Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczelo sie tak jak u wszystkich - chip. Na jakis czas wystarczylo ale dojrzewala juz we mnie decyzja o wiekszym turbo :) Najpierw k04 a nastepnie po smierci tej fajnej sprezarki wpadlo frankenturbo. Frankenturbo okazalo sie byc fantastyczna sprezarka ale choroba postepowala dalej i wbrew rozsadkowi postanowilem isc krok dalej:

Modyfikacje głowicy:

- seria ADR na duzym kanale z wałkami ADR, planowana, wymienione uszczelniacze, dotarte zawory

Modyfikacje bloku:

- wał korbowy ABF

- kute korby Techno5

- tłoki z AXX, po odpowiedniej obrobce, nowe pierscienie Mahle

- panewki korbowodowe ACL Race

- panewki główne KS

- panewki wałka posredniego Glycko

- przerobiony wałek posredni

- podebrany blok coby korby sie mijaly

- cały dół pasowany, obrabiany, wywazany na Krasnobrodzkiej

Układ dolotowy:

- stal nierdzewne, 2,5 cala do IC, 3" do przepustnicy

- BOV HKS SSQV

- intercooler z FMIC.pl

- kolektor ssacy BRmotoRS, przepustnica 68mm, dwukomorowy, na trabkach

- czerwone silikony z FMIC.pl

Układ wydechowy:

- 3" DP, 2,75" wydech na 2 tłumiach przelotowych z m-tech

- kolektor wydechowy baran BRmotoRS

Układ wtryskowy:

- pompa paliwa Bosch 044 od SiDa

- wtryski Siemens DEKA 850cc/min tez od SiDa

Elektronika:

- EMU

- 2 x EGT

Układ chłodzenia:

- seria

Układ napędowy:

- koło zamachowe Audi 80

- sprzeglo RS4 B5

Zawieszenie:

- seria

Hamulce przód:

- zaciski Boxter 4 tłoki

- tarcze 323mm od S8 D2 pre-FL

Hamulce tył:

- piasty od jakiegos starego Audi

- tarcze S8 D2 FL (280mm)

- zaciski S8 D2 FL

zestaw na strokera:

WP_20140408_003_zps7eacf14a.jpg

tloki po obrobce:

WP_20140514_004_zpsb6d46022.jpg

WP_20140514_005_zps7f5c372c.jpg

l9GafZe.jpg

zamach pod sprzeglo rs4:

WP_20140520_001_zpsa5876f72.jpg

walek posredni:

AivwQPl.jpg

WP_20140527_003_zps7e57bba3.jpg

wKyP8TM.jpg

blok po obrobce:

WP_20140528_004_zps017584e2.jpg

znHUA0t.jpg

C3GG1uc.jpg

kolektor wydechowy + downpipe:

O9EIxLr.jpg

UVLeTR3.jpg

BGPD8yk.jpg

pYQgerg.jpg

pvWSIAZ.jpg

kolektor ssacy:

0WDcvXz.jpg

bYQY3ew.jpg

RTlcbmZ.jpg

ltdG9DP.jpg

bov + chlodnica oleju:

eSfouEE.jpg

słit focie spod maski:

WP_20140315_021_zpseb6fe221.jpg

WP_20140315_022_zps37d8fadb.jpg

hamownia:

10402453_838749926137056_952063573102700676_n_zpse04e3afc.jpg

ostatni wykres na 1.35b:

10177373_838749919470390_3876802029051986617_n_zpsff480a2a.jpg

heble tyl:

zTnFveB.jpg

knbMCY3.jpg

S9V2Eto.jpg

rozne roznosci:

9lbFd8w.jpg

SFR0SUN.jpg

Auto zostalo wystrojone przez Kriskisa z CP-Tuning.pl a zbudowane w BRmotoRS

Ostatecznie doladowanie wynosi 1.65b i auto jezdzi mega fajnie :) Pierwszy bieg z przyczyn oczywistych nie istnieje ale dwojka pomimo tego ze opony sie smieja to ciagnie az milo. Sprzeglo znosi dzielnie starty z drugiego biegu z procedury ustawionej na 4500obr. Cisnienie oleju przy temperaturze oleju w okolicy 110 stopni nie spada ponizej 2b na obrotach jalowych (5w50) :D EGT wynosi ~800 stopni. Po poprawce softu w EMU bedzie mozna powalczyc o lepsze wstawanie turbo i jeszcze podniesc boost. Wydech jest bardzo cichy i nadaje sie na dlugie trasy, spalanie nie jest dramatycznie wysokie i przy normalnej jezdzie wynosi ~10-11l/100km w trasie.

turbo wstaje od 2tys obr, 1bar jest przy 3tys i trzyma 1.65b do odcinki (7tys).

- 1b - niecale 300KM

- 1.4b - 350KM/450NM

Stroker robi mega robote i polecam taki zabieg kazdemu kto planuje wieksze turbo :) Wydaje mi sie ze moj stroker na bloku 058 moze byc pierwszym opisanym w gminie albo i w powiecie :P

Opublikowano

Dawaj foty Panie i wykres... Taki projekt to powinien byc udokumentowany jak dobra playmate ;)

Opublikowano

Tyle zabawy dla 300 paru koni? :decayed:

Opublikowano
:jerk::jerk::jerk: prosto na te pinkowe kola <3
Opublikowano

Szacun:whistling:

Btw:

IMG_3790.jpg

:decayed: tyle, że samochodem jeździ głównie dziewczyna.

Opublikowano

Szacun za wykonane mody. Da się poprawić to wstawanie turbo? Możesz nagrac jakies filmiki jak się tym startuje np. w ruchu ulicznym oraz w trybie wycigowym?

Felgi obleśne, psują totalnie projekt, brakuje tylko naklejki hello kitty :/

Opublikowano

Hello kitty juz czeka ;) a za tymi felgami kryje sie dluga historia :D da sie poprawic wstawanie, Jadzwin juz pracuje nad nowym softem do EMU. na ta chwile i tak jest mega fajnie :)

Opublikowano

A możesz nagrac jakiś filmik jak się tym startuje w trybie jazdy ulicznej oraz wyscigowym ?:)

Opublikowano

Pewnie, nagram filmiki jak tylko znajde na to czas... Niestety na ta chwile slabo z tym u mnie :/

Opublikowano

Robota konkret! ale felgi porażka tak samo jak chłop idący po mieście w różowej koszuli..

Opublikowano

fajny projekt :) ja sie bawiłem też ostatnio z takim :)

Zdj_cie0757.jpg

tyle że a4 B5 ANB baza, wszystko na seryjnych gratkach z różnych modeli silników, sworznie tłokowe na 21mm z pancernymi korbami, na suszarce K03SS. Stroker jest mega robota to fakt :) mam nadzieje że dobrze założyłeś korby? :) tryba od pompy za mocno zrezałes :/ jak ci wyszło przeróbka tłoka z 4 cylindra, a czy seryjne podebranie z AXX wydało? :) na ile zrobiłeś CR?

Opublikowano

Co zescie sie tak tych kol czepili ... temat na czasie gender i wogole pozatym ... kto pomysli ze rozowe kolka go objada ? Ja propsuje ... i tez zrobie takie kola ;)

Opublikowano
Co zescie sie tak tych kol czepili ... temat na czasie gender i wogole pozatym ... kto pomysli ze rozowe kolka go objada ? Ja propsuje ... i tez zrobie takie kola ;)

W A3 też mamy różowe koła.

Taki wabik na myślenie, że jak różowy to "baba". A A3 robi z większości z nich wiatrak:wink:

Tu jest podobnie:eusathink:? :decayed:

Opublikowano

kola kolami, moge swoje zdjecie wrzucic wtedy kola beda jedna z ladniejszych rzeczy w temacie :decayed:

takie tam z A2 ;)

Opublikowano

140 to jak z gorki bujne to i moje poleci ... :decayed::wink:

Opublikowano

Nie nooo coś tam idzie :D:shock3: Prawie jak w 1.6 :polew:

Opublikowano

zayebista żmija :kox::kox::kox::kox:

Opublikowano
fajny projekt :) ja sie bawiłem też ostatnio z takim :)

http://s12.postimg.org/valrltl15/Zdj_cie0757.jpg

tyle że a4 B5 ANB baza, wszystko na seryjnych gratkach z różnych modeli silników, sworznie tłokowe na 21mm z pancernymi korbami, na suszarce K03SS. Stroker jest mega robota to fakt :) mam nadzieje że dobrze założyłeś korby? :) tryba od pompy za mocno zrezałes :/ jak ci wyszło przeróbka tłoka z 4 cylindra, a czy seryjne podebranie z AXX wydało? :) na ile zrobiłeś CR?

Tryb jest zrezany tyle ile musial byc, bylo mierzone z milion razy. Korby sa zaciesnione a caly silnik jest poskladany jak trzeba ;) Jezeli chodzi o tloki z axx to seryjne podebrania pod zawory byly ok zostalo tylko wyciete okno na trzeci zawor. Generalnie z tlokow zostalo zebrane nieduzo materialu i calosc obrobki rowniez zostala wyliczona - cr 8.5

Opublikowano
fajny projekt :) ja sie bawiłem też ostatnio z takim :)

http://s12.postimg.org/valrltl15/Zdj_cie0757.jpg

tyle że a4 B5 ANB baza, wszystko na seryjnych gratkach z różnych modeli silników, sworznie tłokowe na 21mm z pancernymi korbami, na suszarce K03SS. Stroker jest mega robota to fakt :) mam nadzieje że dobrze założyłeś korby? :) tryba od pompy za mocno zrezałes :/ jak ci wyszło przeróbka tłoka z 4 cylindra, a czy seryjne podebranie z AXX wydało? :) na ile zrobiłeś CR?

Tryb jest zrezany tyle ile musial byc, bylo mierzone z milion razy. Korby sa zaciesnione a caly silnik jest poskladany jak trzeba ;) Jezeli chodzi o tloki z axx to seryjne podebrania pod zawory byly ok zostalo tylko wyciete okno na trzeci zawor. Generalnie z tlokow zostalo zebrane nieduzo materialu i calosc obrobki rowniez zostala wyliczona - cr 8.5

chodziło mi o natrysk na denko tłoka na 4 cylindrze i prawidlowy kierunek korb :)

no to mi na CR 8,5 wyszło z tego

Zdj_cie0423.jpg

na to

Zdj_cie0424.jpg

i okienka

Zdj_cie0434.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...