Fritz Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Łukasz13 kolego przepatrz sobie jesze raz logi... jest za bogato a nie za ubogo przy full obciazeniu.... komp skraca czasy wtrysku na gazie do max 15ms a winno byc 17-18ms ale logi po 1 primo ktore zrobil kolega tycza sie tylko i wylacznie max obciazenia.... zaloze sie ze na max bucie sonda wskakuje powyżej -10% na Lpg. A jesli chodzic o grupe 32 okno 2 bo pewnie tym sie sugerujesz mowiac ze jest ubogo tyczy sie calego zakresu obrotow podczas jazdy... na podstawie wskazan sondy wyciagana jest srednia... + wskazania swiadcza o tym ze przy pewnych obrotach gazu jest zbyt malo... ale w pewnych sterownikach nie da sie tego tak precyzyjnie dostroic aby w kazdym zakesie obrotow bylo na bogato (oczywiscie w granicach rozsadku) do tego wystarczy ze zatankuje jakis gorsze Lpg i tez moze wchodzic na ubogo... bobasxx spróbuj przelożyć cewki miejscami... najbardziej kuleje na Pb nr. 4 czyli 4 cylider a najmniej nr 1 zamien je miescami i zrob logi jesli cofania sie uloza inaczej moze to swiadczyc o niedomagajacych cewkach....
Łukasz13 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja patrze dobrze i nie pisze o logach kolegi cinkers z sierpnia ubiegłego roku bo tam już chyba wszystko wyjasnione, więc nie rób może zamieszania.
cinkers Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 Dawno się tu nic nie działo więc wrzucam świeżego loga: DYNAMICZNE: Grupa 002, 020, 118: http://vaglog.pl/log_226974.html Grupa 020, 004, 002: http://vaglog.pl/log_226973.html Grupa 115, 002, 003: http://vaglog.pl/log_226972.html Obecnie: - soft, - wtryski z BEXa, - DP, - FMIC, Na zewnątrz 20 C a w dolocie w końcu chłodno. Na hamowni drogowej wyszło ~200 koni.
edekxp Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Turbina niedomaga lub jakaś nieszczelność, trochę brakuje mbarów.Reszta ok Trzeba było jeszcze zrobić 33 i np 120 Edytowane 31 Lipca 2015 przez edekxp
cinkers Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Turbina niedomaga lub jakaś nieszczelność, trochę brakuje mbarów.Reszta ok Trzeba było jeszcze zrobić 33 i np 120 Hej, Dlaczego? Bo pompuje 1,1 bara? Czy coś innego zobaczyłeś? W sumie chyba tak od zawsze miałem bo program raczej nie wysila turbiny. Pewnie można by podciągnąć ale seryjne turbo to taka kruszyna że wolę nie żyłować jej na 1,3 a pojeździć na niej trochę dłużej. Chociaż i tak plany na coś większego w głowie się przewijają Dzięki. Z logów coś jeszcze dorzucę ale jest taka pogoda teraz, że nawet nie chce mi się wyjeżdżać autem na obwodnicę Wrocławia
krzysiekml Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 o 1.3b to zapomnij bo 1.1b już nie może utrzymać
edekxp Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Dlaczego? Bo pompuje 1,1 bara? Czy coś innego zobaczyłeś? Chyba ty źle patrzysz twoja turbina ledwo 1 bar pompuje, i to chyba ostatki sił, a co do tych 200KM to trochę odejmij tak z 15KM Zrób loga 120, myślę że 300Nm nie przekroczysz
cinkers Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Widocznie źle patrzyłem skoro druga kolumna jest właściwa. Logi jeszcze zrobię świeże niedługo to się zobaczy. Co do mocy na hamowni drogowej wyszło dokładnie 197 HP na LPG. Tak czy siak auto zdecydowanie za wolno się odpycha i trzeba pomyśleć nad większą turbiną Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez cinkers
edekxp Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) Turbinę wystarczy że tą zregenerujesz. Hamownia drogowa w miarę dobrze pokazuje ale muszą być podane prawidłowe wartości, szczególnie ciężar auta itp. Z logów masz jakieś 185KM a może i mniej. Aby mieć 200KM to doładowanie około 2200mbar i przepływ ponad 165g Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez edekxp
Łukasz13 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Turbinę wystarczy że tą zregenerujesz. Hamownia drogowa w miarę dobrze pokazuje ale muszą być podane prawidłowe wartości, szczególnie ciężar auta itp. Z logów masz jakieś 185KM a może i mniej. Aby mieć 200KM to doładowanie około 2200mbar i przepływ ponad 165g Nie wyciągał bym aż tak pochopnych wniosków, przepływ to nie wszystko i wcale nie przekłada się tak łatwo na wyliczanie mocy, to że trzeba mieć 1,2 bar i 165 g żeby mieć 200km to już zupełnie troche poniosło kolege... mozna mieć 1,2 bar i mieć 150 km a można mieć też 250 km... Co do doładowania to faktycznie jest niedoładowanie ale pewnie wynika z tego że tak jest zrobiony soft i ograniczone jest wysterowanie zaworka n75 dlatego niedoładowuje, choć i tak dużo wiecej nie ma co liczyć, szczególnie przy wyższych obrotach.
Imhotet Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Turbinę wystarczy że tą zregenerujesz. Hamownia drogowa w miarę dobrze pokazuje ale muszą być podane prawidłowe wartości, szczególnie ciężar auta itp. Z logów masz jakieś 185KM a może i mniej. Aby mieć 200KM to doładowanie około 2200mbar i przepływ ponad 165g Nie wyciągał bym aż tak pochopnych wniosków, przepływ to nie wszystko i wcale nie przekłada się tak łatwo na wyliczanie mocy, to że trzeba mieć 1,2 bar i 165 g żeby mieć 200km to już zupełnie troche poniosło kolege... mozna mieć 1,2 bar i mieć 150 km a można mieć też 250 km... Co do doładowania to faktycznie jest niedoładowanie ale pewnie wynika z tego że tak jest zrobiony soft i ograniczone jest wysterowanie zaworka n75 dlatego niedoładowuje, choć i tak dużo wiecej nie ma co liczyć, szczególnie przy wyższych obrotach. właśnie czytam i sam miałem skomentować te brednie co edek wypisuje... ale mnie ubiegłeś @edek brak wiedzy ewidentny więc powstrzymaj się od publicznych wypowiedzi i wprowadzania zamieszania @Cinkers próbowałeś troche gruche podciągnąć z Arturem ?
edekxp Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Pisałem na przykładzie standardowej turbiny w bfb oraz zamieszczonych przez innych użytkowników logów i pomiaru na hamowni. Wiadomo małe rozbieżności zawsze są
gregor10 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Pisałem na przykładzie standardowej turbiny w bfb oraz zamieszczonych przez innych użytkowników logów i pomiaru na hamowni. Wiadomo małe rozbieżności zawsze są U Cinkersa shamowałem 197HP na DYNOMECIE Drogowej. Tutaj masz rozbieżności między moją hamownią a Maha. Hamownia DYNOMET VS MAHA 241KM LPG 258.1KM PB 258.3KM LPG Takie sprostowanie apropo siania zamętu nt mojej hamowni - edekxp - nie minus 15KM a +17KM jest w stosunku do tego co shamowałem u Cinkersa jak już w porównaniu np. do ww. MAHA Jeśli coś piszesz to miej pewność że to prawda i nie siej herezji o drogowej -15KM u mnie. Jak już to moje pomiary są zaniżone o ok 15KM jw. Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez gregor10
cinkers Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Panowie dzięki za odpowiedzi. Grucha nie była ruszana od nowości, może czas faktycznie się do niej dobrać. Na turbo natomiast tak czy siak trzeba zbierać bo seryjna to jakiś kastrat... Chciałem porobić jeszcze kilka logów ale urlop miałem a teraz laptop odmówił posłuszeństwa i muszę z tym poczekać. Jestem zadowolony z tego co siedzi na zdjęciu niżej bo zrobiłem trasę 1000km w upałach 30 stopni i nie czułem, że samochód się męczy przy tej temperaturze Cały czas wszelkie komentarze mile widziane
Imhotet Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 (edytowane) U gregora zawsze profi robota jak rdzen wpadł ? 230 ? Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez Imhotet
cinkers Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2015 U gregora zawsze profi robota jak rdzen wpadł ? 230 ? Dokładnie tak. Dodatkowo ostatnio wywala: 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent Co jest zrozumiałe skoro turbo nie pompuje. Co jeszcze mogę sprawdzić przed diagnozą zmęczonej turbiny? Szczelność Grzegorz sprawdzał po montażu FMICa, DV z tego co pamiętam też sprawdzany był. Dodatkowo garść świeżych logów na PB - d*py nie urywa. Grupa 033, 120, 115: http://vaglog.pl/log_228685.html Grupa 004, 003, 115: http://vaglog.pl/log_228684.html Grupa 002, 020, 115: http://vaglog.pl/log_228683.html I jeden na LPG z którym mam cały czas problemy bo przy 5,5 tys. przełącza na benzynę i do końca ciągnie już na niej. Grupa 002, 118, 020: http://vaglog.pl/log_228686.html
Imhotet Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) reduktor bieda to się przełącza sprawdz cisnienie na reduktorze.. jak jest poniżej 1.3 bara to pokreć śrubką, ale to trzeba potestowac.. pokręć ta gruchą turbiny........... jak turbo nie ma luzów to 10g/s Ci wpadnie jak nakrecisz edit pierw napisałem później zerknąłem w log.. turbo wstaje pięknie 0.5 bara 2000 rpm.. to na pewno był log na pb ? dziwnie przelane z dołu a później plusy u góry.. ? hmmm Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Imhotet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się