Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sorki za zwłokę, już priv powędrowało ze szczegółami ;)

Opublikowano

Witam
Skąd jest kixi4?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 20.08.2017 o 22:22, Wojtek21 napisał:

Na początku lipca robiłem remont na pobór oleju u kixi4. Zrobiłem już ponad 7 tys. km i jestem zadowolony, bo w końcu nie muszę martwić się o poziom oleju :D Michał pomógł mi też w kilku innych sprawach z moją audiczką, więc śmiało mogę go wszystkim polecić! Warto zrobić nawet te kilkaset km, jak to było w moim przypadku.

Mogę wiedzieć jaki był orientacyjny koszt tego remontu na pobór oleju ?? :)

Opublikowano

Witam.

Moja A5 od początku jak stałem się jej właścicielem pobierała ok 0,3-0,4 l/ 1000km - akceptowałem to. Jakiś czas temu próbowałem ją sprzedać, po 3 latach chciałem zmienić na coś większego. Uczciwie każdemu zainteresowanemu mówiłem o poborze oleju i na tym kończyły się rozmowy. I została :)

Od kilku miesięcy pobór zaczął dość mocno wzrastać, osiągnął ok 0,6-1l/1000km, zapadła decyzja na remont u kolegi Kixi4 :) Silnik CDN, 2010r, przebieg 126 tyś km.

Cóż mogę więcej napisać po poprzednikach - pełny profesjonalizm, świetny kontakt, całkowita uczciwość, zgodność ze wszystkimi ustaleniami (to dziś rzadkość wśród mechaników niestety).

Wada została całkowicie usunięta, przy okazji cały rozrząd, naprawione jeszcze 2 inne drobiazgi, usunięty nagar. Wszystkie zużyte części zwrócone, dokumentacja fotograficzna i pisemna z zakresu przeprowadzonych napraw. 

Silnik chodzi jak nowy,  ma o wiele lepszą  reakcja na gaz, ciszej pracuje, zaryzykuję, że mniej pali, ale to dopiero ocenię po dłuższym przebiegu. No i wydech cały czas czyściutki :)

Posiadam bagnet serwisowy i jak do tej pory nie ubyło nic oleju :banan:

Zdecydowanie polecam naprawę u Kixi4. :)

 

 

 

Opublikowano
Witam.
Moja A5 od początku jak stałem się jej właścicielem pobierała ok 0,3-0,4 l/ 1000km - akceptowałem to. Jakiś czas temu próbowałem ją sprzedać, po 3 latach chciałem zmienić na coś większego. Uczciwie każdemu zainteresowanemu mówiłem o poborze oleju i na tym kończyły się rozmowy. I została [emoji4]
Od kilku miesięcy pobór zaczął dość mocno wzrastać, osiągnął ok 0,6-1l/1000km, zapadła decyzja na remont u kolegi Kixi4 [emoji4] Silnik CDN, 2010r, przebieg 126 tyś km.
Cóż mogę więcej napisać po poprzednikach - pełny profesjonalizm, świetny kontakt, całkowita uczciwość, zgodność ze wszystkimi ustaleniami (to dziś rzadkość wśród mechaników niestety).
Wada została całkowicie usunięta, przy okazji cały rozrząd, naprawione jeszcze 2 inne drobiazgi, usunięty nagar. Wszystkie zużyte części zwrócone, dokumentacja fotograficzna i pisemna z zakresu przeprowadzonych napraw. 
Silnik chodzi jak nowy,  ma o wiele lepszą  reakcja na gaz, ciszej pracuje, zaryzykuję, że mniej pali, ale to dopiero ocenię po dłuższym przebiegu. No i wydech cały czas czyściutki [emoji4]
Posiadam bagnet serwisowy i jak do tej pory nie ubyło nic oleju :banan:
Zdecydowanie polecam naprawę u Kixi4. [emoji4]
 
 
 
Jaki kosz takiej zabawy?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam

Od ktorego roku poprawiono te silniki ? Poliftowe dalej mialy problem z olejem czy jednak mozna smialo zakupic 2.0 w benzynie?

Opublikowano
54 minuty temu, puchaty106 napisał:

Witam

Od ktorego roku poprawiono te silniki ? Poliftowe dalej mialy problem z olejem czy jednak mozna smialo zakupic 2.0 w benzynie?

W innym poście ktoś wspominał - jesień 2011.

Opublikowano
13 godzin temu, indiapapa napisał:

W innym poście ktoś wspominał - jesień 2011.

NIe wiem od kiedy, ale pamiętajcie że mowa o dacie produkcji silnika, a nie samochodu.

Opublikowano

Panowie,czytając 7 stron wstecz jestem załamany silnikami tfsi . 

Niby fajny potencjał silnika a wpierdala oleju jak chore . 

Chciałam auto zmienić na a5 lub B8. 2.0tfsi ale doszlem do wniosku że to się mija z celem i studnia bez dna.. 

Czy 3.0tfsi w a6c6 lub w "eskch " również były problemu z poborem oliwy ? Czy może inne problemy miały te silniki ? 

Opublikowano

Z tego co szukalem to te 3.0tfsi rzekomo mialy od razu wieksze te pierscienie, dzieki czemu problem sie nie pojawial.

Odnosnie B8 to trzeba szukac raczej silnika CNCD o mocy 225 km zeby sie nie przejmowac. 

A teraz pytanko, bo tego jeszcze nie ustalilem, czy w wersji po liftowej B8 , silniki 1.8 tez byly poprawiane? W porownaniu z przed liftem, jest podniesiona moc z 160 na 170 wiec moze tutaj tez jest nowsza jednostka zastowana?

Opublikowano

Czy dobrze slyszalem,ze od 2012r silniki juz nie braly oleju?

Opublikowano

Panowie,

Mam pytanie do warsztatu - Warszawa i okolice...o Wasze rekomendacje

Pytanie czy znacie może warsztat Autoserwis Nizio Łukasz. Serwis z Sulejówka - a sam p. Łukasz pracował wcześniej u Zasady. Warsztat polecany przez osoby z Krasnobradzkiej. Inną opcją jest kixi4, tylko ta podróż - niestety wycieczka na cały dzień.....

mdm sprawdzałem

pozdrawiam

PM

Opublikowano
Czy dobrze slyszalem,ze od 2012r silniki juz nie braly oleju?
Ponoć tak

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 23.01.2018 o 17:25, Miki6236 napisał:

Panowie,

Mam pytanie do warsztatu - Warszawa i okolice...o Wasze rekomendacje

Pytanie czy znacie może warsztat Autoserwis Nizio Łukasz. Serwis z Sulejówka - a sam p. Łukasz pracował wcześniej u Zasady. Warsztat polecany przez osoby z Krasnobradzkiej. Inną opcją jest kixi4, tylko ta podróż - niestety wycieczka na cały dzień.....

mdm sprawdzałem

pozdrawiam

PM

Sam jestem z Warszawy i zastanawiałem się nad tym długo. Niestety opcja naprawy w Warszawie wychodziła 50-100% drożej niż u kixi, a do tego kixi robi tylko to, więc ma większe doświadczenie w temacie remontu niż w Warszawie.

To nie jest wymiana żarówki tylko poważny remont auta, więc uznałem, że dystans tych 300 kilometrów to nie jest straszny problem. 

Z Ostrowa do Warszawy jeżdżą regularnie pociągi, więc po prostu jednego dnia wstałem rano, wyjechałem o 8 z Warszawy, o 11 byłem u kixi, a na 12 podwiózł mnie już na pociąg i o 15 byłem w domu.

Kontakt z nim oceniam celująco, dostawałem na bieżąco informacje o stanie silnika i możliwość podjęcia decyzji (zostawiamy/naprawiamy itp.)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 7.03.2015 o 20:36, andy-vip napisał:

Nie demonizuje i wiem co mówię. jakie 2% poczytaj fora A6, A5, i inne zobaczysz. Poza tym właśnie przychodzi moment na koniec tego silnika bo ludzie mają właśnie przebiegi po 90-120 tys.

Wpisz w google hasło TFSI, TSI problem z braniem oleju to zobaczysz.

A na dzień dobry podam Ci kilka przykładów:

1. Silniki FSI 3.2, 4.2, 5.2 co masz ? serii nie trzyma bo łapie taki nagar że 50-100 koni znika po 50tys przebiegu. Dodatkowo masz problem z klapami, jak ci się jedna urwie to żegnaj tłoku i audi zarabia kilkanaście tysięcy zł.

2. Silniki TFSI 1.2, 1.4, 1.8, 2.0 co masz ? Łańcuchy rozrządu i napinacze wadliwe, pierścienie wadliwe, odmy wadliwe, problemy klapami też są.

Słucham o wadach silników w toyotach premium (nie aygo itp.)?

Słucham o wadach silników Lexsus-ów ??

I mówimy tu tylko o silnikach.

Wiadomo że wszystko się psuje, ale to co robi koncern vw/audi to przegięcie pały, i jak ludzie w końcu się nie opamiętają i nie zaczną pozwów do sądów, albo przestaną kupować złom to nadal nas będą wyzyskiwać.

Wiedz że wiem co mówię miałem vw passata 3,2 fsi, wspólnik ma S5 4,2fsi i A8 5,2 fsi i pilnują klapek i odmy jak oka w głowie. A z olejami to tak wydziwiają że szok. Jak by mogli to co 2 tys by wymieniali ze strachu. I na przemian raz mobil, castrol, liquli coś tam. A ja mówię zobaczcie na moją A5 cały czas mam w niej nowy olej a ASO chce go po 15 tys wymieniać. Mówię kierownikowi panie chcę tylko filtr oleju, bo jak robiliście próbę to wyszło że na 15 tys wlałem 30 litrów oleju !!!!!!

1,9 tdi już nie ma i nie będzie. Zapomnijcie. Teraz ładne skarbonki będą jeździć.

Ale patrzcie też na jeszcze jedną sprawę. Mianowicie tą całą przewagę dzięki technice można sobie w buty wsadzić. Taka Tesla to pokazała!!!. To jest przyszłość. A nie przekładnie, rozruszniki, wały napędowe, skrzynie biegów itp.

Ale się rozpisałem ale mam żal do nich.

Wracając do tematu Pablo popytaj mechaników, bo można solidnie i wcale nie drogo zrobić remont w tym syfie.

Pozdr.

lexus Wypalanie się uszczelki pod głowicą, osiadanie tulei cylindrowych, odkształcanie bloku, ogromne ryzyko przegrzania oraz dość awaryjny osprzęt toyota wtryski, turbosprężarka . Silnik ma też poważniejszą wadę fabryczną — chodzi o uszkodzenia tulei cylindrów.

Opublikowano (edytowane)

Witam, podłącze sie po temat ponieważ niedawno kupilem a4b8 2.0 TFSI 211 km  i w niedługim czasie okazało się że bierze dość sporo oleju bo aż 1L na okolo 300 km...

i co teraz poradzić? bawić sie w remonty silnika? tłoki pierścienie i uszczelniacze czy lepiej odrazu może kupić silnik z wersji poliftowej lub juz po regeneracji i wymienić calość?

 

Edytowane przez Bercik93
Opublikowano

Przepraszam, że pisze nie na temat tutaj mimo, że nie mam żadnych problemów olejowy, ale ciekawi mnie jaki zalewacie olej?

Jaki polecacie jak ktoś robi krótkie odcinki po mieście?

Opublikowano

u mnie obecnie 5w40 motul x-clean

Opublikowano

A co myślicie o 0W40 do tego silnika?

Opublikowano
52 minuty temu, wampir napisał:

Przepraszam, że pisze nie na temat tutaj mimo, że nie mam żadnych problemów olejowy, ale ciekawi mnie jaki zalewacie olej?

Jaki polecacie jak ktoś robi krótkie odcinki po mieście?

Ja mam aktualnie Millers CFS 5W40 NT+

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...