marcindlug Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zaczelo sie tak jak u wszystkich - chip. Na jakis czas wystarczylo ale dojrzewala juz we mnie decyzja o wiekszym turbo Najpierw k04 a nastepnie po smierci tej fajnej sprezarki wpadlo frankenturbo. Frankenturbo okazalo sie byc fantastyczna sprezarka ale choroba postepowala dalej i wbrew rozsadkowi postanowilem isc krok dalej: Modyfikacje głowicy: - seria ADR na duzym kanale z wałkami ADR, planowana, wymienione uszczelniacze, dotarte zawory Modyfikacje bloku: - wał korbowy ABF - kute korby Techno5 - tłoki z AXX, po odpowiedniej obrobce, nowe pierscienie Mahle - panewki korbowodowe ACL Race - panewki główne KS - panewki wałka posredniego Glycko - przerobiony wałek posredni - podebrany blok coby korby sie mijaly - cały dół pasowany, obrabiany, wywazany na Krasnobrodzkiej Układ dolotowy: - stal nierdzewne, 2,5 cala do IC, 3" do przepustnicy - BOV HKS SSQV - intercooler z FMIC.pl - kolektor ssacy BRmotoRS, przepustnica 68mm, dwukomorowy, na trabkach - czerwone silikony z FMIC.pl Układ wydechowy: - 3" DP, 2,75" wydech na 2 tłumiach przelotowych z m-tech - kolektor wydechowy baran BRmotoRS Układ wtryskowy: - pompa paliwa Bosch 044 od SiDa - wtryski Siemens DEKA 850cc/min tez od SiDa Elektronika: - EMU - 2 x EGT Układ chłodzenia: - seria Układ napędowy: - koło zamachowe Audi 80 - sprzeglo RS4 B5 Zawieszenie: - seria Hamulce przód: - zaciski Boxter 4 tłoki - tarcze 323mm od S8 D2 pre-FL Hamulce tył: - piasty od jakiegos starego Audi - tarcze S8 D2 FL (280mm) - zaciski S8 D2 FL zestaw na strokera: tloki po obrobce: zamach pod sprzeglo rs4: walek posredni: blok po obrobce: kolektor wydechowy + downpipe: kolektor ssacy: bov + chlodnica oleju: słit focie spod maski: hamownia: ostatni wykres na 1.35b: heble tyl: rozne roznosci: Auto zostalo wystrojone przez Kriskisa z CP-Tuning.pl a zbudowane w BRmotoRS Ostatecznie doladowanie wynosi 1.65b i auto jezdzi mega fajnie Pierwszy bieg z przyczyn oczywistych nie istnieje ale dwojka pomimo tego ze opony sie smieja to ciagnie az milo. Sprzeglo znosi dzielnie starty z drugiego biegu z procedury ustawionej na 4500obr. Cisnienie oleju przy temperaturze oleju w okolicy 110 stopni nie spada ponizej 2b na obrotach jalowych (5w50) EGT wynosi ~800 stopni. Po poprawce softu w EMU bedzie mozna powalczyc o lepsze wstawanie turbo i jeszcze podniesc boost. Wydech jest bardzo cichy i nadaje sie na dlugie trasy, spalanie nie jest dramatycznie wysokie i przy normalnej jezdzie wynosi ~10-11l/100km w trasie. turbo wstaje od 2tys obr, 1bar jest przy 3tys i trzyma 1.65b do odcinki (7tys). - 1b - niecale 300KM - 1.4b - 350KM/450NM Stroker robi mega robote i polecam taki zabieg kazdemu kto planuje wieksze turbo Wydaje mi sie ze moj stroker na bloku 058 moze byc pierwszym opisanym w gminie albo i w powiecie
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Dawaj foty Panie i wykres... Taki projekt to powinien byc udokumentowany jak dobra playmate
Seba_LDZ Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 :jerk: prosto na te pinkowe kola <3
Armi Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Szacun:whistling: Btw: tyle, że samochodem jeździ głównie dziewczyna.
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Szacun za wykonane mody. Da się poprawić to wstawanie turbo? Możesz nagrac jakies filmiki jak się tym startuje np. w ruchu ulicznym oraz w trybie wycigowym? Felgi obleśne, psują totalnie projekt, brakuje tylko naklejki hello kitty :/
marcindlug Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Hello kitty juz czeka a za tymi felgami kryje sie dluga historia da sie poprawic wstawanie, Jadzwin juz pracuje nad nowym softem do EMU. na ta chwile i tak jest mega fajnie
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 A możesz nagrac jakiś filmik jak się tym startuje w trybie jazdy ulicznej oraz wyscigowym ?
marcindlug Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Pewnie, nagram filmiki jak tylko znajde na to czas... Niestety na ta chwile slabo z tym u mnie :/
Duch^ Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Robota konkret! ale felgi porażka tak samo jak chłop idący po mieście w różowej koszuli..
McGiver Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 fajny projekt ja sie bawiłem też ostatnio z takim tyle że a4 B5 ANB baza, wszystko na seryjnych gratkach z różnych modeli silników, sworznie tłokowe na 21mm z pancernymi korbami, na suszarce K03SS. Stroker jest mega robota to fakt mam nadzieje że dobrze założyłeś korby? tryba od pompy za mocno zrezałes :/ jak ci wyszło przeróbka tłoka z 4 cylindra, a czy seryjne podebranie z AXX wydało? na ile zrobiłeś CR?
Seba_LDZ Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Co zescie sie tak tych kol czepili ... temat na czasie gender i wogole pozatym ... kto pomysli ze rozowe kolka go objada ? Ja propsuje ... i tez zrobie takie kola
Armi Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Co zescie sie tak tych kol czepili ... temat na czasie gender i wogole pozatym ... kto pomysli ze rozowe kolka go objada ? Ja propsuje ... i tez zrobie takie kola W A3 też mamy różowe koła. Taki wabik na myślenie, że jak różowy to "baba". A A3 robi z większości z nich wiatrak:wink: Tu jest podobnie:eusathink:?
marcindlug Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 kola kolami, moge swoje zdjecie wrzucic wtedy kola beda jedna z ladniejszych rzeczy w temacie takie tam z A2
Seba_LDZ Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 140 to jak z gorki bujne to i moje poleci ...
Gutterman Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Nie nooo coś tam idzie :shock3: Prawie jak w 1.6
marcindlug Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 fajny projekt ja sie bawiłem też ostatnio z takim http://s12.postimg.org/valrltl15/Zdj_cie0757.jpg tyle że a4 B5 ANB baza, wszystko na seryjnych gratkach z różnych modeli silników, sworznie tłokowe na 21mm z pancernymi korbami, na suszarce K03SS. Stroker jest mega robota to fakt mam nadzieje że dobrze założyłeś korby? tryba od pompy za mocno zrezałes :/ jak ci wyszło przeróbka tłoka z 4 cylindra, a czy seryjne podebranie z AXX wydało? na ile zrobiłeś CR? Tryb jest zrezany tyle ile musial byc, bylo mierzone z milion razy. Korby sa zaciesnione a caly silnik jest poskladany jak trzeba Jezeli chodzi o tloki z axx to seryjne podebrania pod zawory byly ok zostalo tylko wyciete okno na trzeci zawor. Generalnie z tlokow zostalo zebrane nieduzo materialu i calosc obrobki rowniez zostala wyliczona - cr 8.5
McGiver Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 fajny projekt ja sie bawiłem też ostatnio z takim http://s12.postimg.org/valrltl15/Zdj_cie0757.jpg tyle że a4 B5 ANB baza, wszystko na seryjnych gratkach z różnych modeli silników, sworznie tłokowe na 21mm z pancernymi korbami, na suszarce K03SS. Stroker jest mega robota to fakt mam nadzieje że dobrze założyłeś korby? tryba od pompy za mocno zrezałes :/ jak ci wyszło przeróbka tłoka z 4 cylindra, a czy seryjne podebranie z AXX wydało? na ile zrobiłeś CR? Tryb jest zrezany tyle ile musial byc, bylo mierzone z milion razy. Korby sa zaciesnione a caly silnik jest poskladany jak trzeba Jezeli chodzi o tloki z axx to seryjne podebrania pod zawory byly ok zostalo tylko wyciete okno na trzeci zawor. Generalnie z tlokow zostalo zebrane nieduzo materialu i calosc obrobki rowniez zostala wyliczona - cr 8.5 chodziło mi o natrysk na denko tłoka na 4 cylindrze i prawidlowy kierunek korb no to mi na CR 8,5 wyszło z tego na to i okienka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się