujnik i nie było opiłków. Przebieg 250k i zastanawiam się, czy poprostu nie wymienić jej prewencyjnie, koszta nie są kosmiczne, bo znalazłem za 1300 nową. Drugie pytanie, mechanik polecał mi dolewać 2T (ale coś z LM, motul) wtedy podobno zmniejszamy szansę na wytarcie pompy. Co o tym myślicie? Ja też się zastanawiam czy nie wymienić dla świętego spokoju,bo później koszta są spore Jak się będzie dolewać olej do ropy to się załatwi szybciej dpf Edytowane 1 Grudnia 2016 przez skotmen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się