Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana relingów dachowych Black Chrom - fotostory


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też bym prosił o zdjęcia. Dziękuję.

Opublikowano

Pisałem już do autora i moderatora na PW i jak narazie brak odpowiedzi.Przecież wystarczy dać znać że nie da rady,może jak nas będzie więcej to się pofatygują-za co będziemy wdzięczni.

Opublikowano

Moze autora watku poprostu nie ma i dlatego sie nie odzywa :gwizdanie: Jak zakladalem relingi u siebie to robilem fotki, poszukam przez weekend i jak cos znajde to wrzuce :naughty:

Opublikowano

Moze autora watku poprostu nie ma i dlatego sie nie odzywa :gwizdanie: Jak zakladalem relingi u siebie to robilem fotki, poszukam przez weekend i jak cos znajde to wrzuce :naughty:

Dobrze by było bo Mnie też to czeka :decayed:

Opublikowano

Jeżeli te zdjęcia znajdziesz to je wystaw-do dwóch tygodni kupię relingi i potem montaż.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 21:22_________________________________________________Nareszcie ktoś wysłuchał naszych próśb.W sobotę jadę po relingi,po niedzieli montaż.Mnie czeka wycinka sześciu prostokącików w rynienkach i potem tylko poprzykręcać.Nie jest to takie straszne jak myślałem.Pozdrawiam i dziękuję za fotki.[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2010, 23:53_________________________________________________ :good: Witam.Dzisiaj zabudowałem relingi,tak jak pisałem wcześniej nie jest to trudne.Wielkie podziękowania dla kolegi Deszcza oraz za wskazówki na PW dla Mańka-to co pisał Maniek odnośnie montażu relingów zgadza się w 100%,listwy po wycince otworów nie musimy konserwować bo jest aluminiowa a żeby łatwo weszła spowrotem w rynnę popsikałem ją wazeliną w spreju.Cała operacja zajęła mi ponad trzy godziny lecz nie spieszyłem się.Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Opublikowano

kurde duzo z tym roboty a ja chcial bym zmiany z chrom na czarny - wezme gumie w spraju Plasti Dip http://www.plastidip.pl/plasti_dip_home_solutions.html

Pisalem juz o tym w tym watku (sa tez tam zdjecia) http://www.a4-klub.pl/smf/all_malowanie_chromu_na_czarny_mat-t127626.0.htmlr

Mysle ze wystarczy dobrze oblorzyc/obkleic dach i boki, odtluscic i z 2 warstwy nalozyc. efekt bedzie identko tylko ze mniej czasu to zajmie i co najlepsze....jak mi sie znudzi albo bede sprzedawal autko to raz dwa mozna zerwac gumowa powlokę i znowu alu :drunk:

Opublikowano

kurde duzo z tym roboty a ja chcial bym zmiany z chrom na czarny - wezme gumie w spraju Plasti Dip http://www.plastidip.pl/plasti_dip_home_solutions.html

Pisalem juz o tym w tym watku (sa tez tam zdjecia) http://www.a4-klub.pl/smf/all_malowanie_chromu_na_czarny_mat-t127626.0.htmlr

Mysle ze wystarczy dobrze oblorzyc/obkleic dach i boki, odtluscic i z 2 warstwy nalozyc. efekt bedzie identko tylko ze mniej czasu to zajmie i co najlepsze....jak mi sie znudzi albo bede sprzedawal autko to raz dwa mozna zerwac gumowa powlokę i znowu alu :drunk:

:wallbash:

na pewno malowanie i obklejanie zajmie mniej czasu niż wymiana :gwizdanie:

no i nie mówiąc już ze malowanie na aucie to niezła kupa wyjdzie :kox:

jak kupisz czarne to zawsze będziesz mógł wrócić do chromu :cool1:

Opublikowano

Ja już też po przekładce, zamiane z kolegą Lemanem robiliśmy w nocy przy małej latareczce ;] ale udało się

Opublikowano

Odświeżę trochę wątek i uzupełnię informacje.

Jestem właśnie po założeniu relingów.

Auto wyjechało z fabryki bez, a że potrzebuję założyć pak i nie ma innego sposobu na założenie bagażnika bazowego, to postawiłem uzupełnić ten brak w mojej A4.

Zasadniczo postępowałem wg. wskazówek z pierwszego postu - wszystko się zgadza co do jednej śrubki. Co do ściągania plastików, to zauważyłem, że są one bardzo wytrzymałe. Były wyginane i ciągnięte w każda możliwą stronę i nic nie pękło, ani się nie połamało :-)

Faktycznie też jest tak, że jak się zdejmie pas po jednej stronie, to z drugiej idzie już znacznie szybciej. Myślę, że warto zaznaczyć to, że te plastiki trzymają się jedynie na wkrętach - nie ma żadnych ukrytych zatrzasków.

To co znalazłem pod listwami dachowymi niestety nie było śrubami, a podspodem nakrętkami :-/ Były tam zaśleki gumowo plastikowe... Nie przygotowałem się niestety na to i musiałem później kombinować (sztuka ori 1,9PLN). Nie miałem, żadnego blisko ASO, a już zrobione dziury w listwach (o czym później), wiec trzeba było to już jakoś założyć. Skończyło się na nakrętkach samokontrujących - ciężej to było nakręcić niż ori, ale będzie trzymać na pewno nieźle, niegorzej niż ori :-D

Co do listew, to do wycięcia w przeznaczonych do tego miejscach użyłem takiego urządzenia: http://goo.gl/GhTFm oraz brzeszczotu 10mm oraz 20mm do metalu. Po takiej operacji reling wszedł idealnie w wycięte otwory.

Podsumowując:

przygotowując się do takiego zabiegu na aucie warto mieć śruby ori, których zaletą jest łatwy dostęp - są dłuższe od zwykłych nakrętek (3x) i łatwiej nimi operować. W miejscach, gdzie reling dotyka do dachu są gumowe podkładki - ja miałem 5 z 6, więc też warto mieć coś w zanadrzu.

Samą listwę z dachu zdejmuje się bardzo prosto - ja podwadziłem z tyłu samochodu i ciągnąłem do góry idąc w kierunku przodu samochodu - myślę, że mróz nie przeszkodzi w tej operacji (chyba, że będą przymarznięte ;-) ).

Podziękowania należą się Dzeszczowi, który przetarł szlak :-D

Szczęśliwy posiadacz relingów :-)

Opublikowano

podpowiedzcie mi jedną rzecz, ja od nowości nie posiadam relingów w b5 kombi czy po zdemontowaniu tapicerek będą też odpowiednie otwory na relingi....?

Opublikowano

Będziesz musiał zdemontować całą podsufitkę w B5, otwory trzeba wywiercić...

Opublikowano

Witam

Czy jest ktoś z okolic Wrocławia kto dałby radę wymienić mi relingi na chrom w mojej B7?

Opublikowano

Relingi od B6 i B7 to jedno i to samo :) ?

Tak :-D

Opublikowano

a jak sprawa sie ma z wymiana relingów w b5? podobnie jak w b6?

Opublikowano

Witam serdecznie wątek stary ale na czasie , bardzo mi pomogła twoja operacja z relingami zdjęcia bardzo ładny opis.Wymieniłem sobie komplet w1 godzinę dzięki tej lekturze ,nie niszcząc niczego.Teraz mam pełen pakiet chrom Tylko tego mi brakowało efekt mega na plus.Pozdrawiam

Opublikowano

Siema

Dzięki za fotostory, bardzo mi się przydało, utwierdziło w tym, że niczego nie zniszczę :)

Relingi zamontowałem w 3,5 godziny, pierwszy w 2,5 drugi w 1 godzinę :).

Udało się bez niszczenia niczego, wszystko ładnie spasowane do kupy.

Generalnie to prawda, że plastiki są bardzo elastyczne, wystarczy odkręcić wszystkie ukryte śrubki i całość prawie, że "sama" schodzi.

Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy z Warszawy i okolic chętnie pomogę.

pozdrawiam

Opublikowano

Zachęcony Waszymi sukcesami, zabieram się za ten mod w najbliższej przyszłości. Jak dam radę to się pochwalę :>[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 21:35_________________________________________________Witam,

Jestem już po zabiegu wymiany relingów ze zwykłych na chrom.

Wszystko poszło sprawnie i bez kłopotów, prosta robota (ok. 2 godz.).

I tu bardzo ważna informacja dla szykujących się do tego moda: relingi kupiłem na tej aukcji:

http://allegro.pl/relingi-dachowe-audi-a4-b7-s-line-i1918701105.html

Towar pierwsza klasa, relingi kompletne z nakrętkami, uszczelkami w idealnym stanie!!!!!!

Nie ma sensu płacić 200 - 400 PLN, jak można dostać za 80.

Dogadałem się ze sprzedawcą, kupiłem za 70 poza alleg.....

Powodzenia przy rzeźbie :)

Opublikowano

Witam.

Powiedz mi - jak długie są te relingi - mam b5 i myślę nad montażem relingów w chromie . Mam ten komfort bo nie mam wcale u siebie relingów i otwory mogę sobie zrobić w dowolnym miejscu .

Krzysiek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...