Wihajster Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 2 godziny temu, piter85 napisał: Moim zdaniem sporo. To 3 litry co 15 tysięcy , a prawie tyle wchodzi w ten silniki. i to jeszcze polift...dziwne
madowaty Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 13 minut temu, Wihajster napisał: i to jeszcze polift...dziwne Właśnie właśnie.... powoli szykuję się do zakupu (a czy się uda to nie wiem) A4 B8 w wersji allroad. Przeorałem cały wątek i wnioski mam takie, wersje od 2013r. po lifcie występują z silnikami o mocy 211KM lub 224 i podobno te 224 są silnikami poprawionymi nie mającymi problemu z olejem. Kupując wersje poliftową z 2013 o mocy 211koni, jest ryzyko problemu z olejem. I tu dodam: TO SĄ WYŁĄCZNIE MOJE WNIOSKI Z PRZEORANIA CAŁEGO WĄTKU, czy tak jest naprawdę jak wyżej napisałem to w 100% nie wiem, niech ktoś znający temat się wypowie. 1
bartez90 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 19 minut temu, Wihajster napisał: i to jeszcze polift...dziwne Nic w tym dziwnego. Niestety coraz częściej słyszy się przypadki, że nowe tfsi też wciągają olej. Można poczytać np ten temat: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=148499&st=20 Na razie te auta są w miarę nowe, ale pewnie za kilka lat problem się pogłębi. 100% pewności można mieć tylko w ea113.
Szpunar200 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Witam. U mnie kopci na czarno i jak wymieniłem swiece to dwie były w oleju. Ja podejrzewam odme, uszczelka pod pokrywa zaworow lub sonda lambda. Ma ktoś jakieś propozycje?
indiapapa Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 5.04.2019 o 11:03, Szpunar200 napisał: Witam. U mnie kopci na czarno i jak wymieniłem swiece to dwie były w oleju. Ja podejrzewam odme, uszczelka pod pokrywa zaworow lub sonda lambda. Ma ktoś jakieś propozycje? wiesz co dokładnie oznaczają 4 pierścienie? W Audi z dwulitrowym silnikiem tylko pierścienie zgarniające ? Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez indiapapa
mathis134 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Witam, od niedawna jestem właścicielem A4 B8 z 2.0 TFSi i również mnie dopadł problem nadmiernego spalania oleju. Znacie kogoś w okolicach trójmiasta, kto zna się na rzeczy i mógłby ogarnąć temat ?
Ziuta24 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Witam. Niestety zaczynam borykać się z tym problemem.. Jest Tylko jedno rozwiązanie, wyremontować https://zrzutka.pl/vw726e Edytowane 17 Lipca 2019 przez Ziuta24
pawelosinski83 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 W dniu 17.07.2019 o 14:38, Ziuta24 napisał: ... https://zrzutka.pl/vw726e Nie... no Serio!!!??? ? 1
bartez90 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 W dniu 17.07.2019 o 14:38, Ziuta24 napisał: Witam. Niestety zaczynam borykać się z tym problemem.. Jest Tylko jedno rozwiązanie, wyremontować https://zrzutka.pl/vw726e To już jest jakaś patologia. Biedni ludzie na jedzenie nie mają, a tu zbiórka na remont furki. Wstydu trzeba nie mieć. Jak nie stać na remont to sprzedać auto i kupić bez problemów z innej marki, a nie opowiadać ckliwe historie i grać dziada. 2
Adam87 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 k**wa, no nie... No poprostu, k**wa no nie Boże czy Ty to widzisz..
pila24 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 Rozbijam juz skarbonkę mojego dziecka i wysyłam przelewem elixirem! Jak juz uzbierasz to dorzucisz się na moją zbiórkę na zawieche ?
blady666 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Czy można uznać ze od 2015 roku te silniki już nie biorą tego oleju w takich ilościach ? Czy dalej potrzebny remont silnika ?
kixi4 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 (edytowane) Oj kolego i tutaj musze cie poprawic.. od kilku dobrych lat naprawiam tfsi i w ostatnim czasie remontowalem juz kilka cjeb oraz cndc na pobor oleju, a telefonow mam w tej sprawie coraz wiecej. Oczywiscie nie jest to tak duzy problem jak w silnikach do 2012 roku, ale pobor oleju pojawia sie przy wiekszych przebiegach, tj silniki, ktore naprawialem mialy przebiegi od 170 do 210 tys km a pobor oleju byl od 0.3 do 1 litra na 1000km.. Wiec trzeba spodziewac sie poboru oleju w tych silnikach przy tych przebiegach... Edytowane 17 Sierpnia 2019 przez kixi4
wampir Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Każdy silnik można zajechać i będzie brał olej. Jak jeszcze stosuje się long life to jeszcze szybciej. Słynne 1.8t i 1.9tdi też brały olej. Miałem z takimi do czynienia i to nie jednym.
kixi4 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Tak mozna, ale mam klienta, ktory praktycznie od nowosci dba o olej i wymienia go czesciej niz co 10tys km i uzywa oleje z gornej polki i w ostatnim czasie rowniez wzroslo mu spalanie oleju i juz szykujemy sie do remontu, a przebieg okolo 180tys km..
wampir Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Bo trzeba kupować diesle a nie tfsi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się