mateusz233 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Gdyby ktoś się zastanawiał to u mnie tak to wygląda w A4 B6 Avant 1.9 TDI FWD:- Eibach Pro Kit nr zestawu E10-15-003-08-22;- amortyzatory Sachs pod zawieszenie sportowe 1BE przód 558 297, tył 312 784;- odboje przód 79 mm tył 103 mm- nowe gumy tylnych sprężyn górne i dolne- wszystkie tuleje skręcone na opuszczonym aucieWysokość zawieszenia na 225/40R18 przód 63,5 cm, tył 63,5 cm.
jaro1370 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Ma ktos pomysl jak wybic srobe z tulei tylnego wachacza ? Caly dzien trzaskania mlotkiem namaczania wd40 i nie chce sie ruszyc ani mm. Wiem ze idzie ja zagrzac ale nie chce wymieniac tulei wachacza tak samo nie chce jej ukrecic przedluzka. Pozdro
Kamilloo_94 Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Panowie miał ktoś założone u siebie bilstein b12 pro kit na avancie w quatrro może podesłać jakieś zdjęcie chciałem zobaczyć jak to usiądzie?
jaguaro Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Ma ktos pomysl jak wybic srobe z tulei tylnego wachacza ? Caly dzien trzaskania mlotkiem namaczania wd40 i nie chce sie ruszyc ani mm. Wiem ze idzie ja zagrzac ale nie chce wymieniac tulei wachacza tak samo nie chce jej ukrecic przedluzka. PozdroPrzykro informować ale zdarza się ze ta śruba jest tak zapieczona ze ani smarowanie ani wybijanie nie pomoże. Zreszta podczas wybijania nawet gdyby poszła przy takim zapieczeniu może zerwać ci tuleje. U mnie tak się zdarzyło. WD40 pryskaj ile wlezie, zostaw na cały dzień przynajmniej i ponownie próbuj. Jeśli nie ruszy zostaje grzanie :-( Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
miro_x Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Muszę się poskarżyć na mojego bilsteina b6. Po około 60 tyś km i 4 latach wysrał się amor z przodu. To normalne że tak szybko ? Nie chcę już bilsteina. Z tyłu zostaną ale z przodu muszę coś założyć. Co polecacie do eibacha -30 z nie wygórowaną ceną?
kuba.goller Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Myslisz ze inne wytrzymaja dluzej...? Powinienes miec B8 do eibacha, moze by to dluzej dzialalo. W koncu producent wie co mowi...
miro_x Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 a w czym b6 jest gorsze od b8 ? To że producent zestawia je w kit b12 jeszcze nie znaczy ze nie można jeździć w innym zestawieniu. Po prostu uważam że 60 tys na amory to trochę mało. B6 to amortyzatory o skróconym skoku i takie tez mają wystarczyć do sprężyn -30mm.
kuba.goller Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Z tego co wiem to dopiero B8 sa skrocone. Dlatego tez kupiłem do siebie B12.
Matthews Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Panowie też rozkminiam swoje zawieszenie 1BA w Avancie . Mierzyłem prześwit między kołem a rantem nadkola i z tylu mam ok 2,5 cm a z przodu koza na 6,5 cm . Opony z przodu oraz z tyłu takie same . Zawieszenie to : Przód OJK Kl.10 Tył: OYJ Kl.9 Tak wyszło z wlepki oraz z paseczków na sprężynach . Moje pytanie jest takie ... Czemu kat. wagowa zaiweszenia z tyłu jest mniejsza ? Czy ktoś też tak ma i czy mogę założyć np. sprężynę z s'line lub o mniejszej klasie żeby obniżyć przód ? Ewentualnie jest do kupienia coś takiego na przód : JAMEX -30mm za nie wielkie pieniądze
qlimazz Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 23 godziny temu, miro_x napisał: a w czym b6 jest gorsze od b8 ? To że producent zestawia je w kit b12 jeszcze nie znaczy ze nie można jeździć w innym zestawieniu. Po prostu uważam że 60 tys na amory to trochę mało. B6 to amortyzatory o skróconym skoku i takie tez mają wystarczyć do sprężyn -30mm. jeździć można nawet na serii ale krócej.. B6ki mają dłuższy skok od B8ek co widocznie przekłada się na ich krótszą żywotność w połączeniu z krótką sprężyną , tak samo cena przemawia za jakością na rzecz zestawu dedykowanego B8
Trewor87 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 W dniu 7.05.2018 o 21:50, miro_x napisał: B6 to amortyzatory o skróconym skoku i takie tez mają wystarczyć do sprężyn -30mm. B6 wymiarami odpowiadają amortyzatorom seryjnym. Mają jedynie sztywniejsza charakterystykę. Tak jak pisali inni - dopiero B8 jest skrócony. W zestawach B12 stosowane są zarówno B6 jak i B8. Zasada jest prosta - jeśli do danego auta występuje B8, to jest stosowany B8, jako ten, który mimo wszystko lepiej sobie radzi przy obniżeniu.
Trewor87 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 W dniu 8.05.2018 o 13:33, Matthews napisał: Panowie też rozkminiam swoje zawieszenie 1BA w Avancie . Mierzyłem prześwit między kołem a rantem nadkola i z tylu mam ok 2,5 cm a z przodu koza na 6,5 cm . Opony z przodu oraz z tyłu takie same . Zawieszenie to : Przód OJK Kl.10 Tył: OYJ Kl.9 Tak wyszło z wlepki oraz z paseczków na sprężynach . Moje pytanie jest takie ... Czemu kat. wagowa zaiweszenia z tyłu jest mniejsza ? Czy ktoś też tak ma 90% pojazdów tak ma Z przodu masz silnik i skrzynię, z tyłu bagażnik no i ewentualnie napędy. Normą jest więc że przód gotowy jest na wyższe naciski. Musiałbyś mieć jakieś 1.4 TSI w manualu, w kombi i Quattro, żeby tył ewentualnie miał wyższe naciski (tak wiem, że nie było takich B6/B7, wyolbrzymiam, zeby pokazać o co chodzi)
Matthews Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Trewor87 a co sądzisz o tej sprężynie ? Wiem że gwintu nic nie zastąpi ale śmieszne pieniądze za tego springa. Może miałeś lub ktoś miał z nim styczność...Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Trewor87 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Pytasz o Jamexy? Nie miałem styczności niestety. Ani w pracy ani w praktyce.
miro_x Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Ok. To w takim razie co moge kupic jesli na tyle zostaje bilstein a nie chce wysac fortuny za nowe na przod?Wysłane z mojego Lenovo A3000-H przy użyciu Tapatalka
Trewor87 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Bilsteiny to amortyzatory wysokociśnieniowe, ich charakterystyka jest... charakterystyczna :D Mogę Ci zaproponować budżetowe MTSy. Nowe, z gwarancją, skrócone, więc pod sprężyny obniżające. Niejeden taki amor zestawialiśmy z Pro-Kitami i wszystko grało dobrze. Ale uczciwie mówię że nie wiem jak będzie jeździło auto z MTSem z przodu i Bilem z tyłu.
miro_x Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Trewor napisz mi na pw ile za mtsy na przód do mnie i ile na nie trzeba czekać. 1
Trewor87 Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 W dniu 14.05.2018 o 13:01, miro_x napisał: Trewor napisz mi na pw ile za mtsy na przód do mnie i ile na nie trzeba czekać. Tutaj zaglądam bardzo skokowo. Najprościej dla Ciebie, i każdego kto szuka pomocy, jest napisać maila - [email protected]. Tam jestem codziennie ;) Żebym dobrał to podaj mi w mailu typ nadwozia, rocznik, silnik i naciski przedniej osi.
Maikielson Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 Witam posiadam a4 b7 avant 1.8t q znajde Eibachy 35/30?
lenins88 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 W dniu 10.07.2014 o 20:01, norek91 napisał: Jezeli zalezy Ci na komforcie to odradzam Ci polaczenie 1be+H&R -35mm. Twardo w chuk, ale nie powiem ladnie siedzi nawet na 16". u mnie smiga ladnie na 18' na tym zawieszeniu pozdrawiam fakt jest twarda itd ale ladnie leci i ladnie siedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się