Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupowy Chiptuning/Korekta by Gregor10 !!! Lokalizacja: Wrocław i Opole


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Temat póki co zakładam tak na szybko bez szczgółowego rozpisywania się, ale jest możliwość aby nasz kolega z forum Gregor10 przyjechał do Wrocławia i Opola w najbliższym czasie i wyciągnał z naszych furek ukryty potencjał :)

Jak Gregor10 stroi to chyba kazdy widział w dziale Wykresy po modyfikacjach, projekty modyfikowanych aut lub https://www.facebook.com/gregor10pl

Akcja planowana jest na okolice 23-29 lipca więc nie trzeba długo czekać i plus dla tych z opolskiego i dolnośląskiego, że nie trzeba jezdzić daleko.

Cennik:

Diesel:

1,9tdi VP37 (90-110KM) - 600zl.

1,9tdi PD (101-115-130KM) - 600zl.

1,9/2,0 tdi PD (105-115-140KM - 700zl.

2,0 tdi PPD (170KM) -800zl.

2.5tdi - 800zl

3.0tdi - 1000zł

Benzyna:

1.8T AEB/AGU/AJL (na lince :)) )- 750

1.8T AVJ/BFB/AMB/BEX/AWT - 750

1.8tfsi/2.0tfsi - 1000zl

2.7biturbo - 900zl

Korekta mapy LPG:

- do 2000 r. - 150zł (strojenie AFR)

- od 2001 r. - 80zł

korekta mapy PB - indywidualnie

hamownia - 80 zł (niezależnie od posiadanego napędu. W cenie 3 pomiary)

!!!Cena dotyczy aut seryjnych oraz zmodyfikowanych mechanicznie w zakresie TIP, DP, FMIC!!!

W przypadku wiekszego turba i wtryskow cena do ustalenia.

Uwaga:

Potrzebujemy łącznie minimum 10 aut. W przypadku większej ilości zgłoszeń decyduje kolejność zgłoszenia.

Termin: 23-29.07.2014

Kilka istotnych faktów:

1. Chiptuning jest wykonywany indywidualnie ,legalnym i oryginalnym oprogramowaniem do edycji oprogramowania firmy EVC, jak również oryginalnym programatorem MPPS.

Soft jest korygowany pod stan silnika, turbiny i reszty osprzętu, tak aby był maksymalnie bezpieczny dla samochodu.

2. CHIPTUNING poprzedzony jest diagnostyką auta potwierdzającą zgodność parametrów silnika i osprzętu, dopiero potem wykonuje modyfikacje jeśli samochód jest 100% sprawny.

AUT NIESPRAWNYCH NIE MODYFIKUJE.

3. Do każdego strojenia w cenie programu jest pomiar na hamowni drogowej DYNOMET 4x4. Pomiar wykonuje przed i po modyfikacji i dołączam wykres z pomiaru mocy i momentu.

4. Możliwe dostrojenie instalacji gazowej w przypadku posiadania takowej w samochodzie.

5. Przewidywane przyrosty mocy podam każdemu indywidualnie , gdyż mamy mnóstwo wersji silnikowych różniących się potencjałem.

Niedługo pojawia się ceny.

Można zadawać pytania i się zapisywać.

Lista:

1.wampir (soft)

2.Wojtek_S3 (soft)

3.Dawid 2.0 TFSI (soft)

4.elmer80 (soft)

5.cinkers (wstępnie)

6.Roman_tyk (hamowanie)

7.Imhotet (hamowanie)

8. ...

Opublikowano

No to wstępnie można mnie dopisać. Czekam na szczegóły.

Opublikowano

ok dopisuje.. rozumiem, ze 1.9tdi?

Opublikowano

Tak AVF. Jaki koszt? Gdzie dokładnie ma być akcja? Samo wgranie czy zhamowanie też?

Opublikowano

Daj jakąś cenę to bym w Opolu sie pojawił :whistling:

Opublikowano

Proszę o chwilę wytrwałości, niedługo będą koszta podane za strojenie 1.8T, 2.0Tfsi , 2.7Bit, 1.9Tdi . 2.0Tdi ,2.5Tdi , 3.0Tdi itp.

Akcja ma się odbyć na terenie Wrocławia w dniach pierwotnie 23-26lipca (jednak w związku z licznymi zapytania mozliwe że zostanie rozszerzona do 30lipca) - centrum miasta , po ustaleniu listy chętnych dogadamy szczegóły indywidualnie tak aby każdy mógł wybrać odpowiadający mu dzień do wystrojenia.

Możliwe wykonanie chiptuningu również w OPOLU.

Kilka istotnych faktów:

1. Chiptuning jest wykonywany indywidualnie ,legalnym i oryginalnym oprogramowaniem do edycji oprogramowania firmy EVC, jak również oryginalnym programatorem MPPS.

Soft jest korygowany pod stan silnika, turbiny i reszty osprzętu, tak aby był maksymalnie bezpieczny dla samochodu.

2. CHIPTUNING poprzedzony jest diagnostyką auta potwierdzającą zgodność parametrów silnika i osprzętu, dopiero potem wykonuje modyfikacje jeśli samochód jest 100% sprawny.

AUT NIESPRAWNYCH NIE MODYFIKUJE.

3. Do każdego strojenia w cenie programu jest pomiar na hamowni drogowej DYNOMET 4x4. Pomiar wykonuje przed i po modyfikacji i dołączam wykres z pomiaru mocy i momentu.

4. Możliwe dostrojenie instalacji gazowej w przypadku posiadania takowej w samochodzie.

5. Przewidywane przyrosty mocy podam każdemu indywidualnie , gdyź mamy mnóstwo wersji silnikowych różniących się potencjałem.

Niedługo pojawia się ceny.

Opublikowano

Samo dostrojenie instalacji lpg wchodzi w rachubę,ewentualna korekta programu-jeśli byłaby wymagana? Widziałem i czytałem wątki o pracy Gregora i podjechałbym do Wrocka,to bliżej niż do Jasła...

Opublikowano

Ehh a chciałem sobie jak biały człowiek na spokojnie wrzucić DP (kat out), większe wtryski, DV, nowe sprzęgło i dopiero myśleć o sofcie (chyba, że można to dołożyć później bez konieczności korekty softu).

Proszę mnie wstępnie dopisać jeśli akcja wydłuży się do 30 lipca i cena będzie przystępna (wiem, że będzie ale muszę oszacować czy będzie mi się to opłacało przy tym fabryczny setupie auta).

Jeśli tylko 23-26 to niestety odpadam.

Dzięki.

Opublikowano

Ja ze swojej strony dodam, że jak ktoś jest z Opola lub okolic i potrzebowałby pomocy przy zrobieniu logów aby mieć pewność, że jego auto jest gotowe na softa to mogę pomoc (kontakt na PW).

Opublikowano

To może lepiej porobić logi i tu wrzucić żeby gregor10 sobie przejrzał na spokojnie.

Hamownia drogowa pokazuje wyższe, niższe czy też dokładniejsze wyniki?

Opublikowano
To może lepiej porobić logi i tu wrzucić żeby gregor10 sobie przejrzał na spokojnie.

Hamownia drogowa pokazuje wyższe, niższe czy też dokładniejsze wyniki?

Hamownia drogowa charakteryzuje się błędem pomiarowym poniżej 1%.

Opublikowano

Grzesiu kiedy bedziesz wiedzial do kiedy zagoscisz? Po wymianie DP trzeba robic korekte?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano
To może lepiej porobić logi i tu wrzucić żeby gregor10 sobie przejrzał na spokojnie.

Hamownia drogowa pokazuje wyższe, niższe czy też dokładniejsze wyniki?

Hamownia drogowa charakteryzuje się błędem pomiarowym poniżej 1%.

Dzięki za info. Spytałem wujka gugla i już wiem więcej. Czekamy na ceny...

Opublikowano

Ja sie pisze na samo hamowanie :)

Opublikowano
Ja sie pisze na samo hamowanie :)

tylko pamietaj żeby założyć "mod" do hamowania :D

jeśli będzie opcja samego hamowania to też się pisze

Opublikowano

Ja od siebie dodam, że wcześniej warto zważyć auto (skup złomu itp) wtedy wynik będzie dokładniejszy bo waga z dowodu a rzeczywista czasem sporo się różnią, zwłaszcza jak dorzucamy fanty do auta, lpg, inne felgi itd :wink:

Wszystkie mody lepiej zrobić przed softem.

Opublikowano

Grzesniek nawet by ci nie hamowal jesli dokladna waga nie bedzie podana :-)

Opublikowano

Czyli co kazdy sobie na skład węgla pojedzie sam czy we wrocku grupowe ważenie w promocyjnej cenie? ;-)

Opublikowano

Wiadomo że trzeba zważyć, ja ważyłem na 2 różnych wagach w Opolu za free aby mieć 100% pewnosci. Namiary na pw.

Opublikowano

Ja zważę u siebie... ceny w końcu podajcie i lokalizację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...