Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
FroS-t

Ja bardzo cenię Twoje zdanie, napisałem CI też mój sposób na rozwiązanie tego problemu post #403

Chyba, że znajdę używane 1BE w bardzo dobrym stanie to bym kupił od razu

Opublikowano

Pany zrobię chyba tak:

Póki co zamówię sam pro-kit -30 zostawię na sezon te moje 1ba bo sa naprawdę w za***istym stanie technicznym, na przyszły sezon albo kupię nowe 1be albo poszukam używek w bardzo dobrym stanie.

Wielu tu w tym temacie pisało,że śmiga przez kilka lat na 1ba+ pro-kit -30 i jest dobrze.

Ewentualnie na przyszły sezon wrzucę gwint nawet jakiś AP a na eibacha będę miał na miejscu kupca więc niewiele stracę a niech to auto jakoś wygląda na ten sezon z tymi 19"

Już lepiej zrób jak Ci radzili, odżałuj te 2,5k na porządny kit albo gwint np AP. Sam kombinowałem i długo czytałem na temat 1BA + eibach, ale uznałem że to bez sensu, jak coś robić to porządnie. [emoji16]

Opublikowano

Nie no spoko Mati, ja jestem wyluzowany ;) , jak to mówią "rób jak uważasz, uważaj jak robisz" ale wystarczy poczytać trochę....założyć możesz sobie wszystko co tylko chcesz....ale co zakłada producent to już inna kwestia, a jeszcze inna to proponuje pojeździć autem z gwintem, autem na obniżonych springach z amorami o skróconym skoku, i autem gdzie są założone springi na zwykłe amory wtedy zobaczysz różnicę, a jak ktoś jej nie widzi to już sam nie wiem :grin: tak jak Wojtek pisze rób raz a porządnie i tak jak się należy :good: , to nie jest tani temat ale tu też chodzi o bezpieczeństwo jak Marcin wcześniej pisał, nie mówię tu o Tobie bo wiadomo że nie każdy z nas sra kasą, ale jak jej brakuje to wtedy zaczynają się kombinacje alpejskie i robienie czegoś na siłę :grin: dobra nagadałem się, Moje zdanie znasz, także bez urazy panowie :gicior:

Opublikowano (edytowane)

FroS-T dobrze radzi. Ostatnio montowałem Eibach pro-kit na amorki 1BE i nawet nie trzeba było uzyć ściagaczy na sprężyny by je zamontować. Więc jak dasz je na 1BA to sprężyna będzie miec luz na amotyzatorze do momentu jak auto nie stanie na kołach.Więc na dzień dobry amortyzator nie będzie pracował w swoim optymalnym zakresie.

Edytowane przez Gregorski3
Opublikowano

FroS-T dobrze radzi. Ostatnio montowałem Eibach pro-kit na amorki 1BE i nawet nie trzeba było uzyć ściagaczy na sprężyny by je zamontować. Więc jak dasz je na 1BE to sprężyna będzie miec luz na amotyzatorze do momentu jak auto nie stanie na kołach.Więc na dzień dobry amortyzator nie będzie pracował w swoim optymalnym zakresie.

100 % prawdy .Po założeniu eibacha na amorki 1BA zmienia się zakres pracy amora . Jego praca już nie jest taka jak powinna być . Czemu eibach w zestawie B12 PRO-KIT nie proponuje amorków bilstein b4 lub b6 tylko od razu b8 . Zasada krótsza sprężyna - krótszy skok tłoka .

http://eibach.pl/catalog.html?marka=2&model=37

Miałem eibach -30 i amorki 1BA i szybko je zmieniłem na 1BE . Różnica w prowadzeniu i resorowaniu duża .

Opublikowano

Ja też na 100% zmienię te amorki, ale chyba dopiero w przyszłym sezonie letnim, ten sezon letni + zimę powinienem na tych 1ba oblatać z -30 pro-kitem

Opublikowano

Ktoś spotkał się z gwintem DTS.

Jest to jakaś alternatywa.

Opublikowano

Pewnie tak , mi po prostu ta charakterystyka pracy nie pasowała . Nie zapomnij zmienić odbojów na krótsze .

Opublikowano

Pewnie tak , mi po prostu ta charakterystyka pracy nie pasowała . Nie zapomnij zmienić odbojów na krótsze .

To do mnie czy do LChris ?

Opublikowano

Pewnie tak , mi po prostu ta charakterystyka pracy nie pasowała . Nie zapomnij zmienić odbojów na krótsze .

To do mnie czy do LChris ?

Do Ciebie .

Opublikowano

Na zwykłym amortyzatorze będzie nurkował przy hamowaniu.

Obniżona sprężyna i długi,zwykły amor nie jest bezpieczne. :(

Gwint DTS można kupić za 1250zł. Tylko nigdzie nie mogę znaleźć opinii na jego temat.

Słyszałem tylko że jest dużo lepiej niż eibach i zwykły amor.

Opublikowano

Pewnie tak , mi po prostu ta charakterystyka pracy nie pasowała . Nie zapomnij zmienić odbojów na krótsze .

To do mnie czy do LChris ?

Do Ciebie .

Ale te odboje dopiero wtedy kiedy bede zakladal amory 1be tak? Czy to juz musze zmieniac nawet do 1ba?

Opublikowano (edytowane)

Pewnie tak , mi po prostu ta charakterystyka pracy nie pasowała . Nie zapomnij zmienić odbojów na krótsze .

To do mnie czy do LChris ?

Do Ciebie .

Ale te odboje dopiero wtedy kiedy bede zakladal amory 1be tak? Czy to juz musze zmieniac nawet do 1ba?

Już musisz zmienić bo będzie siedział na odbojach .

Edytowane przez marcinch001
Opublikowano

Czemu eibach w zestawie B12 PRO-KIT nie proponuje amorków bilstein b4 lub b6 tylko od razu b8 .

Eibach nie stosuje "od razu B8", tylko zamiennie B6/B8. Zasada jest taka, że jeśli do danego modelu występują B8, to do B12 ładuje się B8. I w większości przypadków do takiego auta jest też B12 Sportline. Natomiast jeśli Bilstein nie produkuje B8 do jakiegoś auta, to w B12 stosowany jest amor B6. I bardziej koncentrują się tu na jego sztywności, stąd nie jest tam ładowane B4

Opublikowano

Czemu eibach w zestawie B12 PRO-KIT nie proponuje amorków bilstein b4 lub b6 tylko od razu b8 .

Eibach nie stosuje "od razu B8", tylko zamiennie B6/B8. Zasada jest taka, że jeśli do danego modelu występują B8, to do B12 ładuje się B8. I w większości przypadków do takiego auta jest też B12 Sportline. Natomiast jeśli Bilstein nie produkuje B8 do jakiegoś auta, to w B12 stosowany jest amor B6. I bardziej koncentrują się tu na jego sztywności, stąd nie jest tam ładowane B4

Dawid, napisz coś od siebie na temat jazdy i użytkowania pro kitu -30 na amorkach 1ba :)

Muszę na dniach już zamówić ten pro-kit tylko łudzę się, że znajdę używane 1be i od razu założę z pro-kitem

Opublikowano

Panowie a jak wyglada sprawa ze spręzynami 1be lub jakies - 30 + niby te sportowe amorki o skróconym skoku TA Technix lub podobne ?

Opublikowano

Dawid, napisz coś od siebie na temat jazdy i użytkowania pro kitu -30 na amorkach 1ba :)

Miesiąc później... Ale mam laga :facepalm: Pewnie już kupiłeś? Osobiście na Pro-Kitach jechałem raz i było wow. Nawet nie czułem że są to "sprężyny sportowe"

Opublikowano

Tak, ja juz kupilem eibacha i od razu amorki sachsa 1be, rewelacja zestaw

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie jaką wysokość powinno mieć zawieszenie 1BA i 1BV? W mojej audi na 1BV auto stoi ok 66cm mierząc do rantu, ale jak patrze na inne zdjęcia A4 z 1BV to wydaje mi się, że stoi strasznie wysoko, sprężyny ktoś wymieniał i nie są oryginalne więc podejrzewam, że na amory 1BV ktoś założył sprężyny z 1BA.

Opublikowano (edytowane)

Witam. U mnie wpadł komplet Sachsów pod 1BE + odboje 1BE + sprężyny Eibach Pro Kit.

Moje kategorie wagowe to 1075kg/1075kg silnik 1.9 TDI Avant fwd. Założyłem zestaw pod benzynę E10-15-003-07-22 z kategoriami 1090kg/1135kg.
Usiadło po równo przód 63,7 cm tył 64 cm.
Wbrew powszechnym opiniom stwierdzam, że przód jest trochę twardy. Na płytkich nierównościach jest ok, ale na poprzecznych garbach czuć że skok amortyzatora jest za krótki i jest blisko do odboju.
Zastanawiam się czy nie założyć na przód sprężyn do diesla pod 1165kg. Z tego co czytam powinno podnieść się ok 1 cm w górę. Czy to pomoże w wybieraniu nierówności? Co myślicie?

Edytowane przez mateusz233

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...